Aankomen tijdens begin zwangerschap

Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al iets van 3-4 kilo aangekomen, terwijl evenveel eet als daarvoor…

Hebben meer mensen dit gehad???

hoiii

ik herken dit van me eerste zwangerschap toen ben ik ook heel veel in het begin aan gekomen. terwil ik nie heel veel meer at.

en nu bij me tweede zwangerschap kom ik juist nu ik 6 maandjes ben heel veel aan … het verschilt zoo erg per persoon

groetjesssss

@Woeshi wrote:

Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al iets van 3-4 kilo aangekomen, terwijl evenveel eet als daarvoor…

Hebben meer mensen dit gehad???

JAAAAAAA ik stind vanochtend op de weegschaal en weeg al 4 kilo meer. :cry:

Ik ben ook al 4 kilo aangekomen, maar dat zegt niets hoor. Je hebt kans dat het over een paar weken zo maar een tijdje stilstaat.

eerste trimester I0 kilo aangekomen daar bleef het een tijdje bij en nu nog eens 6. maar ik schrok dat het zo snel ging.

gr

Ik ben nu deze zwangerschap de eerste weken ook al best wat aangekomen.

Ruim 6 kilo.

Bij de zwangerschap van Tijs ging het in het begin ook zo hard en uit eindelijk bleef het bij 15 kilo.

Ik zou je er niet te druk om maken hoor :wink:

Veel succes in je zwangerschap verder.

Kus Moon

ook ik ben in het begin erg aangekomen qua gewicht… had ook al heel snel een buik…

daarna stagneerde het aankomen en groeide mijn buik lekker door…

ben nu 26 wkn zwanger en 10 kilo aangekomen…

hoi,

na 40 kg ben ik opgehouden met wegen :cry:

ben wel weer veel kwijt maar lang niet alles.

gr mel

Nou… ik val buiten de boot. :frowning:

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en nog nauwelijks aangekomen. Nu moet ik zeggen dat ik ook een heel ander eetpatroon heb, omdat ik vaak erg misselijk ben. Woensdag voor het eerst naar de VK, dus dan zullen we het wel horen.

Hier een mama van 17 wk zwanger en 3 kilo aangekomen de laatste week vooral heel veel en meer eten nee dat niet echt

hoi hoi

Ik kwam in het begin heeeeel veeeeel aan in korte periode.

Nu zit ik al bijna 5 weken op hetzelfde gewicht.

Ben tot nu toe 13 kg aangekomen.

En woensdag 24 weken zwanger…

Wie weet hoeveel er nog bij komt…

Ik heb het er maar al te graag voor over…

groetjes Brigitte

ik ben nog niks aangekomen ook wel erg blij daarom en ik let er wel erg goed op omdat ik al een maatje meer heb 44-46 dus ik wil niet al te veel aankomen maar tot nou toe gaat het goed dat zal wel komen nou na de 25 weken schat ik :think:

Ik kwam aan het begin ook snel aan.

Ik kon ook niet goed naar de wc en mijn lijf ging gelijk allemaal vetten op slaan :roll: :lol:

Maar het bleef na de eerste helft van de zwangerschap redelijk gestaag gaan.

Ik ben bij mijn dochter 18 kilo aangekomen in de zwangerschap waarvan al zéker 12 kilo met de eerste 20 weken!

Nu weer op oude gewicht terug zonder iets voor te doen (ja geef bv :inlove: :thumbup: )

Meiden 1 tip…

Als je WEET dat je GEWOON en GEZOND eet maak je dan NIET te druk over de kilo’s!!

Zo lang je ze niet eraan zit te SNOEPEN raak je deze kilo’s ook gerust weer KWIJT straks na de bevalling!

En dan nog…geef het na de geboorte van je beeb ook minstens 9 maanden!!

Je lijf heeft tijd nodig om weer alles op orde te krijgen,als je gaat rommelen met dieten terwijl je lichaam aan het ontzwangeren is maak je het alleen maar meer in de war!

Ik hield mijn gewicht in de gaten uit nieuwsgierigheid maar verder hing ik me er niet aan op…als je zomers zwanger loopt krijg je ook nog vocht wat je vast gaat houden en dat weegt ook wat…maar ben je na de bevalling ook snel weer kwijt…

En weet je het is het ZOOOOOO waard :inlove:

En weet je wat het domme is ik ben bij soufian 26 kilo aangekomen. ( ik weet het erg) Maar ik was na 4 maanden alles kwijt( BV/snelle stofwisseling) En nu nog maak ik me druk om die 4 kilo… :? Het is iets vrouwlijks denk ik :mrgreen: Ingeprogrammeerd

ik ben ook al 10 kilo aangekomen :shock:

hoop dat het nu niet zo hard meer gaat :?

Renzosmam heel mooi gezegd allemaal. Ik hoop dat we met zijn allen zo een beetje kunnen denken

Renzosmam heeft gelijk :thumbup:

Ik ben zelf bij Timo 30 kilo aangekomen :shock: maar ik kon mezelf echt niet inhouden met eten. Stom, stom, maar ik had gewoon continu honger.

Bij deze zwangerschap ook, en ik heb weer moeite me in te houden.

Probeer het wel hoor, inhouden, want die snoepkilo’s gaan er een stuk moeilijker af (in ieder geval bij mij).

@Bambi wrote:

Renzosmam heeft gelijk :thumbup:

Ik ben zelf bij Timo 30 kilo aangekomen :shock: maar ik kon mezelf echt niet inhouden met eten. Stom, stom, maar ik had gewoon continu honger.

Bij deze zwangerschap ook, en ik heb weer moeite me in te houden.

Probeer het wel hoor, inhouden, want die snoepkilo’s gaan er een stuk moeilijker af (in ieder geval bij mij).

O dan ben ik er ook zo eentje. Alleen maar honger en heb zo de neiging om dan ongezond te snoepen. Tot nu toe kan ik me inhouden?

Zij het bij jou ook ongezonde dingen of is het bij jou wel gezond?

Beide :roll:

Ik kan me te buiten gaan aan brood met kaas of rijstewafels met smeerkaas en sambal maar dan ineens heb ik de hazelnootpasta of hagelslag weer ontdekt.

En als er lekkers in huis is, is het op :oops: Mijn vriend verstopt het zelfs voor me :lol:

Lieve vriend heb jij :slight_smile: Dat doet die man van mij nog Niet

Moet gewoon maar wat gezonds eten…of dat altijd zo makkelijk is