Nou is maar goed dat wij niet naastd er wonen wat een zeik wijf…
Bij mij wordt zo vaak met deuren gegooid de jongens bonken de trap op en heb hier altijd een hut vol kinderen. Maar je ben er mooi klaar mee want vaak kan je er niks tegen doen. Veel melding maken en de woningbouw blijven bellen. Tevens als zij de hond niet uitlaat en alleen in de tuin helpt het om klachten in te dienen bij de gemeent en de woningbouw.
Wij (mensen uit de wijk)hadden ook wat problemen met iemand in de wijk (ook stankoverlast vanuit de tuin) en de woningbouw heeft haar verplicht ergens anders te gaan wonen. Alles opschrijven en bij houden. Kan handig zijn.
ow meis :hug:
wat een helse buren :evil:
:thumbup: dat je ze wind van voren hebt gegeven, nu maar weer ff afkoelen voor beebje he
ohjeej het is geloof ik maar goed dat wij daar niet wonen :shifty:
:hug: voor jou meid… denk je wel aan BIB ??,… hou je een beetje rustig ookal is het kei moeilijk
:-*
dank jullie wel… :-* me hier afreageren helpt al een heel stuk…
en mijn BIB is het allerbelangrijkste dus daar houd ik me graag rustig voor maar word je wel moeilijk gemaakt zo…
Jeetje mina wat een trut zeg!! Een beetje tolerantie is toch normaal?
Hoewel ik hier ook een buuf heb die kwam klagen omdat Tim huilde :wall: .
Jeetje zeg, dat gaat echt te ver!!!
Maar ik heb nog wel wat tips omdat ik redelijk verstand er van heb hoe en wat met de woningbouw en de regels.
Ik weet hoe moeilijk het is, maar blijf zelf altijd rustig, wat zij ook mogen doen om jullie het hoofd gek te maken. Zo sta je namelijk steviger in je schoenen. En kan er meer gedaan worden op het gebied van eventueel huis uitzetting
En wat ook al eerder is verteld alles opschrijven en bij ieder wisse wasje de wb bellen en een melding maken bij de politie(en van dat dreigement mag je sowieso al een melding maken, want stel dat er wat gebeurd staat de politie ten alle tijden binnen no time op de stoep en aan jullie zijde van het verhaal)
En dan dit, dat je rekening houd met je buren, geen probleem maar niet ten koste van jullie leven(Marcel mag gewoon voor 9 uur het steegje door achterom! niks mis mee) Hoe wilde ze dan reageren als straks jullie puk naar school gaat en om 7 uur al een hoop herrie in jullie huis is?
Melding maken bij de gemeente van de stank overlast, het brengt namelijk niet alleen een vieze geur met zich mee, maar ook ziektes en een hoop bacterieen en is dus een gevaar voor gezondheid(een hond uit laten doe je op de daarvoor bestemde plaatsen)
Dus negeer haar geschreeuw en gejoel! En maak alleen maar meldingen! De woningbouw en de politie worden dat snel zat en zorgen wel voor maatregelen
Succes meis
Missy: kan me voorstellen dat je bijna spijt hebt dat je daar bent gaan woonen, wat een K*t buurvrouw zeg!!
Wij hebben ook zo’n leuke buurvrouw, zij heeft een aantal steekjes los in de bovenkamer, en zij gilt oook regelmatig. Iedereen heeft al jaren last van haar en de politie is al zovaak gebeld (naast ons huis staat een 4 hoogs huur flat waar zij in woont, maar wij hebben een koophuis, geen flat) maar ze kunnen haar niet uit haar huis zetten of haar laten opnemen want ze geeft daar zelf geen toestemming voor. Gelukkig zit zij niet echt te zeuren over herrie, maar ze komt wel eens langs om “iets te zeggen wat haar dwars zit” het is erg lastig zo’n buurvrouw :evil:
Het is heel erg maar wat ik ermee wil zeggen is dat onze buurt is al jaren bezig met haar weg te werken, maar dat gaat niet lukken want ze zetten niet zomaar iemand uit hun huis (helaas)
ppfff lieverd :hug: wat een :silenced:
Verder sluit ik me aan bij Willie :thumbup:
:hug: ik hoop dat het niet lang gaat duren zo met die buren :hug: en dat ze uiteindelijk gaan kiezen te verhuizen (klinkt beetje als mijn oude buurvrouw :silenced:
Willie zegt hele wijze woorden waar ik me alleen maar bij aan kan sluiten.
Voortaan zou ik haar negeren. :hug:
Pfff wat een hel zeg…
Karlie zou haar gelijk een steen in de handen hebben gedrukt,zo van,niet dreigen gelijk doen,en wel waar ik bij sta…
Wij hebben ooit wel eens buren uit huis gekregen…zij huurden…maar ze waren verslaafd aan drugs en alcohol…ze sloegen elkaar inelkaar,liepen met een mes buiten,en Tycho was net geboren…vreselijk…
Op een gegeven moment ging hij ook dreigen bij ons en bij de buurt omdat wij de politie vaak belden…
Na veel klachten bij de woningbouw en politie zijn ze er toen toch uitgezet…
Hou voor jezelf alles bij,wanneer je last hebt,wanneer je melding hebt gemaakt…kan altijd van pas komen…
Hopelijk trekt dat mens snel bij,maar ik ben bang van niet…sterkte meid…
thanx lieverdds voor jullie reacties :-*
ik weet dat ik zelf rustig blijven moet en over het algemeen blijf ik dat ook altijd wel…
marcel is vanochtend gewoon achterom gegaan en haar hond sloeg gelijk aan…
ik wacht wat deze dag brengt maar volgens mijn vader ben ik heel duidelijk geweest en is het voorlopig wel rustig…
toch heb k vannacht niet lekker geslapen…
en deze buren zijn ze inderdaad ook al zolang mee bezig dat ik het 1 2 3 niet zie veranderen…
maar ik kan ze nu alvast waarschuwen… als de kleine er is en het word erger… dan hoop ik voor hun dat ze hun kistje klaar hebben staan anders hebben ze geen tijd meer om die te bestellen…
maar das voor later een zorg… eerst vandaag maar eens afwachten…
Wat een rare lui.
Denk je ook wel een beetje om jezelf? :hug: :-*
succes ermee.
wij hebben ook overlast gehad met onze oude buren.
Hun honden waren/zijn politiehonden dus die blaffen om de minste geluid al.
Moeder alcholist. vader rustig vent… was best ok!
kinderen… pfft schreeuwen!!! maar dan ook gerust hele dag door!
Hele buurt had klachten over hun en de kids hebben onze deurbel er ook af gesloopt en hadden de banden van me auto leeg laten lopen en ook nog eens lek geprikt!
Gelukkig hadden we toch al plannen om te verhuizen en hebben we er geen last meer van gehad.
Leuk is het zeker niet en probeer rustig te blijven en overal meldingen van blijven maken.
zo sorry hoor heb het verhaal met vervbazing gelezen…
je bent nu 28 weken zwanger
wat als de kleine er straks is die slaapt ook niet de hele nacht door in hetbegin en gaat ze daar straks ook over zeiken ben je lekker klaar mee :snooty:
ik ben blij met onze buren
die klagen nooit ook niet als bryan of danique een keer snachts huilen…
heb het gisteren nog gevraagd van goh horen jullie dat welleens…
hij zei tuurlijk maar het zijn kinderen en dat weet je en het is voor jullie dan lastiger dan voor ons hoor
en we horen ze eigenlijk nooit
het zijn lieve kinderen :mrgreen:
:thumbup: kijk dat ze de allerbeste buren die je maar hebben kan :thumbup:
Jeetje zeg meid, wat een waanzin is dit. Inderdaad elk dingetje noteren en bellen. keer op keer op keer! Misschien hebben andere mensen wel niet vaak genoeg gebeld want het is wel zo, hoe vaker je zeurt hoe eerder ze iets willen doen want zolang t hun last niet is gebeurd er ook niks (woningbouw/politie)
Ik denk ook al hoe moet dat dan als de baby er is. Maargoed…
Onze buren zijn ook doodnormaal, woon in een etagewoning, samen 1voordeur zegmaar en dan binnen je eigen voordeur. Dus lekker gehorig maar nooit geen enkel probleem met geen 1 van de buren, terwijl Joy vaak snachts wakker was /ziek… Als ze veel moet huilen alleen maar belangstelling of alles wel goed met haar is en of ze niet weer ziek is etc. En als ze ziek is moet ik maar aanbellen als me man werkt (militair) dan brengen ze me wel naar de dokter 1 van de buurtjes haha!
kijk dat is gewoon leuk…
zulke buren :thumbup: