Aah nooit gedacht langer dan... Update: Devano welkom!

Ik zeg maar,

deurwaarder aan laten klopepn, huur is gedaan :wink:

sterkte!

kwam bij de vk en vroeg om te strippen wou ze eerste niet doen omdat er al 4 waren gestript vandaag toen ik zei dat ze dat vorige week hadden beloofd en toen wou zehet toch doen.

alleen is mijn baarmoedermond nog te lang dus kon ze geen goede strippoging doen ze heeft wel iets gedaan maar niet genoeg helaas.

ze had ook niet het idee dat ik binnen een paar dagen zou bevallen maar miss als ik veel geluk heb dan brengt het inwendigonderzoek toch wat op gang.

AAnders moet ik volgende week woensdag naa de gyn voor echo en ctg en dan word dan gekeken wanneer ik word ingeleid. Maar ik hoop daar echt niet op te hoeven wachten want dan ben ik dus over de 42 weken heen.

de kleine is wel eindelijk aant indalen ds heeft wel door waar hij heen moet.

Hopelijk heeft het dan toch geholpen :pray:

Ik hoop echt dat ze niet door laten lopen tot de 43 weken dat is hier namelijk wel het geval :silenced:

Nogmaals een dikke knuffel

@charity wrote:

kwam bij de vk en vroeg om te strippen wou ze eerste niet doen omdat er al 4 waren gestript vandaag toen ik zei dat ze dat vorige week hadden beloofd en toen wou zehet toch doen.

Bang dat ze 5 bevallingen hebben vanavond? :?

Jammer dat het nog niet optimaal was om te kunnen strippen. Laat je de moed nog niet in de schoenen zakken hoor, ik dacht bij Dana ook dat ik nooit meer zou bevallen, en ze is toch nog gekomen, en nog spontaan ook!

@Kay30 wrote:

@charity wrote:

Bang dat ze 5 bevallingen hebben vanavond? :?

Jammer dat het nog niet optimaal was om te kunnen strippen. Laat je de moed nog niet in de schoenen zakken hoor, ik dacht bij Dana ook dat ik nooit meer zou bevallen, en ze is toch nog gekomen, en nog spontaan ook!

ik ga denk ik morgen naar de vk bellen of er echt niet eerder een afspraak gemaakt kan worden zit alleen nog maar te huilen ben kapot bij iedere beweging die hij maakt doet het pijn in mijn schaamstreek en ook steeds steken onder in mijn buik.

ik ben kapot slaap al 4 weken slecht ik ben gewoon op… :cry:

niet vragen gewoon eisen…

op = op…je kan gewoon niet meer…klaar!

:hug:

Zo is het…

En ze weten toch ook echt wel wat er met je aan de hand is!

Sterk staan meis! :-*

ik vind het echt sneu voor je hoor :frowning:

Lekker huilen jij, niet leuk, maar gooi ter maar wel uit…

:hug:

even geen BIB hier werd om 6 uur wakker van pijn in mijn buik nu nog om de 5 of 6 minuten een wee heb net gedoucht onder de douche 2 weeen en nu net 1 maar durf toch niet te hopen dus ben nog even voorzichtig.

heel anders als al die andere nachten het zijn geen steken of krampen gewoon pijn vanuit mijn schaambeen die mijn buik en rug intrekt met een keiharde buik en dan trekt het weer weg.

ze houden nog niet lang aan en ze zijn goed uit te houden dus ik kijk het nog even aan.

hier toch wel een BIA weeen gaan door ondanks de douche worden ook wat pijnlijker maar wel uit te houden komen toch wel redelijk regelmatig.

OOh meid succes he!

:thumbup:

charity zet m op jij. :thumbup:

oohh eindelijk meid, ik hoop dat het nu echt gaat doorzetten en dat jij vandaag nog je beebje in je armen hebt

Succes!!! :thumbup: :inlove:

Je bent er bijna!!! 8)

yeaaaaaaaa

Vind die BIA topics toch altijd geweldig he Ahaahahha

Go charity !!!

JAAAAAH!! :dance: Eindelijk!! Kom op meid!! :thumbup:

jaaah!! succes!! en zet m op! :thumbup:

:dance: succes :thumbup:

vk is geweest baarmoeder mond is een halve cm verstreken ze heeft me gestript weeen kwamen om de 6 min nu wat sneller.

afwachten hoe snel mijn lichaam op het strippen reageert.

maar ze zei in het ergste geval werd hij morgen geboren dus we gaan uit van vandaag.