Aankomen tijdens begin zwangerschap

Is voor hem alleen maar eigenbelang hoor, anders heeft ie zelf niets :eh:

Alhoewel hij zegt dat ie het voor mij doet…

En dat kenik van mijn moeder. “Je moet gewoon wat gezonds/minder eten!” Inderdaad, net of dat altijd zo makkelijk is.

Ik heb oooooook wél gesnoept hoor…chocoladekoekjes waren echt niet veilig voor mij (en nog steeds niet :lol: )

Maar ik maakte een ‘‘afspraak’’ met mezelf…ik mocht dat gewoon 3x per week ongegeneerd doen :angel:

De rest probeerde ik op te vullen met gezonde snacks…maar dat lukte ook niet altijd 8) En honger had ik ook écht de hele dag :roll:

Maar het is zelf een goed evenwicht zoeken tussen eten en vreten…ik denk als je jezelf wat dat betreft in de gaten houdt het best goed komt…

En ik ben bij Renzo 19 kilo aangekomen,maar van de mk daarvoor ook al aangekomen dus was 26 kilo zwaarder dan toen ik stopte met de pil…en op zijn 1e verjaardag was het er weer af,zonder dieten maar met iets meer bewegen.

Nu bij Celiza was ik 18 kilo aangekomen en die zijn er nu af,zonder dieten en ik heb ook aardig gegeten in mijn bv tijd,maar nu heeft dat een evenwicht én ze krijgt nog steeds bv dus ik merk dat het daardoor ook nu zo snel eraf is gegaan :thumbup:

Ook ik heb mezelf voorgenomen om op bepaalde dagen wat lekkers te nemen of even lekker ongezond. En een paar dagen weer wat gezonds en wat meer groente. En zo lang ik me daar aan hou zal het straks allemaal vanzelf wel geod komen (hoop ik)

Dat is een goeie. Ga ik maar eens invoeren. Vandaag is dus een anti-snoepdag :frowning:

Ja en weet je van anti-snoepdagen word ik nog strontchagereinig ook want dan heb ik honger etc.

misschien moeten we maar een nieuw topic openen,kunnen we elkaar ondersteunen tijdens onze anti-snoepdagen :mrgreen:

Nou dan heb ik me misdragen bij de mac ( na een half uur in de file naar die grote M starend kon ik me zelf niet meer weerhouden…) :oops:

Ik ben nu 37 weken zwanger, en totaal 6 kilo aangekomen, waarvan de eerste 3 kilo in de eerste 3 maanden.

Ben totaal geen snoeper, en vet eten lust ik (tijdens de zwangerschap) al helemaaaaaaaal niet, ik gruwel ervan.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik totaal 5 kilo aangekomen, en na de bevalling 7 kilo lichter :smiley: Tijdens de borstvoeding ging het nog sneller, en vond ik mezelf te mager…als ik die foto’s weer terug zie… :eh:

Ik ben nu 37 weken zwanger, en totaal 6 kilo aangekomen, waarvan de eerste 3 kilo in de eerste 3 maanden.

Ben totaal geen snoeper, en vet eten lust ik (tijdens de zwangerschap) al helemaaaaaaaal niet, ik gruwel ervan.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik totaal 5 kilo aangekomen, en na de bevalling 7 kilo lichter :smiley: Tijdens de borstvoeding ging het nog sneller, en vond ik mezelf te mager…als ik die foto’s weer terug zie… :eh:

Ja zo zie je hoe verschillend het is

Bij de eerste was ik 13 kg aangekomen

Bij de 2de 5 kg

En bij de laatste 8 kg

En nu is het 3 kg bij 18 wk bijna

We zien wel hoe het nu loopt?

Nou, dat was gisteren dus mislukt, de anti-snoepdag :wall: Vandaag weer een mooie dag om het ECHT vol te houden.

Wat betreft die kilo’s nu: ik durf eerlijk gezegd niet op de weegschaal te gaan staan. Ben op dit moment nog even van de ‘kop-in-het-zand-methode’. (En dan lopen beweren dat te veel snoepen slecht is voor kinderen…)

de eerste weken kwam ik amper aan tot ongeveer week 32 (5 weken voor de bevalling) toen ging het heel erg hard in totaal ben ik 20 kg aangekomen.

bij mij ging het ook heel maf…

Van maand 1 tot maand 4 in totaal +4 kg

van maand 4 naar 5 ineens +6kg erbij! :shock:

Nu ben ik ong 6 maanden en is er nog 1 kg bij gekomen…

Nu met 6 maanden al 11 kilo dus :oops: hopelijk gaat het nu niet meer zo hard, want mijn benen en billen hebben het flink te verduren, de striae schoot erin! :frowning:

Dames hoe gaat het met de anti-snoepdagen?

Hier kom ik wel die dagen door maar mijn lijf vraagt om zoveel lekkers

Bij wie herkenbaar?

hier nog iemand die eigelijk wel lekkere trek heeft…

ik probeer gewoon op bepaalde tijdstippen mezelf iets te gunnen…

dus straks is het om 15.00/15.30 koffiethijd met een koekje…

vervolgens wachten tot etenstijd… en normaal eten… en heb ik dan nog zin in wat dan eet ik een stuk fruit ofzo…

Knap dat jou dat zo lukt…meen ik

Hier heb ik me maar voorgenomen om in het weekends wat lekkere dingen te nemen en voor de rest een beetje op te letten

@Mariska wrote:

Dames hoe gaat het met de anti-snoepdagen?

Hier kom ik wel die dagen door maar mijn lijf vraagt om zoveel lekkers

Bij wie herkenbaar?

Bij mij ook hoor en ik probeer er niet altijd aan toe te geven maar…

…:shifty: das wel moeilijk :shifty:

Ja hier ook moeilijk. MIjn lichaam vraagt om heerlijke chcolade maar dat zullen we maar even een keer niet doen…hoe zo chocolade-verslaafd? Hahahaha

Ik vind het ook moeilijk hoor. Ik hou het ook moeilijk vol, vooral op de dagen dat ik thuis ben ga ik snoepen. Op werk kan ik het goed laten (tenzij er weer eens taart wordt getracteerd :? )