Aan welke kant slaap jij?

Naar aanleiding van de poll laatst hoe iedereen slaapt, op zijn rug, linkerzij, rechterzij, buik, vroeg ik me ineens af aan welke kant jullie slapen. Gezien vanaf de achterkant van het bed naar het hoofdeinde kijkend… Het valt me op dat veel van mijn vriendinnen aan dezelfde kant slapen als ik (links), terwijl de oudere generatie veelal andersom ligt… Nu wil ik dus weten hoe dat zit…

Aan de kant die het dichtst bij de deur zit :shifty: Thuis dus links :mrgreen: , maar als wij op vakantie gaan of in ergens anders slapen moet ik gewoon het bed dat/de kant die het dichtst bij de uitgang is, waarom? Geen idee eigenlijk, maar ik kan anders gewoon niet slapen :shifty:

ik slaap rechts en mijn vriend links

Ik slaap ook rechts en mijn vriend links. Ook als wij op vakantie in een hotel zijn ofzo, slaap ik altijd rechts en hij links.

Links!

ik moet niet bij het raam liggen… dus lig ik vaak aan de kant van de deur!

Ik slaap rechts van mijn partner.



Zo is het ook bij mijn ouders, mijn zus, mijn ooms en tantes, mijn nichtje en was het ook bij mijn opa('s) en oma('s).



Misschien zit het in de genen?? :think: :mrgreen:

ik slaap rechts omdat dat het lekkerste matras is!!

ik kruip wel eens op zijn kant maar die lijkt veel harder te liggen en daar moet ik op een kussen liggen terwijl ik op mijn eigenkant niet eens een kussen gebruik…

Hoi,



Ik slaap rechts en mijn man links.

ik slaap het dichtst bij de deur vanwege dat ik s,nachts vaker moet plassen :wink: .





gr melanie

Altijd rechts. Ook als ik alleen in bed lig.

als het maar dicht bij de deur is :slight_smile: waarom weet ik eingelijk niet

ik slaap rechts, en dan komt er omdat op onze rechterzij lepeltje lepeltje het lekkerts ligt :slight_smile:

ik slaap links

altijd rechts, ook op vakantie.



Tijdens de bevalling werd ik naar links gedirigeerd omdat de dokter er anders niet goed bij kon…dus hoppa zeiltjes, matjes etc. omgedraaid :mrgreen:

links

links… lig graag bij het raam… :eh:

Ik slaap rechts. Oftewel, ik laat manlief links liggen… :shifty: :think: :mrgreen:

Links, partner rechts…

Ik slaap rechts, anders ligt mijn man tegen mijn dove oor aan te lullen! Dat is niet prettig :shifty: , want hij krijgt geen reactie terug hahahaha

Links.

Maar in ieder geval aan de kant van de deur, zodat ik een kinderkamer kan zien en er snel uit kan. Zou het bed andersom staan, dan sliep ik waarschijnlijk rechts :wink: