Aan welke kant slaap jij?

Altijd rechts…

@Marlia74 wrote:

Ik slaap ook rechts en mijn vriend links. Ook als wij op vakantie in een hotel zijn ofzo, slaap ik altijd rechts en hij links.




Hier net zo.

links…omdat mijn lievie rechts wilt :lol: :lol: :lol: :lol:



maakt mij niet uit welk plekje ik in bed heb…als ik maar een deken heb :wink: :lol: :lol: :lol:









had trouwens deze vraag ook bijna gesteld :think: grappig dat ik neit de enige was die dit zich afvroeg/afvraagt…

Ik slaap bij voorkeur in het midden en dan wel pontificaal.Met mijn omvang gaat dat wel lukken :mrgreen:



Maargoed, als manlief erbij in ligt dan lig ik…nog in het midden :lol:

Voorlopig zit ik nog op een was te wachten uit de droger voordat ik mijn bedje in kan duiken :evil:



Maar goed, ik slaap alleen, maar met een partner is de linkerkant van mij (daar heb ik al eens ruzie om moeten maken met een vriend van me, is nl ook zijn kant :mrgreen: ).

Hier slaap ik links, omdat die kant aan de venster lig en ik het heerlijk vind met de venster open slapen. Vriend is nog al een koukleum dus die ligt het liefst zover mogelijk van de vesnter.



Als het bed tegend e muur staat dan moet ik tegen de muur, anders vind Vriend dat hij geen adem en plaats heef.



Pas mij dus volledig aan aan mijn vriend 8)



Groeten

Isle

ik heb geen vaste plek wij wisselen af

houd in dat de gene die er als eerste eruit moet meestal bij de wekker ligt



Nu lig ik ivm bekken klachten enzo rechts en dat is nu al een tijdje maar zo dra ik weer een beetje normaal ben dan wisselen we weer.

Ik slaap aan de kant van het raam.

Nu dus links,als we het weer eens omdraaien dan rechts. :mrgreen:



Op vakantie lig ik ook altijd aan de kant van het raam.

Vanaf het voeteneind bekijkend lig ik dus rechts en hij links…