hallo dames
ik heb er helemaal genoeg van ik was met 36 weken al helemaal klaar met deze zwangerschap en nu ,nu ben ik al verder dan 40 weken.
Ik had nooit gedaxht dat ons mannetje ons zo lang zo laten wachten.
ik heb al vanaf 30 weken pijnlijke harde buiken en al 4 weken voorweeen snachts.
Ik ben er helemaal klaar voor er is me 2 weken geleden al verteld dat het een flinke baby word en ik was al zo bang voor de bevalling.
Ben zo bang dat hij nu echt flink zal zijn word alleen maar banger nu.
Sorry voor mij geklaag :oops:
Waarom wil mijn baby niet komen
Klagen lucht heerlijk op en waar kun je dat beter doen dan op kok :thumbup:
Hoe groot is jullie zoon geschat :think: bij mij dachten ze wel rond de 4000en ze was 4250.
ik liep ook overtijd :?
beval je thuis of in het ziekenhuis ?
Als je het beu bent wil je het hetliefst zo snel mogenlijk achter de rug hebben :hug: heel veel sterkte met de laatste loodjes :hug:
ze hebbemn geen gewicht geschat alleen dat hij flink was.
ik ga in ziekenhuis bevallen ben veel te bang om thuis te bevallen.
Ik herken je angst, ik had dat ook… :?
Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent hoor! Het zegt ook allemaal niks he, voorweeen enzo…
Ik kan je angst helaas niet wegnemen. Mijn zoon werd ook groot geschat en hij was idd dik 8 pond. En ik kreeg hem er ook niet uit maar dat kwam zeer waarschijnljik door een te nauw bekken.
Maar als je van je eerste zonder grote problemen bevallen bent dan is de kans dat je deze eruit krijgt groot hoor. De weg is tenslotte al gebaand he. En een grote baby alleen zegt niks, je moet ook goede weeen hebben, een goed doorgankelijk bekken en je kindje moet er goed voorliggen. Deze combinatie bij elkaar maakt of een bevalling goed verloopt of niet.
Bij mij ging het dus niet zoals het moest, dat klinkt niet echt hoopgevend, maar…uiteindelijk is mijn zoon gezond geboren (via ks, net als m’n eerste bevalling) en geloof me, dat maakt alles goed! Ik vond de bevalling heftig, maar was daarna dolgelukkig en ik voelde me ook snel weer prima. Waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen dat uiteindelijk alles goedkomt! Accepteer dat je bang bent maar probeer het ook los te laten en alles over je heen te laten komen. Je kindje komt er hoe dan ook uit hoor! (ik weet 't, het is een dooddoener, maar wel de waarheid!
En ik dacht ook dat ik nooit zou bevallen, maar het is uiteindelijk toch snel gegaan. Zaterdag nog niets aan de hand,zondag slijmprop verloren, maandagavond laat vliezen gebroken en weeen en dinsdagochtend is meneer geboren!
Sterkte met de laatste loodjes!
Mijn dochter was 3665 gram en is met de vacuumpomp geboren omdat ze het laatste stukje niet door kwam.
de weg is dus wel vrij maar ging niet echt makkelijk.
Ik meid…Ik weet zo goed hoe je je voeld…Marit is met 42 weken precies geboren…
ze woog 3985 en 47 cm…een klein dikkertje dus…Met Vacuum en knip geboren, want wilde er ook niet uit :mrgreen:
Komt echt goed hoor! Dikke knuffel :-*
hier ook met 43 wk geholpen
met knip en vacuum…
4405 gr schoon aan de haak :shock: :mrgreen: :inlove:
en dat voor de eerste…
de tweede met 38 wk gestript…( mama was op)
3600 gr dus ook al aardig netjes
succes het kan nu echt niet lang meer duren :hug:
mijn vriend was wel 54 cm bij zijn geboorte en mijn dochter was ook 50cm .
bij mijn eerste heb ik anderhalf uur geperst.
ik zit er zo doorheen de kleine zit steeds met zijn kont tegen mijn ribben en dan geloof ik zijn schouders of hoofd onder mijn navelm en dat doet pijn want ik heb een navelbreuk.
Hij gaat ook echt flink te keer is nog helemaal niks ingedaald dus kan nog draaien en doen en daar maakt hij gebruik van.
Mijn buik lijkt wel op knappen te staan de striemen worden steeds dikker en langer.
mijn vriend moet me sokken en schoenen aan doen want daar kom ik gewoon niet bij :x
mijn moeder moet in haar ochtend pauze mijn dochter komen halen voor naar de gastouder te brengen omdat ik niet meer achter het stuur pas.
bleh hoezo het word tijd om te bevallen :eh:
En het kan nog wel 2 weken duren…
Je kunt er toch niets aan veranderen. Ga van de 42
weken uit, dan kan het alleen maar meevallen.
Akls je al vanaf 36 weken zit te wachten dan duurt het zoo lang…
@Paschal75 wrote:
En het kan nog wel 2 weken duren…
Je kunt er toch niets aan veranderen. Ga van de 42
weken uit, dan kan het alleen maar meevallen.
Akls je al vanaf 36 weken zit te wachten dan duurt het zoo lang…
ik heb een erg lastige zwangerschap gehad bijna alle kwaaltjes ook wel gehad opgenomen geweest voor een depressie dus niet zo raar dat ik geen zin meer heb.
heb nu weer voorweeen flink pijnlijk :roll:
kleine is ook weer aant duikelen.
Ach meis… wat balen gewoon… kan wel zeggen ah kop op… maar op je laatst lopen terwijl je al hebt lopen vechten tegen depressiviteit is gewoon niet leuk… :hug:
KLinkt niet leuk, maar het is helaas niet anders dan maar wachten en wachten. Zelf had ik ook al weken flink voorweeen bij mijn dochter en dat zorgde er wel voor dat zij er binnen een poep en een scheet uit was.
Ik belde de vk omdat het voor mijn gevoel al erg leek op het eind van mijn zoontjes bevalling en toen zij binnen kwam en ik op wilde staan voelde ik het knappen en zat zij al met haar hoofd tussen mijn benen.
Een supersnelle en makkelijke bevalling omdat de weken weeen het al flink hadden opgerekt.
Hopelijk gaat het jou net zo af.
succes meis en laat even horen hoe het gegaan is.
tjeetje dat ze je dan niet eerder hebben geholpen zeg…
met een depressie, een navelbreuk en een stuiterballetje…
dat ze je helemaal doorlaten lopen vind ik NOT_DONE!
ik weet hoeveel dat van je eist…je bent op en och pfffhh klaar ermee…
hopelijk heb je snel je beeb in armen :hug:
Wil je even een hart onder de riem steken. :hug:
Onze meid heb ik ook pas gekregen na anderhalf uur persen, vacuum en knip. 3440 gram en 49 cm.
Onze vent was 13 minuten persen en een klein knipje en hij was er. 4040 gram en 50 cm.
Ik hoop voor je dat je net zo’n bevalling mag hebben. :hug:
Sterkte nog :-*
Dat voorwerk is zo rot!
Helemaal als er dan ook nog een pro is die je vertelt dat je het niet de 40 weken vol gaat maken.
Tenminste dat hd ik, ik had vanaf 35 weken last van voorweeen en gerommel en iedere avond weeen.
Mijn vk zei toen ook dat ik heus de 40 weken niet ging halen en wat duurden die 5 weken toen lang zeg!
Gewoon omdat je het gevoel hebt dat je eigenlijk dan al ieder moment echt kan gaan bevallen.
Als je daarnaast ook nog veel klachten hebt dan duren die weken alleen maar langer.
Sterkte meid!
en ik wens je een spoedige bevalling toe en daarna een vlot herstel!
kan me je gevoel helemaal voorstellen!!
hier vanaf 30 weken al regelmatig harde buiken en voorweeen… ze dachten echt dat hij te vroeg zou komen!
uiteindelijk kwam hij met 40+6… het voorwerk heeft denk ik wel geholpen, want Matteo was er in 1 uur en 3 kwartier uit (van de eerste wee tot de geboorte)
Charity een dikke :hug: voor jou!!!
Ik hoop dat je mannetje nu snel even buiten komt spelen!
:-*
heel erg bedankt voor de lieve woorden allemaal.
vanmiddag om 3 uur gaat de vk me strippen ik hoop omdat ik toch al steeds weeen heb (gisteravond 3 uur lang) dat het ook echt wat gaat uithalen.
zijn papa is vandaag jarig dus wie weet.
:hug:
Laat het strippen maar goed helpen!
Mooi verjaardagskadootje! :thumbup:
Kop op! Je kunt het! :-*