wat heb ik daar een hekel aan.
elke keer al dat zand in huis. bleegggh overal kom ik het tegen
Ja, whaha, herkenbaar. Ik heb met er maar bij neer gelegd.
We hebben een eigen hoveniersbedrijf, en ik denk dat mijn man inmiddels nog meer zand mee naar binnen sleept in z’n kleren dan de kinderen :lol: .
Oooh das het argument voor een bijkeukenwens incl daar de wasmachine. Maar wij hebben daar (ook) de mogelijkheid niet toe dus ik heb maar zo’n ministofzuigertje (geen kruimeldief) gescoord om dit zomerseizoen mee door te komen. :lol: (oooh wel spijt als haren op mijn hoofd dat we laminaat met groef hebben. :wall: )
Aaaarrrrrrrrgggggggggghhhhh, hier ook zo erg! Net 1 minuutje geleden zegt mijn man: gossiemijne weer de bank vol met zand!
Je blijft echt aan de gang met stofzuigen! Zandbak blijft trekken :roll: :roll:
:lol: :lol: Hier ook parket met brede groef… fijnnnn :liar: :liar: Mijn moeder heeft hier vanmorgen hartstikke lekker de boel allemaal gezogen en inmiddels is het alweer een Sahara hierbinnen :roll: En ondanks dat ik altijd zoveel mogelijk zakken enzo leeg voor broeken en jassen de was in gaan, ook de deur van de droger (rand daarin) zat een hoop zand in zei mijn moeder :shifty: :lol:
Ach, als de kinderen maar plezier hebben toch :inlove:
Hierbij verklaar in het zandbakken seizoen voor geopend!
Hier ook een houten vloer met iets te brede groeven. Kansloos…
Zand is ook niet mijn ding :shifty: :shifty: , dacht dat ik een beetje vremd was dan, maar zijn gelukkig meer mensen :twisted: :lol:
zelfs zand in mijn bed… :mrgreen:
en zand idd in de wasmachine, droger…
leuk zand verstoppen in je broekzak !!
vanaaf weer aan de poets…
Een kind die de halve zandbak mee naar binnen loopt wordt ik ook niet vrolijk van. Helaas in deze tijd van het jaar niet te vermijden.
(zand op het strand vind ik daarentegen niet erg zolang het niet overal tussen komt te zitten :lol: )
Zand schuurt. Kan soms ook wel eens een voordeel hebben. Even een extra boost bij de schoonmaak. Een peeling voor je kleding. Handig! (not).
Is maar goed dat je mij niet bent, ik heb een zandbak van 20x40 m
hier ook
ik vind het heerlijk hoor, echt zomer!
wij hebben ook wel een zandbak, de kids vinden het geweldig maar toch?
wij hebben een zandbak EN sinds kort een zandtafel(tje).
Die laatste met name voor nummer 3.
Hij vindt het heerlijk om met zand te spelen, maar in zijn eentje in de zandbak wat eng ofzo… bijkomend voordeel is gebleken… handjes afkloppen en geen zand onder de schoentjes, scheelt een hoop zand in huis :mrgreen: .
Dus als hij nu vlak voor we richting school moeten om zijn broers te halen nog buiten speelt mag hij wel met de zandtafel. Zit ik niet vlak voor we weg moeten alsnog met een zandspoor door het huis, schoenen vol en later een duowagen die ik uit kan zuigen.
ja leuk is dat he… zand… :mrgreen:
dan ben ik ws een van de enigen die zand wel geweldig vind. Maakt mij totaal niet uit hoe zanderig mijn huis is, zuig wel weer s avonds… Ze is de hele dag p[rachti gaan het spelen! wat wil ik nog meer…
Ahhh iriteer me daar oook zo erg aan, 20 x komt ze naar binnen met die zandpootjes, trots haar zelfgemaakte pannekoeken en koekjes laten zien.
Stofzuig dan wel 6 x :wall:
@konijn wrote:
dan ben ik ws een van de enigen die zand wel geweldig vind. Maakt mij totaal niet uit hoe zanderig mijn huis is, zuig wel weer s avonds… Ze is de hele dag p[rachti gaan het spelen! wat wil ik nog meer…
Idem :inlove:
Ik stofzuig niet eens hoor in de zomer… geen doorkomen aan.
Ik veeg dan elke dag even, en met stoffer en blik anders kan ik elke dag een nieuwe zak in de stofzuiger doen
Strand en zandbak zijn killing, maar ook wel heerlijk. Ik maak me er niet druk om hoor, de sneeuw in de gang (lees natte plekken) vond ik irritanter.
Ja, zand… Hier ook 2 kids die er dol op zijn in een zandbak te spelen. Ian komt vaak als een echt zandmannetje thuis. Je wilt niet weten waar het zand dan allemaal zit 8)
Thuis hebben we gekozen voor een zandtafel en dat scheelt stukken! Ze zitten lekker met een stoeltje aan de tafel en met redelijk weer mogen ze er ook water bij hebben, dan is het het helemaal feest! :inlove: