haha renzosmam… das idd wel de beste manier… en als ze dat inderdaad ook had gedaan was er niets aan de hand geweest…
dan had ik gewoon fatsoenlijk met haar gepraat…
ik ben ff met de hond uitgeweest en laat zij haar hond ook net uitlaten…
ik stond nog binnen toen zij al bij haar steeg deur was en wij hebben nog geen hoge schutting er tussen maar een laag hekje…
ze zat gewoon naar binnen te gluren of ik wel thuis was…
heb ff vriendelijk gezwaaid… :lol:
:lol: :lol: zwaaide ze ook terug? :mrgreen:
nee ze draaide haar hoofd om en heb haar tot op heden nog niet gezien…
maar de buren hiernaast hadden net visite en die gingen net weg en die zaten te wijzen en keken kwaad… dus het verhaal is vast over de tafel gegaan…
nog ff en dan heb ik security nodig… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dan ben ik een bekend
Wat hebben die andere buren nou met jullie aanvaring te maken!
Belachelijk, en dat zijn dan volwassen mensen :eh:
ooeh ik kan zo boos om dat stokerige gedrag worden.
me too…
maar ik hoor mijn vaders woorden dan in mijn hoofd… maak je niet druk… komt wel goed…
en daar zit ik dan ook geen moment over in…
hahahaha :lol:
Ze denkt straks met weemoed terug aan de tijd dat ze 's nachts pas om vijf uur voor het eerst gestoord werd in haar slaap als straks de baby er is en deze stomtoevallig net met het ledikantje grenzend aan haar slaapkamermuur slaapt én huilt.
mijn moeder zegt dan altijd ’ maak je niet dik, dun is de mode’
Erg leuk als je zwanger bent en je een aangespoelde orka voelt… :roll:
@Mutti wrote:
Ze denkt straks met weemoed terug aan de tijd dat ze 's nachts pas om vijf uur voor het eerst gestoord werd in haar slaap als straks de baby er is en deze stomtoevallig net met het ledikantje grenzend aan haar slaapkamermuur slaapt én huilt.
whahahaha :lol:
zou nu al spontaan medelijden met haar krijgen… :think:
of toch niet
nou de buurvrouw stond hier voor de deur en heeft haar excuses aan geboden,…
het kwam bij haar door de vorige bewoners die hier hebben gewoond en die deden het met zin om hun uit te dagen e.d :eh:
we hebben het uitgepraat en opgelost… wij zullen nog voorzichtiger de deuren e.d dicht doen :liar: en zij zal er minder opletten aangezien ze er gewoon op zit…
(heb ik haar recht in haar gezicht verteld en ze gaf me gelijk ook nog :eh: )
dus…opgelost…en uitgepraat…kijken wanneer ze weer komt zeuren…
heeeeej kijk es aan…nou maar hopen dat ze zich hier aan houdt
Nou meis ik hoop dat daarmee de kous af is…zou wel zo volwassen zijn! :thumbup:
hey das toch netjes van dr! :thumbup:
Hennie nu gewoon even vergeten hoor!
ZE heeft dr excuses aangeboden en nu maar van je af laten glijden.
Maar wel onthouden dat het geen makkelijk mens is blijkbaar
heeeyz dat komt mooi uit ik namelijk ook niet…
heb mijn beklag ook gelijk gedaan met haar overlast en toen had ze even zoiets van :oops: :eh: :oops:
en ik laat het hier verder ook bij… praat marcel vanaaf ff bij en dan is de kous daarmee af…
ik vind het netjes dat zij bij mij kwam… ze vond namelijk zelf al van haar zelf dat ze niet netjes gereageerd had…
we hebben als volwassenen gesproken en het is opgelost…
wel ben ik er achter dat het inderdaad al helemaal doorgesproken was met de andere buren er naast want die hebben er nog veel meer last van…
dus ik verwacht hun binnenkort ook nog wel…
maar wilde jullie de afloop ook ff vertellen… :lol: ik zit nu smakelijk te lachen hier…
goed zo! :mrgreen:
Nou hou de koffie warm voor de volgende partij buren zou ik zeggen :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gelukkig maar zeg! Hopelijk spreekt ze jullie er de volgende keer wel op een gewone manier aan, mocht er weer iets zijn.
nou dames ik moet echt weer ff zeiken…
was vandaag witheet… zo kwaad dat ik stond te shaken op mijn benen…
sinds het gesprek met de buren houden wij extreem rekening met het geluid wat wij produceren…
zo gaat marcel al niet meer voor 9 uur 'sochtends achterom ivm slapende buurvrouwen…
de deuren doen wij nog voorzichtiger dicht dan normaal… :thumbup: en tot vandaag ging het prima…
nou hadden wij vandaag de hond uitgelaten en marcel liep voor mij naar binnen en de hond wilde achter hem aan dus ik werd meegesleurd waardoor de voordeur iets harder dicht klapte…
de buurvrouw stond gelijk hier voor de deur en sloeg als een bezetene tegen mijn raam en en vervolgens belt ze nog eens aan…
ze begint gelijk tegen mij te schreeuwen dat wij totaal geen rekening met hun hielden en alle punten uit het gesprek dat wij daar niets mee deden…
dus ik had echt zoiets van :shock: okay…
ik nog rustig… kan het niet op een normale toon… :naughty:
en ze begon nog harder te schreeuwen over dat wij zoveel lawaai hadden e.d dat ik zo kwaad was dat ik letterlijk terug schreeuwde dat ik hier geen zin in had als het op deze manier moest en dat ze oprotten moest en sloeg de deur…nu wel te hard in haar gezicht dicht…
toen begon ze te dreigen… dus ik die deur weer met een ruk open om haar dreigement aan te horen…
jah en als jullie zo doorgaan liggen vanavond de ramen bij jullie in… dus ik stoof naar buiten met een gigantische woede aanval en schreeuwde: JE DOET MAAR DAN STAP IK DWARS DOOR DIE DEUR HEEN EN ZULLEN WE HET ER DAN NOG WELEENS OVER HEBBEN…
BEN JE HELEMAAL IDIOOT… BEN HELEMAAL KLAAR MET JE KUTWIJF SODEMIETER OP…en heb de deur weer in haar gezicht hard dicht geslagen…
marcel zat net op de wc en kwam er aanlopen om te horen wat er was… dus ik vertelde hem het verhaal en belde ondertussen mijn vader…
marcel stoof richting voordeur ds die tegenhouden en het verhaal aan mijn vader vertellen…
marcel heeft nachtdienst dus ik ben vanaaf alleen thuis… dus wilde een stok achter de deur hebben…
daarna zijn wij gelijk naar de woningstichting gegaan om ons beklag te doen aangezien zij de woning huren…
is een melding van gemaakt maar in onze opdracht doen ze er nog niets mee…
want ze kunnen ook niets doen behalve een gesprek aangaan met alle partijen om samen tot een oplossing te komen… :naughty:
niet meer van deze kant dus he… :twisted:
de reden dat ik die klacht indiende is puur vanwege standaard procedure als ze nml nu wel wat doen is de woningbouw op de hoogte en kunnen we direct naar de politie gaan…
ook kwamen we een kennis tegen die ook naast hun hebben gewoon een paar jaar geleden en van haar hoorden we dus dat dit al veel langer speelt…
en dat zij er ook weggegaan zijn ivm bedreigingen en zelfs een bedreiging met kettingzaag…
dus dit probleem is al lang bekent bij de politie en woningbouw…
en de woningbouw kan hun niet uitzetten ivm kosten die ze dan maken aan een rechtzaak en dat willen ze niet :doh:
nou mijn ouders kmen vanavond ff langs en doen dit voortaan elke dag om te kijken in hoeverre dit probleem doorgaat…
maar ik slaap dus vanacht niet he…
als ik kwaad ben dan is het klaar dan heb je een heel groot probleem als je mij dwars zit maar achteraf ben ik toch wel een beetje angstig als ik alleen ben…
nou ja dat was de update alweer…KUTBUREN…
Nou wat een k*tvrouw zeg
:hug:
:shifty: oeh was toch wel een lang verhaal geworden… :shifty:
jah en weet je wat ik nog het ergste vind… dat ik er alleen maar rekening mee heb gehouden en dat je dan een verwijt krijgt dat je het niet doet…
ik heb er nu echt spijt van dat we hier wonen… woonde ik nog maar in het vorige huis… :thumbup: buren en nooit klachten… en nu met die patienten alleen maar gezeik…
ga nu eerst ff lekker eten…