Aaaaaarh mobiel in de wc!!!!

Ik doe nooit maar dan ook nooit een mobiel in mijn kontzak, bang dat ie stuk gaat als ik ga zitten of er uit valt…



Vanmiddag was Jim bij een klasgenootje spelen en ik ging even boven aan de poets. Dus mobiel meegesleept, je weet maar nooit, hij zit niet zo lekker in zijn vel en soms wil hij niet meer. Moest daarna met volle handen naar beneden en dus ding maar even in mijn kontzak gestopt. De hond liep al weer te piepen dat ie uit wilde (die begint al te zeuren een uur nadat ie is uitgeweest) en soms raak ik daar een beetje opgejaagd van (het is echt een stress adhd Jack Russel die soms op mijn zenuwen werkt :mrgreen: :roll: ). Moest al heel lang plassen dus Sem vast schoenen en jas aangetrokken en nog gauw even de wc in, doe mijn broek open en had hem nog niet omlaag of PLONS! Ik dach nog huh wat kan er nou gevallen zijn? Kijk in de pot en woehaaaaa mijn 3 maanden oude Nokia E72 lag dus op zijn rug :cry: (in het schone water, dat dan weer wel), helemaal vergeten dat ie daar zat (hij zat er ook al 10 minuten dus tja dat vergeet je dan blijkbaar :wall: ). Ding er uit gevist, alle duvels uit de hel gevloekt (nou maar hopen dat Sem niet al te goed geluisterd heeft :oops: ) kreeg dat !@#$%^&* klepje niet los om de accu en sim er uit te halen. Ding maar in de vriezer gemikt, had hub eens gezegd. Hub gebeld en daar even lekker tegen uitgevaren (ik had toch niemand anders om even mij ei kwijt te kunnen :angel: ) die las op internet iets over in de rijst leggen, maar dat !@#$%&*( is dus ook weer niet zomaar uit elkaar te schroeven. Dus in elkaar in de rijst op 40 graden in de oven gezet een paar uur (zelfde idee als op de verwarming). Hub heeft hem gelukkig open gekregen ondanks de speciale schroefjes, die handige Harry heeft een schroevendraaier bijgeveild en het lukte. Vervolgens heeft ie weer in de rijst een uurtje in de oven gestaan en inmiddels heb ik hem al 3 föhnbeurten gegeven.



Nou even een paar daagjes laten rusten voor ik hem weer aan ga zetten zodat ie echt opgedroogd is. Duimen jullie mee dat ie het straks weer fatsoenlijk gaat doen??

ohhhhhhhhhh damn zeg… nou ik ga heeeeel erg duimen voor je!!



Mijn mobiel is een keer mee geweest in de wasmachine op 40 graden, anderhalf uur. ging niet meer aan. week later naar de winkel gegaan en doorgegeven dat hij het niet meer deed, en ook niet wilde opladen. hebben ze hem aangenomen ter reparatie :mrgreen: en toen konden ze hem dus niet maken, heb ik een nieuwe gekregen :mrgreen:

Ik heb hem ook wel eens in de wc laten vallen ( viel uit mijn broekzak )

Die van mij deed het gewoon weer na het drogen… als je maar snel genoeg hem uit elkaar haal en de accu losmaak…



Hopelijk doet hij het ook weer van jou!

Balen zeg :?

Mijne is eens verzopen door een flesje met water van dochterlief.

Na anderhalve week deed ie het weer, behalve het geluid. Lastig als je gebeld wordt en dat dus niet hoort :wink: Ik heb dus wel een nieuwe moeten kopen.

oh jeetje wat vervelend!

Zou mij ook zo kunnen gebeuren :oops:

Hopelijk doet ie het nog.

balen!



Leg hem eens een weekje in een zak vol met rijst, het heeft de Iphone van mijn zoon gered nadat hij er mee de sloot in was gefietst (lang verhaal, niet vragen :mrgreen: )

Ik heb een keer een Nokia van mijn werk op 60 graden gewassen… volledige wasprogramma :shifty:

Uit elkaar gehaald en 1 dag laten drogen op de verwarming en alles deed het weer. Behalve de camera maar die gebruikte ik toch al niet.

Nokia rules als het om waterschade gaat. Ik hoop voor je dat dat bij de nieuwe modellen ook nog zo is :pray:

oepss foutje…



hier dacht dat mijn draak de gsm een duikboot was…

maar helaas, ondanks mijn beste zorgen,

heb ik vaarwel tegen mijn gsm kunnen zeggen…

Ooooh, wat erg! Ik duim dat hij het nog doet! Ik heb niet mijn mob maar mijn autosleutels in de wc laten vallen, toen ik nog even snel naar de wc ging voordat ik met de kids naar België zou gaan. :think: Mijn centrale deurvergrendeling deed het nog, hihi.

Ik heb mijn iphone eens in bad laten vallen. Was een paar uur alleen thuis en nam de telefoon mee voor het geval het kdv zou bellen. Ik wilde wat pakken en hij ging zwemmen. Gelukkig was ik verzekerd en kreeg ik een nieuwe, ik moest wel € 30 eigen risico betalen.

Mijn telefoon is ook weleens in het toilet gevallen,

die heb ik meteen uitgezet en na 3 dagen weer aan en toen deed hij het gewoon nog.



Echt even laten rusten zou ik doen.

Heb ik ook al eens gehad. Uiteindelijk is ie het wel weer gaan doen. Hoop voor jouw dat die van jouw ook weer zin heeft.

Mijn ervaring is dat ze het na een paar dagen goed drogen gewoon weer doen…

Heb ooit hetzelfde gehad ook in mn kontzak zo de wc in enne…

MIJNE deed het niet meer, zelfs niet na weken drogen.

hier ook eens in het water gevallen vanuit mijn vest in een emmer sop weken drogen maar helaas

Mijn man heeft pas zn mobieltje in een wasmachinebeurt mee laten draaien op 60 graden, en na anderhalve week drogen deed ie et weer helemaal, alles zelf de touchscreen!!! Dus wie weet…

Ik denk dat ik hem alleen uit elkaar zou halen en hem in een bakje rijst zou knikkeren, echt onderdompelen. (Lassie werkt hier het beste, is mij ook al een paar keer overkomen, en lassie neemt het vocht goed op :wink: )

Dikke week erin laten liggen en weer aanzetten, ze zijn het allemaal weer gaan doen.



ik heb ook de Nokia E72 maar je verhaal van die schroefjes snap ik dan weer niet:S Dat klepje gaat er hier ook erg makkelijk vanaf. Nokia’s zijn over het algemeen behoorlijk sterk en kunnen tegen een stootje, dus ik hoop heel hard voor jou dat ie het weer gaat doen!! Vervelend is het wel…

Mij lijkt het echt heel sterk dat als een mobiel echt helemaal onder water is geweest dat hij daarna gewoon weer gaat werken… Maar ja…

@ Rooike, ik heb de foon van mijn partner zelfs al meegewassen in de wasmachine, dus hij is wel degelijk helemaal in het water (+en wasmiddel!) meegeweest, maar hij deed het gewoon weer… Ik zeg niet dat alle telefoons daar tegen kunnen, maar Nokia is over het algemeen wel zo sterk…

Nou, mijn Nokia anders niet dan…

Die was echt helemaal koppie onder gegaan in de wc en die deed het niet meer.