Aaarrrrggghhh positiemode!

@Marda wrote:

Extra handig is dat ik ze volgend jaar ook nog aan kan! :slight_smile:




benieuwd of je dat dan ook doet hihi.

Ik had ook 1 of 2 dingen die uit de gewone collecties kwamen… maar ik draag het dus niet meer, want het voelt zwanger om 1 of andere reden :lol:

Als je nog niet zo ver bent dan zou het wellicht kunnen en ik denk dat het dan misschien ook aan de vorm van je buik ligt :think:

Maar ik paste vorige week nog een aantal mooie modelen met taile onder de borst en de rest wijd en dat zag er met mijn punt buik toch niet meer uit, die hele voorkant kwam omhoog :mrgreen:

Zelf de verkoopster schoot in de lach en vertelde dat het idd niet meer kon :lol:



Ben het met je eens dat de positiejurken idd wel minder soepjurkerig mogen worden… gelukkig heb ik er toch nog een paar kunnen vinden maar makkelijk is anders…

misschien kan je wat vinden op positie-outlet!

Ik heb nu gewoon strakke rekbare jurkjes aan die ik nog in de kast had liggen van vorig jaar zomer. Kan prima. Van de week nog 1 bij gekocht bij de hema. Is geen positie, maar rekt mooi mee en buik komt er mooi in uit :thumbup: En het kost ook nog eens niet zo veel. Zag er nu ook weer wat in het foldertje staan.



Inderdaad de jurkjes met een taille onder de borst en dan wijdt ziet er niet uit. Had zo’n jurk ook nog liggen ,maar dat kan echt niet :lol:

Nahh, ik verwacht er tot een week of 20 wel in te kunnen…



…en dan is dus de hoop gevestigd op de verdere zomercollectie :lol:



Ik heb maat 44/46, maar van positiekleding bij bijv miss etam 42/44 :think:



Had al bij de shoppies gekeken…



Ellen, die jurkje suit de folder heb ik gekocht :mrgreen:

Ik had broeken van mamalicous, en van de hema de basic shirt van mama :slight_smile:

  • en dat vond ik echt een must, een heerlijk jogging/sweat pak van de hema mama.

    Heerlijk voor in de avond op de bank :shifty:



    en bij de miss etam heb ik toen ook een paar langere hemd modelletjes gekocht, die had ik dan over een legging aan :wink: en dan bolero’s en vestjes die perse dicht hoeven :slight_smile: