aaaaaaarrggghhh ZAND

oja jakkes. Ik loop graag op blote voeten ,maar dat zand aan mijn voeten :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: . Dan maar op slippers, dan kan ik het zand negeren.

Ik vind de zee geweldig maar daarna op een handdoek te moeten gaan zitten die op het zand ligt… ohhh verschrikkelijk hahaha!

Luuk had gister heel zijn zakken volzitten met zand uit de bak… kwam er te laat achter toen lag alles al op de vloer. :wink:

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan zand. Hier komt geen zandbak in de tuin. In de zandbak kan ze twee keer per week spelen op het kdv, en de middelste dagelijks op school, en op de vrije dagen gaan we met mooi weer heel vaak naar de stadsspeeltuin, daar is genoeg zand en water om mee te kliederen. Ze komen vast geen zand tekort.

@meisje1974 wrote:

oja jakkes. Ik loop graag op blote voeten ,maar dat zand aan mijn voeten :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: . Dan maar op slippers, dan kan ik het zand negeren.

daarom loop ik ook sinds we de zandbak hebben op slippers heel de zomer :):slight_smile:

Enneh… las nog wat over ze spelen vaak genoeg ergens in een zandbak. Zo denken ze er in de buurt ook over, we zijn de enige die wel een zandbak hebben en de hele buurt aan kinderen zit hier in de zandbak!

zoals ik al schreef vind ik het ook helemaal niet erg. aan mijn voeten eigenlijk ook niet hoor :think:

Ga ook zo vaak naar het strand en dan ben ik daarna ook bezand. 's avonds ff douche en het is verdwenen :slight_smile:

wij zijn met de tuin bezig dus er ligt een hele grote hoop zand in de tuin…

Kindlief vind het prachtig en mama ook als hij er zo heerlijk mee speelt.

Gel ( zand dus ) in zijn haar, koekjes bakken etc…

:inlove:

Tot hij binnen kwam en zijn taartje naar mij kwam brengen en zo omkieperde in de woonkamer :shifty:

Maar ach ik heb mijn slippers aan, veeg de hele dag door en geef mijn zoon een 2 min swieper onder de douche!

Ik denk wel dat ik voor in de tuin een zandtafel ga vragen voor zijn verjaardag…

Ik heb me er eigenlijk nooit heel erg aan geergerd. Al valt nu de zandbak weg is wel op dat de vloer altijd een stuk schoner is :lol:

Hier mochten ze overigens vanaf een jaar of 3,5 denk ik mooi zelf hun zandspoor opvegen met stoffer en blik als ze vergaten zich af te kloppen enzo. Vonden ze nog leuk ook en ik zat met iets minder zand in huis :wink:

En op het strand… ga ik altijd naast de handdoek zitten, heeerlijk dat zand tussen je tenen :mrgreen:

ja hier ook last van zand

een zandbak en een hond die t lekker vind om in de zon in mijn bloem/zand tuin te gaan liggen!

en een kat die ook uitgebreid ligt te zonnen in de zand hoop hier verderop in de straat!!

pfff

Yep, ook hier een sahara binnen. we hebben helaas geen tuin maar wel een buurtspeeltuin met grote zandbak en kdv met zandbak…tja…

soms irritant inderdaad maar ze spelen zooo lekker :smiley:

zelf de kleinste, bakje vol en bakje leeg (en háp :roll: ) :inlove:

ach wat is er belangrijk in het leven? :inlove:

Goh,vanmiddag zei ik toevallig tegen hub dat ik echt geen zandbak in de tuin wil,hahaha,

Ik vind dat eerlijk gezegd gewoon een beetje zielig…

Hier leefden ze van zeg 15mnd tot 4 a 5jr zo’n beetje in de zandbak, zooo veel plezier beleefden ze er aan. En bovendien voor mij ook lekker hoor, in de zandbak speelden ze zo lief, kon ik ook ff een kop thee drinken in de tuin, of wat werk verzetten, terwijl dat op andere momenten vaak helemaal niet lukte.

Ach, hoe lastig het ook is, het weegt niet op tegen de lol die ze er van hebben. In de zomer is het wel makkelijk. Eerst buiten alles uit en meteen door naar boven,de douche in. Vind trouwens een vloer met zand minder erg dan stof. Stof waait op,zand niet.

Als het echt warm is pak ik gewoon een bak water en spoel ze buiten lekker af…scheelt weer douchen boven.

Op school en PSZ spelen ze ook de hele dag in de zandbak. Je gaat het toch niet tegen.

Eli wil heel graag snel naar het strand,maar dan wel een strand zonder water. Eigenlijk wil hij het liefst naar een megagrote zandbak dus.

als ik het blije koppie zie spelen in de zandbak dan boeit mij het zand wat ik daarna heb in huis echt niet, als hij op bed ligt snel stofzuigen.

Heerlijk lekker in de tuin bij hem zitten.

Gelukkig is mijn kleine meid nog niet eens 6mnd en speelt ze nog niet in een zandbak dus waarschijnlijk denk ik er over een aantal jaar wel heel anders over :mrgreen:

@Lune wrote:

Ik vind dat eerlijk gezegd gewoon een beetje zielig…

Hier leefden ze van zeg 15mnd tot 4 a 5jr zo’n beetje in de zandbak, zooo veel plezier beleefden ze er aan. En bovendien voor mij ook lekker hoor, in de zandbak speelden ze zo lief, kon ik ook ff een kop thee drinken in de tuin, of wat werk verzetten, terwijl dat op andere momenten vaak helemaal niet lukte.

zielig vind ik neit helemaal het juiste woord… maar ik vind het wel even moeilijk doen om niks. Zelf heb ik veel moeite met die opmerking van: moet ik elke dag zuigen oid. Tja… dat moet je nu eenmaal met kinderen. Ook als de zandbak dicht is moet ik zuigen.

Ik erger mij ook altijd aan de kinderen die niet in de zandbak mogen vanwege de kleren :shock: Heb zelfs ouders o pschool die aan mij vragen om op te letten dat jantje of pietje neit in de zandbak gaat, vanwege de kleren… :shock: Zelfs al zijn ze jarig… zorg dan voor een leuk stelletje kleding waar een kind wel in mag en kan spelen!

Ik ben blij dat de mijne de zandbak boven de computer of zulke dingen kiest!

Mijn moeder riep altijd hoe viezer ze zijn,

hoe meer plezier ze hebben gehad ! :mrgreen:

hier in de 2de tuin een zandbak van 20 meter :lol:

met heel veel onkruid…

maar dat is zwart zand nu,

fless Jeff helpt zelfs ook niet meer…

Ik ben vast een hele slechte moeder :mrgreen: maar Verôn krijgt echt geen zandbak in de tuin :oops:

Ik wil echt de hele tuin niet met zand haha

Maar wij hebben hier de noorderplassen bijna op de hoek en in de zomer zijn we eigenlijk hele dag altijd daar dus geen gebrek aan zand :wink:

Lars vindt zand heeeeeeerlijk en wat is er mooier dan te zien dat je kind zoveel plezier heeft. Dat weegt voor mij zwaarder dan de nadelen van zand in huis. Mijn kind mag lekker kind zijn en ik stofzuig wel een keer extra!