Ik vind het vooral moeilijk als ik een hele dag niets doe dan zit ik gewoon te denken aan lekkere dingen gek word je er van
okay… ik heb gisteren gezondigd… maar het was niet mijn schuld :snooty:
mijn lieve vriend pakte van die heerlijk kaaschippies… ja en toen kon ik er niet van af blijven…
gemeen zijn die mannen soms… snappen ze nou niet dat dat niet goed is… :naughty: :naughty:
Missygirl of ze denken bekijk het maar en zijn niet solidair met ons
Wat dacht je bij mij :eh: … Ik woon NAAST en héle stomme bakker die hele stomme croissantjes bakt :drool: … en dat ruik je heus niet hoor als je er elke keer langs loopt/het raam open zet! :roll:
Bij mij is het natuurlijk heel pril allemaal nog, maar gistermorgen zat ik 400 gram boven mijn max gewicht (gewicht wat ik maximaal wil wegen) en vandaag zat ik daar weer een kilo onder. Snapte er niets van, maar goed, misschien ook wel met eetgedrag te maken. Hou het maar gewoon in de gaten even.
Ik zou niemand aanraden zich dagelijks te wegen, ook niet tijdens een zwangerschap. Of juist niet, eigenlijk. Je gewicht is onderhevig aan zoveel factoren (maaginhoud, darminhoud, vocht vasthouden)… je kan dus per dag rustig tot 3 kilo schommelen. Gaan nadenken over 400 gram is zonde van je tijd en energie.
Ik heb me gister even lekker laten gaan aan een loempi o die dingen zijn zo lekker nu
Ik ben nu 17 weken en 5 dagen zwanger, heb me gisteren gewogen en ik ben nog helemaal niets aangekomen!! :dance:
Oh dat lijkt me prettig mama jeanet!!
Ik ben volgens mij zo’n 18 kilo aangekomen tot nu toe :? :shock:
Maar ben de laatste paar weken wel ongeveer op hetzelfde gewicht gebleven. (Durfde gisteren eindelijk weer eens op de weegschaal, was alweer een hele tijd terug). Dat biedt de mens hoop…of in ieder geval mij :mrgreen:
Ik snoep nog wel maar eet wel regelmatiger en ga me niet meer echt te buiten. Alhoewel…gisteren werd er WEER getrakteerd op werk en toen heb ik 2 aardbeiengebakjes op (er waren er een paar over, helaas…) :oops:
uhm… ik heb goed nieuws voor mezelf en tegerlijkertijd ook slecht nieuws…
MIJN WEEGSCHAAL IS STUK…
dus kan niet meer wegen…
heeft z’n voor en z’n na’s :think:
Aankomen…wat is dat???
Nee hoor, grapje. Maar ik ben nu 16 weken en een beetje zwanger en nog niks aangekomen. Dat wil zeggen, ik ben eerst 5 kg kwijt geraakt en ben pas sinds deze week ongeveer weer op mijn oude gewicht, dusse -5 en dan +5 is eigenlijk +0, maar alles wat ik weer terug ben aangekomen zet zich nu rond mijn middel vast, net of mama natuur heeft bedacht daar eerst maar eens voor een veilig leuk randje te zorgen. :? Ik ben behoorlijk slank, 1,80 bij normaal 63 kg en nu heb ik vetkwabben in mijn zij/middel zoals ik nog nooit gehad heb! :shock: Denk dat daar vooral de paar kg zitten want mijn buik begint nu pas echt zichtbaar te worden hoor!!!
Maar ben allang blij dat ik weer op mijn oude gewicht ben, anders blijft er zo weinig van me over!
Hier is mijn buik al behoorlijk gegroeid. Het lijkt gewoon wel de buik die ik met 36 wk van Manon had. Tot nu toe 3 kg aangekomen dus het valt nog wel mee.
Merk wel dat alles ronder word etc etc.
De positiebroeken zijn hier zeker niet meer weg te denken en mijn bh’s passen ammper nog
Vanmorgen weer de weegschaal gezien.
+3 :oops:
Kus Moon
In hoeveel weken Moon?
Heb maar 2 dg even heel gezond gegeten vond ik wel weer eens nodig
Heb van het weekend ook maar weer eens op de weegschaal gestaan en een kilo in een week :?
Zou het nu al vocht vasthouden kunnen zijn?
Bij mij is er nu 3 kilo af omdat ik ziek ben geweest dus nu is het in totaal -3kg. Maar die zullen er zo wel weer aan zitten…