ik ben zooooooooooooooooooo kwaad… moet ff afreageren :twisted:
wij zijn sinds 3 september verhuist en nu al 3 klachten van de buren…
terwijl ik al bijna 3 jaar op mezelf woon en nog nooit klachten heb gehad van de buren…
mijn vriend werkt in ploegendiensten en heeft de hele week al ochtenddienst… hij gaat dan om 04.30 met de hond uit en om 5 uur naar zijn werk…
mijn vriend is met zin altijd erg zachtjes als hij om dit tijdstip de hond uitlaat… en hij was zelfs zo stil dat ik hem niet eens thuis hoorde komen…
en ineens gaat daar die buurvrouw van mij te keer… :shock:
mijn vriend stond helemaal perplext… :eh:
en laat ik met mijn overdosis hormonen nou net genoeg horen om me er mee te bemoeien… 8)
mijn vriend kreeg het volgende te horen…
:twisted: ALLES WEL HOOR AL LAAT JE DIE HOND 10X UIT 'SNACHTS MAAR GA AUB VOOR OM WANT IK BEN KLAAR WAKKER EN BEDANKT :twisted: …!!!
en zo slaat ze het raam dicht en vloekt in huis verder…
dus ik storm naar die deur en zeg keihard van waar slaat dit op dat kan ook op een fatsoenlijke toon…
vet pist… (hormonen ) ga ik naar binnen toe en heb het er ff over met mijn vriend…
hij zo… ik snap het wel want als ik achterom ga blaft haar hond… jah hallo wie zijn probleem is dat…??? :eh: :think: :naughty:
mijn vriend was net weg en ik zou het bed weer ff lekker inkruipen en ik ben op de slaapkamer en ik hoor haar daar nog steeds vloeken en schelden… :wall: :wall: :wall: :silenced: :wall: :wall: :wall:
dus ik het raam open en ik luisteren… is ze naar de buren aan de andere kant van ons gegaan om daar haar beklag over ons te doen… :naughty: :snooty: :naughty:
nogmaals een hele scheldserenade van hun kant naar ons toe dus ik heel sarcastisch… :evil: SOMMIGE MENSEN WERKEN OM 5 UUR :evil: … met de nadruk op werken aangezien zij niet werken ivm “ziekte” (drank en drugs verslaving) :snooty:
de vorige keer waren de andere buren al bij ons geweest ivm schuurwerkzaamheden… wat moet gebeuren voor je gaat verven toch :think: …want jah ze was ongeneeslijk ziek en had rust nodig dus hoe lang het nog ging duren met schuren…mijn vriend zo…nou nog wel de hele dag…
Zij gelijk nou ik weet niet of ik hier wel zo blij mee ben… :snooty:
daarna kwamen ze vanwege te hard dichtslaande deuren…
prima :thumbup: … kan gebeuren…
maar we waren net 2 seconde thuis van het boodschappen doen en de voordeur stond nog open :think: kijk dat klopt dus niet… :snooty:
en dan komt ze met de reden dat haar honden er zo zenuwachtig van worden… :shock: :shock: terwijl haar beesten de hele dag achterhuis om spoken, nooit uitgelaten worden, enorm veel blaffen tot diep in de nacht toe en ook nog eens stankoverlast veroorzaken… :naughty: :naughty:
en klaag ik DAAAAR over nee ik houd me heel vriendelijk in want er is nog mee te leven… :liar: :liar:
ik ben er nu helemaal klaar mee
… ik weet toevallig nml dat de vorige bewoners door hun zijn weggepest en ook op deze manier… :naughty:
laat ze nu net de verkeerde mensen hebben uitgezocht… :evil: :evil:
dus ipv dat ik heerlijk in mijn bedje ligt pompt de adrenaline door mijn lichaam heen en ben ik klaar wakker en wacht rustig af wat deze dag verder te bieden heeft…
sorry voor het lange verhaal… :lol:
:shock:
Wat een gezeur!
Tja, nou moet ik eigenlijk zeggen, maak je er niet te druk om, in jouw toestand is dat niet gezond. Maar ja, Zou me er ook aan ergeren.
Dus ik zeg: Klaag hier maar flink!
En misschien een keer over dag als iedereen rustig is eens het gesprek aan gaan? :sick: :shifty:
tijd om buurtbemiddeling in te schakelen…
als je huurt --> verhuurder vragen te bemiddelen
als je gekocht hebt --> wijkagent…
echt…
niet zo lang laten etteren en direct een derde erbij halen… al is het maar om “dossier” op te bouwen.
ben ff kort want moet zo werken (heb vele overlastzaken behandeld bij een corporatie dus vandaar mijn advies).
snap je pissigheid, maar kennelijk zijn deze lui “ziek” en moet je zo snel mogelijk professionals binnenhalen… daar zijn ze vast niet zo blij mee, en dat kan een reden zijn dat ze zich koest gaan houden.
Spui maar lekker hoor!!! Watn een stelletje bosvruchten!!!
Maar hoop dat je nog wel een beetje slaapt zo meteen… anders is het ook niks he!!!
Enne… die hormonenbom helpt lekker als je kwaad wilt zijn he…hihihi ken dat!!
Jeetje, wat een gedoe. Nou, ze kunnen hun lol op straks als de kleine er is! :mrgreen:
Wij hebben ook zo’n toestanden gehad met de buurman. Buurman is een echte einzelganger en is schijnbaar bang voor vrouwen .
Hij zegt nl alleen gedag tegen de mannen, nee het is geen homofiel. Want hij heeft een latrelatie!
Maar goed, tijdens mijn zwangerschap is er iets gebeurd tussen mijn man en hem (mijn man is altijd de rustheidzelve), maar buurman is een mierenn**ker, echt een zeikerd.
Tijdens de ruzie (ik lag ook nog eens in het ziekenhuis) bleef hij gemeen te doen en zoeken met Han. Ook brieven schrijven met dreigementen. Ik heb steeds Han gezegd, niet op reageren! Hij wacht op een reactie tot je door het lint gaat en dan kan hij je op pakken.
Tot ik op een dag thuis met Jeroen en weer zo’n zielige brief in de bus vond (Hij bleef brieven schrijven). Buurman raakte gefrusteerd want hij kreeg echt geen reactie mee van ons! Hij trapte toen onze schutting kapot. Ik heb Han naar binnen gehaald, met de mededeling dat hij NU naar de politie moet gaan en dat hij aangifte moet doen!
Daardoor is er een wijkagent gekomen en zijn ze in gesprek gegaan!
Nu is alles rustig, maar tegen mij nog steeds geen WOORD :mrgreen: .
:think: :think: hmmm, lekker rustig eigenlijk!
Mijn advies: inderdaad bemiddelaar er tussen laten komen!
Sterkte!
Mijn man heeft ook ploegendienst, maar nooooooooit klachten hier gehad hoor! Hij komt vaak met brommer of gaat weg met startende brommer om 6 uur!
Groetjes,
Monique
@preggie wrote:
tijd om buurtbemiddeling in te schakelen…
echt…
niet zo lang laten etteren en direct een derde erbij halen… al is het maar om “dossier” op te bouwen.
ben ff kort want moet zo werken (heb vele overlastzaken behandeld bij een corporatie dus vandaar mijn advies).
snap je pissigheid, maar kennelijk zijn deze lui “ziek” en moet je zo snel mogelijk professionals binnenhalen… daar zijn ze vast niet zo blij mee, en dat kan een reden zijn dat ze zich koest gaan houden.
ik denk dat dit inderdaad een goed plan is.
sterkte meid :hug:
dank je wel voor jullie reacites…
ben nog steeds kwaad… wij hebben het huis dus onlangs gekocht en zij huren het nog steeds…
ik wacht vandaag ff af maar idd ze zijn neit helemaal in orde…
de buurvrouw stond net al met iemand te praten en ik kon horen dat ze het over ons had…
dan kan ik zoooooo kwaad worden…
heb dan gewoon lef en kom langs weet je wel…
mijn vader zou zo ff langskomen en dan zal ik het er ff met hem over hebben…
als straks die kleine er is dan word het nog erger want die huilt ook…
komen ze daar dan ook over klagen… :doh: :doh: :doh: :doh:
en anders idd de politie bellen… en dan maar op die manier…
dan pak ik hun ook gelijk aan met hun honden simpel…
Ik had je verhaal al op Hyves gelezen…Man, wat een toestand.
Ben je net lekker verhuisd, krijg je dit.
Ik zou ook inderdaad een bemiddelaar inschakelen voordat het echt uit de hand loopt.
Enneuh, je niet te druk maken meidm da’s niet goed voor je!
Liefs Essie :**:
ooeeeeh, daar kan ik ook slecht tegen.
Niet dat ze uit haar slof schiet omdat ze wakker werd van de hond uitlaten, want iedereen kan weleens slechtgehumeurd zijn.
Maar je kan dat op een normale toon zeggen en daarna ga je er niet met andere buren over praten! :naughty:
tsja sommige mensen, als je niet tegen buren kunt ga dan buitenaf wonen.
Laat je er niet gek door maken hoor!!!
straks maar even met je paps overleggen en een wijkagent is inderdaad geen slecht advies.
Zal straks nog wat worden met de baby
‘ja prima als ie huilt hoor, maar na 10 uur wil ik slapen’ :lol:
Toen Thijmen net geboren was, kregen we na 2 dagen een kaartje door de bus om ons te feliciteren.
We hebben nooit contact met ze gehad en we hadden ook nog geen slingers hangen.
ons vermoeden; ze hebben Thijmen 's nachts horen huilen en dit was hun manier om erop te reageren :thumbup:
maar das harstikke leuk als je dan een kaartje krijgt… :mrgreen: :thumbup:
en als ze gaan zeuren over de baby… :twisted: dan word ik link…
maar wat ik gewoon irritant vind is het feit dat het niet normaal geformuleerd kan worden… om vervolgens om 05.00 bij de andere buren te gaan zeuren… :shock: :silenced:
en daarna met mensen uit de buurt gaan lopen lullen zodat wij met scheve koppen aangekeken worden…
want van onze ene buren moeten we achterom ivm overlast voordeur en van de andere buurvrouw voorom ivm overlast achterdeur…
:lol: :eh: kan mijn huis niet meer ut :eh: :lol:
Door het raam! :mrgreen:
ook dat nog jah… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
was ze nou fatsoenlijk aangekleed buiten gekomen dan was het een ander verhaal :lol:
ttsss wat laf om met andere erover te gaan kletsen :snooty:
Inderdaad hulp inschakelen meid!!! :hug:
:eh: :think: jose… bedoelde je nou dat ik door het raam moest klimmen of dat zij door het raam schreeuwde :think: :eh:
hahaha :lol:
ik bedoelde dat je door het raam naar buiten moet :lol:
Omdat je zei dat je niet voor of achter langs mocht :lol:
laat maar flauw grapje :lol: :mrgreen:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg wat een raar mens…
Het minste wat je kan doen is op de dag gewoon even aanbellen om ‘‘te overleggen’’ hoe je het minder storend kan maken voor elkaar…
Heb ik ook gedaan…mijn bovenbuurman zijn bed kraakt…en hij heeft sinds kort verkering :lol:
Hij kreeg me een rode kop… :mrgreen: …ik zei ook je hoeft je niet te schamen hoor het is gezond…mijn eertse bed kraakte ook toen ik verkering kreeg met mijn man…maar ik had geen beneden buren :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Hij heeft gelijk zijn bedje gemaakt…nu hoor ik haar alleen nog maar kreunen :roll: ook erg irri…maar ja om daar nu over te gaan klagen :think:
:shifty:
Laat je niet teveel opfokken hoor meis…denk aan je ukkie in je buik!! :-*
jammer dat je zulke vervelende buren hebt en dat ze beklag gaan doen bij andere buren
@ilsederooy wrote:
@preggie wrote:tijd om buurtbemiddeling in te schakelen…
echt…
ik denk dat dit inderdaad een goed plan is.
sterkte meid :hug:
ook ik sluit me hierbij aan …
Laat het niet te hoog oplopen meid :hug:
Wat een rare lui zeg :eh:
Enne renzosmam leuke buurman :mrgreen: :lol:
Kan me iets van zn hoofd voorstellen toen je het er met hem over had :mrgreen: