1e zwangerschap 27 kilo aangekomen :oops: :shock:
2e zwangerschap was ik ziek ziek ziek en was ik op het eind een kilo lichter als dat ik begon :eh: (ben de eerste 3 maanden van 64 kilo naar 46 kilo gegaan :shock: )
Ik ben sinds 1 januari 18 kg aangekomen. Ik was toen gestopt met roken (dat kost ook wel de nodige kilootjes) maar weet niet precies hoeveel er van de zwangerschap is… Gok 14 kg tot nu toe, maar ik let ook niet echt op mijn eetgedrag hoor!
1e zwangerschap: 38 kg aangekomen… :oops:
Deze zwangerschap: Was 2 kg aangekomen (week 13), maar ze zijn er inmiddels (15 weken) weer af, nu dus eigenlijk: +0
Tot nu toe nog niks, maar als ik het zo lees gaat het nou pas beginnen :? :think:
De stand bij mij met 18 weken, 5 dagen: eerst 2,5 kg eraf en daarvan weer ongeveer 2 kg erbij. Dus nu op -0,5 kg. Maar zoals Esmie ook al zegt, moet het voor ons blijkbaar nog komen.
1ste zwangerschap 26 kilo
Nu met 19 weken 7 kilo.
Ben 15 kilo aangekomen, de laatste weken ben ik iets afgevallen. Heb gewoon geen trek in eten meer, zit zo snel vol
Bij de eerste 25 kilo! Was nog bezig met de laatste kilo’s verliezen, maar zwanger zijn werkt beter dan Sonja Bakker deze keer! Alleen ben ik opgeblazen dus zie je het niet! Haha!
Weet wel zeker dat ik deze keer minder zal aankomen dan vorige keer. Toen at ik gewoon alles, doe ik nu niet! Wil niet weer zo dik worden, vond dat echt niet leuk! Haha. Was van 60 naar 85 kg!
Groetjes!
bij mij nu 6 kilo.
eerst een beetje afgevallen en daarna met sprongen (18 weken: 3 kilo erbij, 20 weken 1 kilo erbij en 24 weken: 2 kilo erbij. De sprongen houden verband met mijn buik, die ook stapsgewijs groeit en het feit dat ik vanaf week 21 bedrust heb… en dus niet meer beweeg.
in de eerste zwangerschap geleidelijk vanaf de tweede maand 15 kilo aangekomen
20 kg :lol: van 50 kg naar 70 kg met 37 weken
Ik nu anderhalve kilo!!
Bij de eerste 14 kg aangekomen en al 11 kg kwijt toen ik na 7 dagen zkh(ks) thuis kwam!
Nu 4 kg aangekomen…ben benieuwd maar hoop niet meer dan 10/12 kg?
Ben nu in mn 25ste week 12 kilo aangekomen. Iedereen is weer anders, als je twijfelt of je teveel of te weinig aangekomen bent, vraag het dan gewoon ff aan je vk als je weer op bezoek bent.
Ben nu met bijna 21 weken 1,8 kilo aangekomen. Maar denk dat het nu gaat komen als ik het hier allemaal lees!