Aan welke kant slaap jij?

Erg handig trouwens… De deur zit bij de linkerkant van het bed, dus L staat altijd eerst bij hub aan de lakens te trekken :mrgreen:

ik sliep altijd rechts. Maar toen ik moest gaan bevallen wou de VK graag dat ik aan de andere kant ging liggen, dat was makkelijker werken voor haar. en aan de deur kant.

Nu slaap ik sindsdien dus links.

Ik slaap rechts. Alleen bij mijn moeder niet, dan slaap ik links en hub rechts. Dat ivm een schuin dak. Ik heb daar zo’n hekel aan, dan krijg ik het zo benauwd dus dan wil ik aan de kant liggen die het verst van een schuin dak afligt.

rechts

Ik heb, als eerste, op “anders” gestemd :slight_smile:



Ik ben namelijk de tweede van links, en mijn man de twee van rechts.

Ik slaap dus tussen een zoon en mijn man in, en hij tussen de andere zoon en mij.

En ik lig ook nog eens graag overdwars :lol:

Dus jullie slapen nooit samen?



vraag me dan meteen af hoe baby nummer 4 is gemaakt haha :oops:

haha…ik moest wel even lachen om die laatste optie. Zag meteen een sfeervolle slaapkamer met een STAPELBED!!!



:smiley:

Wij slapen dus iedere nacht samen… Ik slaap zelfs elke nacht samen met drie mannen :lol:



En nummer 4 is in de douche ontstaan… 8)

Rechts…ook aan de kant van de deur :wink: .

haha geweldig!! :mrgreen:



Je hebt het iig nooit koud. :lol:

Al zou het mijn ding niet zijn :wink:

@lydia wrote:

Links.

Maar in ieder geval aan de kant van de deur, zodat ik een kinderkamer kan zien en er snel uit kan. Zou het bed andersom staan, dan sliep ik waarschijnlijk rechts :wink:
hier precies zo

ik links en vriendlief dus rechts.

Ik slaap ook vaak alleen als vriendlief weer eens ligt te zagen, pffffff.





Dan slaapt onze dochter op mijn plekje dus links.

ik slaap altijd links

Hier ook rechts, maar meer omdat dat het dichtste bij de deur is en niet omdat ik niet aan de linkerkant zou kunnen slapen. Ik slaap trouwens het liefst in het midden :inlove:

vlak bij het raam :smiley: heerlijk die koele wind over mijn neus

Ikke links en mijn man rechts

Ik slaap altijd rechts. Ik slaap namelijk ALTIJD op mijn linkerzij en moet met mijn gezicht aan de open (koude) zijde liggen en mijn bovenste been uit ben kunnen hangen :roll: Ander kan ik niet slapen…



Maar ik word altijd op mijn buik wakker :roll:

@eisblume wrote:

Aan de kant die het dichtst bij de deur zit :shifty: Thuis dus links :mrgreen: , maar als wij op vakantie gaan of in ergens anders slapen moet ik gewoon het bed dat/de kant die het dichtst bij de uitgang is, waarom? Geen idee eigenlijk, maar ik kan anders gewoon niet slapen :shifty:




exact hetzelfde en ik wil niet aan de muurkant slapen als er een bed tegen de muur staat…

Links.



Haha, moest wel even lachen…toen wij net hier woonden wilde ik ook dicht bij de deur (vind ik fijn als ik naar de wc moet) maar na twee nachten draaien en slecht slapen omdat het gewoon niet lekker lag zijn we weer gedraaid en lig ik dus weer links :mrgreen:



maar mijn schoonouders liggen precies andersom en mijn ouders lagen ook andersom (vrouw rechts)

Links! Geen idee waarom eigenlijk… :think: