a boy or not a boy...?

Oke. We hebben de 20-weken echo gehad en we wilden dit keer wel het geslacht weten.

Ons kind wilde echter niet echt meewerken … :roll:

De echoscopiste durfde geen duidelijk oordeel te geven. Kind lag niet goed en de

navelstreng lag te dichtbij. Twijfel, twijfel, twijfel… nou waarschijnlijk een jongen.

Gister had ik nog zoiets van; nou dan zal t wel een jochie zijn. Hoe verder we van de echo

afkomen, des te meer onzeker ik word. Een jongen is meestal wel duidelijk te zien op

een echo, wordt mij verteld.

Echoscopiste in de zaal?? Wie kan hier wat in zien…

Als t goed is, zie je de beoogde pielemoos ergens in het midden van de foto, beetje

aan de rechterkant. Die twee uitsteeksels zouden benen zijn…

zie dat de foto erg onscherp is, zal even kijken of straks een nieuwe heb…

geewn idee ben daar zooo slecht in…

zie zelfs nog niks als mij duidelijk verteld wordt wat ik moet zien…

Ik zie een piemie, ik zou zeggen jongen.

Liefs Suzanne

ik zie er zeker een knul in…

Ik zie ook een piemeltje!

Ik was nl vanmiddag bij vriendin, zwanger van zoon. Haar echofoto was duidelijker,

twee streepjes opzij en een uitstekend staafje.

Wij vergelijken natuurlijk en toen vond ik het uitstekende deel meer op een navelstreng

lijken … twee bolletjes op elkaar, niet zozeer een staafje. Of zijn twee bolletjes

ook goed?

volgens mij krijg je idd een mannetje :mrgreen:

:think: een pretecho inlassen?.. :angel: :mrgreen:

Nou…ik zie NIET de befaamde streepjes die je ziet bij een meisje…Dus dan zou ik er ook vanuit gaan dat het niet de navelstreng is wat je ziet, maar toch echt het bewijs dat het een jongen is! :wink:

voor mijn gevoel kijk je hier van onderaf tegen de billen/ het bekken en meen ik daar ook een piemie te ontwaren in het midden.

Maaaaaarrrrr om deze reden hebben wij dus bij de middelste een pretecho gedaan. Wij wilden het niet persé weten, maar toen de gyn toch wel dacht dat het een jongen was, maar niet zeker… tja toen begon ik toch wel nieuwgierig te worden of het klopte.

De gyn had overigens gelijk :lol:

JAAAAA een jongen kijk

Eigenwijs kind maakt het ons nu al lastig :slight_smile:

Ik ga dan maar uit van een jongen … met een slag om de arm. Met 30 weken krijgen

we nog een echo…

Ik vind een pretecho zo duur :oops:

@Kroes wrote:

Eigenwijs kind maakt het ons nu al lastig :slight_smile:

Ik ga dan maar uit van een jongen … met een slag om de arm. Met 30 weken krijgen

we nog een echo…

Ik vind een pretecho zo duur :oops:

je kan ook een gewone echo nog doen 35,- kan je misschien toch nog eens kijken.

ben je bij vk of gyn??

misschien willen ze een keer heel kort proberen te spieken??

deden ze bij nikki wel zeiden ze wil je even kijken ja tuurlijk oke kijken we f

Tja wat zou het anders moeten zijn :mrgreen:

Maar ja ik ben geen echo expert.

Had je trouwens zelf een idee van tevoren, een ingeving??

Bij mij konden ze helemaal niets zien, nena op haar buik met benen gekruist en ik maar denken dat het weer een jongen werd - het was wel een aangename verrassing. Maar ja dit is eigenlijk irritanter wel grotendeels het idee dat het een jongen is maar net niet zeker weten.

Bianc, ik heb nog geen echobureau gezien die maar 35 euro rekenen?

Bella; ik dacht meisje :wink:

Bij Olijf wisten we natuurlijk niks, dachten wel aan een meisje en dat was het ook. Nu

willen we het weten en is het niet zeker, haha.

@Kroes wrote:

Bianc, ik heb nog geen echobureau gezien die maar 35 euro rekenen?

Bella; ik dacht meisje :wink:

Bij Olijf wisten we natuurlijk niks, dachten wel aan een meisje en dat was het ook. Nu

willen we het weten en is het niet zeker, haha.

ja hier in de buurt wel hoor

in haarlem kan het voor 50 euro.

maar het moet goedkoper kunnen, ik heb het vorige keer in Rotterdam laten doen voor 25 euro

almere

geslachtsbepaling (op CD+DVD + € 7,50,-) | € 30

zwolle

hengelo

coevorden

hengelo

Geslachtsbepaling vanaf 16 weken €30,-

Utrecht 25,-

Bij ons wilde de gyn met 20 weken niet zeggen wat het werd: Hij zei doodleuk, over 20 weken weet je het zeker! :wall: :naughty:

Wij wilde het wel weten en ik heb toen gebeld met een echobureau hier vlakbij in de buurt. Ik heb gezegd dat ik alleen een geslachtsbepaling wilde weten, verder niets. Koste € 25,00.

Ze heeft (omdat Tijn wel heel snel en duidelijk liet zien dat hij een jongetje was) nog wel ook in 3d laten zien, maar daar verder geen afdrukken van gekregen. Wel een stuk of 8 printjes van de echo zelf.

Weet niet waar je woont, dit was in Dirksland/Hellevoetsluis.

Zoals ik de echo zie, zou ik ook een jongetje zeggen, maar als je het echt zeker wilt weten zou ik een (pret)echo laten maken of afwachten tot de echo met 30 weken.

succes!

ik denk toch ook echt een jongetje… zoals bianca hem ook tekent.