Wat een leuke tent en wat groot! Ik had iets heel anders in gedachten aan het begin van dit topic :lol:
Maar idd action heeft ook goedkoop spul wat voor die paar weken per jaar prima is om mee te leven.
Succes met struinen op de beurs! Dat is ook leuk,de voorpret :thumbup:
Zat deze in jullie prijsklasse 1500-2000 euro?
Hij ziet er van buiten goed uit iig :thumbup:
Mooi ding!!
En het opzetten kun je echt met 2 man doen?? vind het echt een joekel hahaha.
@victoria wrote:
Zat deze in jullie prijsklasse 1500-2000 euro?
Hij ziet er van buiten goed uit iig :thumbup:
Euh… nee. hihi…
@Meissie: ja, met twee mensjes goed te doen.
Vandaag geslaagd voor 5 dukdalf campingstoelen… Zo leuk. De bedrijfsleider van het caravancentrum hier is de buurman van mijn ouders. Kreeg een pannenset cadeau en korting op het disselslot. Hij heeft ook een campingkoelkast/box voor ons. Zo gaat ie goed!
:thumbup: Lekkerrrrrr!
wilde je net zeggen dat dukdalf stoelen echt heerlijk zitten maar je hebt ze al gekocht haha.
had voorheen meestal een goedkopere type stoel en merk dat ze toch na een paar jaar kamperen rap kapot gaan.
Heb nu 2 jaar dukdalf en ze zitten echt heerlijk, en vooral voor de vollere vrouwen onder ons ze kunnen flink wat gewicht dragen
je had onlangs bij de ALDI mooie camping tafels.
Voor de rest flink rondkijken, een voordeel het meeste kan nog jaren mee.
heel veel kampeer plezier
Is het nu bij de campingzaken geen uitverkoop van alle kampeerspullen…kan je sommige dingen misschien een stuk goedkoper krijgen?
Mooie vouwwagen hoor, daar gaan jullie veel plezier aan beleven!
Wij hebben dit jaar voor het eerst met onze nieuwe tent gekampeerd en dat was super!
Wij hebben een kampeer kast te koop.
Een defa exclusive.
1x gebruikt.
Het is inderdaad flink uitverkoop overal. We hebben daar dan ook al flink gebruik van gemaakt. En binnenkort naar de kampeerbeurs. Lekker kneuterig!
wauw! wat een mooie vouwwagen heb je gekocht!
haha bij het zien van dit topic dacht ik: wat gaan er toch veel mensen met een vouwwagen weg… .is toch niets aan, is hartstikke klein en ziet er niet uit…
uhm ik herzie nu alleen wel mijn mening :mrgreen:
Deze wagen is echt mega groot! Er zit echt een zee van ruimte in. Dus klein zijn ze inderdaad niet echt te noemen… hihi
Gefeliciteerd met de aankoop! Wij hebben al 6 jaar een Jamet Louisiana, een iets kleinere versie. Hij is echter te koop, vanwege de tij die het steeds kost om hem op te zetten en af te breken en we zij het beu dat hij altijd droog moet zijn als we hem inpakken… Dus wij gaan nu voor een caravan!
hij is zeker mooi aan de buiten kant en groot zo te zien :thumbup:
zelf vind ik een vouwwagen niks met doek puur omdat ik hem thuis niet kan laten drogen.
en als je weg moet van de camping en hij is nog nat en je laat dat thuis niet drogen gaat dat doek schimmelen en stinken.
(of is dat met die nieuwere niet zo snel?)
daarom wil ik zelf nooit een vouwwagen met doek.
we hebben ooit een vouwwagen met vaste wanden gehad (rapido) maar daar zijn we 1x mee weggeweest best nog een gedoe met opzetten al doen mijn ouders het al jaren maar wij zijn niet zo handig :oops:
en hebben nu dus een kleine caravan met voortent en erker.
ben erg benieuwd hoe het jullie gaat bevallen.
Wij hebben toen de camping spullen gekocht bij oblink is een camping winkel.
trek daar maar een dag voor uit als je daar heen gaat haha.
heb nog wel een porto porti te koop hhaha.
die dukdalf campingstoelen die wil ik ook ooit nog kopen maar dan wel 8 standen maar die zijn nog erg duur zeg pffff maar wel luxe.
Deze dukdalf stoelen zijn ook de 8-standen stoelen.
En wij gaan alleen naar de zon om te kamperen, dus de kans op natte tenten zal dan niet zo heel groot zijn. Hoop ik. Ik ben beslist NIET van plan te gaan kamperen in gebieden waar het weer net zo onvoorspelbaar is als hier. In Nederland zullen we alleen korte vakanties (last-minute) doen als de voorspellingen weer zo prachtig zijn (voorseizoenen dus)
@~Marion~ wrote:
Deze dukdalf stoelen zijn ook de 8-standen stoelen.
En wij gaan alleen naar de zon om te kamperen, dus de kans op natte tenten zal dan niet zo heel groot zijn. Hoop ik. Ik ben beslist NIET van plan te gaan kamperen in gebieden waar het weer net zo onvoorspelbaar is als hier. In Nederland zullen we alleen korte vakanties (last-minute) doen als de voorspellingen weer zo prachtig zijn (voorseizoenen dus)
wij gaan wel naar nl. k®amperen haha.
nou hopelijk kan je hem droog in klappen dan haha maar anders kan je altijd nog wel naar een boederij als het moet heb ik wel eens gehoord dat dat wel kan voor weinig kosten.
lekker hoor die stoelen 8 standen en wel 5 stuks wij hoeven er maar 2 maar vind ze nog duur haha.
alles op zijn tijd.
KLopt, ze zijn ook duur. Ik kan ze alleen hier dus voor 25 euro per stuk kopen. Hihi…
En in Nederland Kamperen, ik moet er niet aan denken in een tent met deze rot zomers. Daarom juist een eigen kampeermiddel gekocht. Dan weet ik ‘zeker’ dat ik elk jaar naar de zon kan omdat een kampeerplaats ‘slechts’ een honderdje of 7 kost. Dat scheelt enorm in vergelijking met het huren van een stacaravan!
En caravan is voor A geen optie. Ze zijn, in vergelijking, met een wagen erg duur en een stuk kleiner. A is bijna 2 meter lang, dus die wil wel gewoon kunnen staan zonder dattie bukken moet.
@~Marion~ wrote:
KLopt, ze zijn ook duur. Ik kan ze alleen hier dus voor 25 euro per stuk kopen. Hihi…
En in Nederland Kamperen, ik moet er niet aan denken in een tent met deze rot zomers. Daarom juist een eigen kampeermiddel gekocht. Dan weet ik ‘zeker’ dat ik elk jaar naar de zon kan omdat een kampeerplaats ‘slechts’ een honderdje of 7 kost. Dat scheelt enorm in vergelijking met het huren van een stacaravan!
En caravan is voor A geen optie. Ze zijn, in vergelijking, met een wagen erg duur en een stuk kleiner. A is bijna 2 meter lang, dus die wil wel gewoon kunnen staan zonder dattie bukken moet.
waar wonen jullie dan? 25 euro per stuk is geen geld haha.
Maar hou MP ook in de gaten voor die stoelen en heb er geen haast bij ga geen enorme KM rijden voor 2 stoelen.
ik zie het niet zo zitten om uren in een auto te zitten en met caravan en of aanhanger mag je ook nog eens niet zo snel dus word dan een lange rit pfff.
In Emmeloord. De eigenaar van het caravancentrum had 1500 stuks, waarvan de kleur uit het assortiment gaat, ingekocht en verkoopt ze nu voor 25 euro. Gloednieuw, drie jaar garantie!
@~Marion~ wrote:
In Emmeloord. De eigenaar van het caravancentrum had 1500 stuks, waarvan de kleur uit het assortiment gaat, ingekocht en verkoopt ze nu voor 25 euro. Gloednieuw, drie jaar garantie!
1 uur en 20 min. rijden even snel gekeken van plaats naar plaats haha.
Maar ik wacht dan nog wel ff ga toch pas volgend jaar weer in de zomer.
maar heb je mooi in gekocht idd.
Ohhh vouwwagen, dat doet me aan vroeger denken Wij zijn een jaar of 10 met de vouwwagen op vakantie geweest, volgens mij altijd naar Frankrijk. Was ook een ruim ding met boven 2 bedden en dan onder van die hangtentjes en een tafel met 2 bankjes en een grote ruimte ervoor waar een hele tuinset in kon staan. Erg leuk altijd!
Vriend en ik hebben vorig jaar eens een tent aangeschaft om een keer te gaan kamperen. Vouwwagen heeft geen nut aangezien we beide geen E rijbewijs hebben. Komt wel als we kinderen hebben ofzo :mrgreen: