aankomen in de zwangerschap.

hallo…

ik ben vandaag 21 weken zwanger.

en ben vanaf de 13e week mijzelf gaan wegen.

ik ben tot nu toe 3,5 kilo aangekomen. is dit veel?

ik vraag mij af hoeveel je kunt aankomen in een zwangerschap.

en hoeveel wegen jullie, en hoeveel weken zijn jullie dan zwanger?

veel liefs aletha

ik ben nu 11 kg aangekomen

ik ben nu met bijna 25 weken 6 kilo aangekomen.

1e zwangerschap…25 kilo…

nu met bijna 26 wk… 6kilo…ongeveer

1ste zwangerschap 13 kg

tweeede zwangerschap twee weken geleden bijna 10 kg aangekomen.

Moet zeggen bij de eerste dat ik na de bevalling ook niet veel zwaarder woog als ervoor :smiley:

1ste zwangerschap 25 kilo…

Nu met 27 weken en 3 dagen 12 kilo

23 weken en 4 dgn ( gister dus )

2kg aangekomen

Ik was met 21 weken nog niet echt aangekomen dat kwam pas met 23 a 24 weken dat ik er een kilotje bij kreeg.

Bij de eerste zwangerschap ben ik in totaal 18 kilo aangekomen was net een michelen poppetje aan het einde.

En nu bij bijna 36 weken 8,5 kilo dus valt dit keer reuze mee.

hihi

1e : 28 kilo

2e: 19 kilo.

Tot de 20e week was ik bijna niets aangekomen… maar daarna :silenced:

bij donny :

74kg toen k zwanger werd 130kg toen k beviel :silenced:

ik ben een kilo afgevallen…

het is bij iedereen weer anders,.je kan er geen peil op trekken :mrgreen:

1e zwangerschap: 8 kilo (daarna incl zwangerschapskilo’s 23kg afgevallen)

2e zwangerschap: 16 kilo (daarna incl zwangerschapskilo’s 24 kg afgevallen)

:mrgreen: zwangerschappen doen mij dus goed :inlove:

tot nu toe 2 kg aangekomen :thumbup:

van de vorige keren weet ik het niet meer…

ik zit nu op -2 kilo. Ben in het begin afgevallen ivm heel veel overgeven en eigenlijk nog niks aangekomen. Ben nu bijna 19 weken zwanger… ben benieuwd hoe lang ik dit vol hou :roll:

Tot nu toe 18 kilo aangekomen, en ik verwacht er nog wat kilootjes bij :mrgreen:

Tot 18 weken 3 kilo aangekomen (wat mijn vk weer weinig vond).

Tot nu toe, 23 weken, 9 kilo aangekomen. Ik hoop dat het niet te erg gaat worden. Maar mijn buik is ook al dikker dan gemiddeld, dus het zal allemaal wel horen.

Ik ben, als ik niet zwanger ben, erg bezig met gewicht, en vind dat heel irritant van mezelf. Dus heb me voorgenomen nu niet al teveel er bovenop te zitten. Dus al kom ik er wel 20 aan, ik heb besloten dat het me niet zo mag gaan boeien. Ik ga wel weer sporten en lijnen als het kindje er is hoor :slight_smile:

Bij Juul ben ik 2 kg afgevallen.

Ik zit nu op -4 kg…

Ik kan behoorlijk wat missen, heb genoeg vetreserves. En heb minder trek in eten nu ik zwanger ben, drink veel water omdat ik continu dorst heb… Dat scheelt. (had ik hier ook maar last van als ik niet zwanger ben.

Bij Ilja 35 kg aangekomen (ik hield wel megaveel vocht vast in de 2e helft van m’n zwangerschap).

Bij dit kindje was het 3 weken geleden nog +8, dus er zal inmiddels wel wat bijzitten. Ik hoop niet meer dan 10! Ik moet nog even en wil liever niet weer 35 kg aankomen! :hand: (ik moet ook echt op m’n snoepgedrag letten, maar dat lukt niet altijd! )

ik hield op een gegeven momeny ook wel in de gaten wat ik snoepte hoor. Als het te hard ging, en omdat ik niet helemaal mezelf wilde wegcijferen, vond ik 1 keer een snoepmoment mooi! En dat hield ik goed vol :wink:

In het begin ben ik 3 kilo afgevallen, daarna 24 kilo aangekomen. Blijkbaar veel vocht en vruchtwater want ik was een week na de bevalling al weer 14 kilo kwijt. Nu 3 mnd later nog maar 4 kilo te gaan.

gr Leonie