Aaarrrrggghhh positiemode!

Noujaaaa zeg, is er nou nérgens gewoon wat leuke eenvoudige positiekleding te koop?! Gewoon jurkje, legginkje, klaar?



Ik ben bij H&M geweest, miss etam en prenatal zelf, waar ik mijn vorige zwangerschap heel goed slaagde. Maar nu? Ik vind het gewoon niet mooi wat er in de winkels hangt!



Heeft iemand de gouden tip?

noppies?



miss etam?

Nee ik heb precies hetzelfde probleem, ik kan echt niks (leuks) vinden :x

ik heb afgelopen zwangerschap praktisch gewoond in mijn mamalicious kleren :thumbup:



Zelfs na de bevalling toen Cas nog weken in het ziekenhuis lag, heb ik die kleding nog gedragen!

ik kan ook niet slagen voor leuke positiekleding, dus ik koop gewoon mijn leggings in een gewone kledingwinkel (ben 35 weken zwanger) en koop daar ook jurkjes die goed mee rekken, is meestal ook niet zo duur en het staat net zo leuk mss. wel leuker, vindt positiekleding meestal een beetje oudbollig.

Succes ermee.



groetjes Robin

ik kan ook moeilijk slagen.



heb bij de hennes wel een legging en spijkerbroek vandaan gehaald.

De prenatal vond ik echt teleurstellend.



HEt blijft gewoon even zoeken denk ik…

Ik vind de kleding die op dit moment bij prenatal hangt eruit zien als kleding voor 50+ ers…



Ik kon altijd slagen en nu dus ook niet.

Ik neig ook naar gewone zomerjurkjes die meerekken, of misschien mp… :think:

Ik draag grotendeels de kleding die ik altijd al droeg, heb 2 standaard positiebroeken gekocht en that’s it. Toen we zwanger probeerden te worden al opgelet met als ik kleren kocht, dat het kleren waren die ik ook met een buik zou kunnen dragen en de meeste van mn rokken zijn toch al 1 size fits most.



Ik heb tot nu toe 1 broek, 1 vest, 1 jas en 1 tshirt wat ik echt niet meer aandoe omdat ik ze niet uit wil rekken / kapot wil maken, maar verder gaat het allemaal prima :slight_smile: Meeste jurkjes staan alleen maar leuker met een buik erin.



En als je niks kunt vinden is zelf maken misschien iets? Of een grotere maat van iets kopen en die een beetje vernaaien? Ik heb 1 tshirt gewoon 2 maten groter gekocht voor nu, zodra mn buik weer weg is naai ik gewoon de naden wat strakker zodat hij weer klein en strak is, ipv groot en wijd.

Uiteindelijk heel leuk geslaagd met 3 tricot jurkjes van Good old HEMA!



Legginkje erbij, riempje, evt bolero…klaaaaaaaaar!





…en verder hopen dat de zomercollecties beter zijn…

Hema en V&D (verkopen Noppies, Mamalicious en Esprit).



En anders inderdaad gewoon jurkjes en rokjes die meerekken of overslagjurkjes, die zijn nu zat te koop.

Wehkamp verkoopt ook positiekleding. En de hema heeft op de website ook positiekleding, maar ik heb het in de winkel nog nooit gezien :think: Of ik heb niet goed gekeken dat kan natuurlijk ook :shifty:



Via de website mijn kind en ik punt nl kun je ook positikleding krijgen. Voor mijn gevoel zitten daar artikelen tussen van vorig jaar. Wellicht iets minder 50+ :wink:



Ow ja, en babydump heeft een positiehoekje.

Hema verkoopt het ook in de winkel. Maar het is niet extreem veel…maar de gewone stretch jurkjes van de Hema kunnen ook prima in het begin.

Als je een jurkje wilt, dan kun je gewoon een jurkje kopen met een A-lijn heet dat volgens mij. Dus strak onder je borsten, wijd daaronder. Ik heb zelfs nog een wikkeljurkje van de Hema aan, niet positiemode, en ik heb toch een enorme buik daaronder :smiley: het valt totaal niet op dat de voorkant dus ietsje korter valt dan de achterkant.



Leggings draag ik gewoon van de Zeeman, die zitten nog steeds prima

Esprit…

hier momenteel hema kleding en wat van marktplaats, vind in de winkels ook niet echt geweldig. Wel 2 spijkerbroeken; 1 van de prenatal uit de Sale en 1 nog van miss etam, maar de broeken kunnen meestal eigenlijk wel…

Ik vind esprit wel mooi, maar momenteel veel te duur.



Zag inderdaad mooie truitjes (met lange mouwen…) en het eenvoudige katoenen jurkje waar ik naar zocht…voor 70E.



Nu heb ik er drie voor 65…



Wehkamp ook wel gekeken maar dat zijn gewoon merken als C&A, Miss etam en daar ben ik allemaal geweest.



Het zal vast ook wel aan mijn smaak liggen hoor, maar inderdaad, ik vind veel dingen die nu bij prenatal hangen oubollig ogen.



Maargoed, nu kan ik wel even vooruit gelukkig :slight_smile:

Misschien handig om je maat erbij te zetten, misschien dat andere mama’s nog wat hebben hangen :wink: of een advertentie in de gezocht rubriek…

hallo,



inderdaad, het is erg handig om hier misschien aan te geven welke maat je hebt.



Ik heb ook veel positiekleding op KOK gezet. In de rubriek aangeboden. Misschien staat er iets voor je tussen. Echt jurkjes heb ik niet aan gehad, maar wel een leuk spijkerrokje en een witte zomerrok. Lars is in augustus geboren.



Succes met je zoektocht.

Ik kan in de winkels ook niets vinden en koop alles via internet :thumbup:



Even bij Google positiekleding in vullen of positie outlet en de leukste (goedkope) webwinkels komen te voorschijnt met hele leuke dingen :smiley:



Wehkamp.nl heeft trouwens niet alleen maar c&a en miss etan hoor, ook noppies, mama lisious, esprit.



Persoonlijk vindt ik gewone kleding aantrekken zo als jurkjes geen gezicht als je zwanger bent.

De voorkant komt altijd omhoog waardoor het model en niet meer mooi uit ziet…

Maar dat is mijn mening hoor :wink:

Ik ben het niet met je eens dragon.



Ligt er aan wat voor model je koopt denk ik…



Ik heb gister 2 gewone jurken gekocht, zowel bij Sting als bij Vero moda, waarbij de taille net onder de borst valt, en ze staan echt mooi, al zeg ik het zelf! (niet zo’n uitgezakte positie soepjurk:wink: )

Extra handig is dat ik ze volgend jaar ook nog aan kan! :slight_smile: