Aambeien:(

Nou heb ik tijdens mijn zwangerschapen nooit last gehad van die krengen, maar nu heb ik er ineens één.

Doet (nog) niet erg zeer, maar ik voel hem wel…

Wat kan/moet ik hieraan doen…???

Ik weet dat mijn pa ze vroeger ook had en iets smeerde, geloof hij er nooit aan geholpen is… Daar zie ik namelijk erg tegenop als dat zou moeten…

Iemand tips wat zou helpen???

bij de drogist kan je er creme voor halen. Ik weet alleen de naam niet zo, heb ze zelf nooit gehad.

Sperti…

als je echt iets wilt dat werkt :mrgreen:

Even naar je spotheek gaan en vragen om lidocaine-vaseline creme

Daarnaast is het goed om te kijken hoe het kan dat je aambeien hebt gekregen. Is het misschien doordat je stoelgang harder is?

Of door te weinig vocht inname??

Ook vezels en voldoende lichaamsbeweging zijn belangrijk.

Stel dat je stoelgang harder is probeer dan ook dat probleem op te lossen!

Ik heb geen aandelen in een apotheek maar werk daar en geef graag goede tips! :mrgreen: [/u]

oei, ik mag de naam nu ineens kwijt zijn, maar jemig wat werkte dat spul lekker zeg. Sperti hielp bij mij voor geen meter, ik had tijdens en na mijn zwangerschap echt knikkers … maar met dat goedje(via de vk, ook via internet te verkrijgen, maar ik ga ff broeien op de naam :wall: ) was ik na mijn bevalling binnen 2 weken van ALLES af.

Daarnaast als je gaat voor de grote boodschap, de tijd nemen, proberen minimaal te persen en eventueel voordien een beetje vaseline(erin)smeren… tis lastig, maar er valt goed mee te leven hoor(ik heb er nogwel eens een paar, maar geen directe last)

Curanol :thumbup: dat heeft de vk toen voor mij besteld bij een apotheek in Hilversum meende ik.

Dat zijn tabletten en zalf en het werkt echt super! Succes!

jaaa die was het… ik bleef in mijn hoofd maar hangen bij corsodyl, maar dat is tegen tandvleesontsteking…

ja echt die combi pillen met zalf is echt top!!!

Ik moest ook even denken maar wij zeiden altijd Curanol voor de aambeien aan je hol :silenced: :lol: :lol:

Anja: :lol: :lol: :lol:

Ja curanol.

Kna je gewoon bestellen via internet, alleen voor die pillen heb je dus een receptje nodig.

Lastig want de zalf in samenwerking met de pilletjes werkt wel het beste.

Verder heel goed kijken naar wat je eet en of je voldoende beweegt.

Curanol. Maar heb nog een tip maar dat moet je wel durven :wink:

Je kunt de aambei ook terugduwen. Iedereen heeft aambeien alleen niet bij iedereen komen ze naar buiten. Met een beetje curanol erop, druk je 'm zo terug. Wel even je nagelsknippen :wink:

Caranol en dezelfde tip als Karin hierboven ! :thumbup:

Ik kreeg van de kraamhulp net van die plastic handschoentjes

want die lucht van die Curanol is :sick:

Mij werd vertelt dat ze er ook pilletjes van hebben en die schijnen

ook te werken als een tierelier!

Gewoon even naar je apotheek, zonder recept te verkrijgen!

niet elke apotheek heeft het hoor, hier moest het via de vk!!!

Yep, Curanol & Curanal (de ene is zalf en de andere tablet), beiden tegelijkertijd gebruiken :thumbup:

Ook, tip van mijn kraamhulp, bij uitwendige aambeien:

looizuurhoudende thee (gewoon normale thee dus) even in heel klein laagje kokend water in kopje. kopje met zakjes in de koelkast zetten en koud laten worden. 3x daags een zakje tussen je billen, op de aambei. 5 minuutje liggen (lopen gaat wat lastig :wink: ). het looizuur zorgt ervoor dat de aambei weggaat/ krimpt. Huis tuin en keukentip uit grootmoederstijd… maar werkt dus echt!!!

Ook bij mij werkte Curanol het best. Wel de combi nemen; zalf en pillen. (en niet letten op de afschuwelijke stank van die zalf)

Het terug duwen hielp bij mij maar tot de volgende stoelgang. Dan plopte ze zo weer naar buiten… :shifty: Zoooo vervelend die dingen… :frowning:

@mv2kids wrote:

Je kunt het zo op internet bestellen dus lijkt me niet nodig via de vk.

(zie de site van curanol.nl)

De zalf kan je gewoon bestellen, maar de pillen niet.

Ik had de zalf, pillen en zetpillen er van.

Het stinkt verschrikkelijk en de pillen zijn smerig. Ik gebruikte wel handschoenen.

Jaren geleden kon je het maar bij 2 apotheken krijgen.

Ik heb onze apo gemaild… Maar ook een website gevonden waar je zalf én pillen kunt krijgen.

Op Curanal punt nl kun je het volgens mij ook bestellen… Zal het van de week eens uitdiepen.

@Paschal75 wrote:

@mv2kids wrote:

Je kunt het zo op internet bestellen dus lijkt me niet nodig via de vk.

(zie de site van curanol.nl)

ja ok dat kan ook, maar er werd gezegd dat het bij de apo te koop was, en dat is dus niet zomaar zo… Bovendien moest je die pillen inderdaad op recept(bijna 2 jaar geleden) en via de vk was het sneller, die had het op voorraad en kwam er diezelfde dag nog mee