a boy or not a boy...?

@Kroes wrote:

Ik vind een pretecho zo duur :oops:

Weet niet waar je woont, maar in Gorinchem geslachtsbepaling en twee zwart wit foto’s voor Eur 25,- bij Babyimage…

Succes, ben benieuwd of het idd jongetje wordt…

Ik zie er ook een jongen in :mrgreen:

Ik zou zeggen jongetje.

Je kan ook alleen een geslachtsbepaling doen.

Stuk goedkoper dan een pretecho en je hebt dan wel de info die je graag wilt hebben.

@Beebie wrote:

@Kroes wrote:
Ik vind een pretecho zo duur :oops:

Weet niet waar je woont, maar in Gorinchem geslachtsbepaling en twee zwart wit foto’s voor Eur 25,- bij Babyimage…

Succes, ben benieuwd of het idd jongetje wordt…

zij hebben 2 vestigingen, wij zijn er ook geweest, met 16_5 ofzo en het was, leuke vrouw, doet het erg goed :thumbup:

liet best lang loeren voor die 25 euro :smiley:

Ik zie er ook een jongen in, al was het eerst even speuren op de echo maar als je hem eenmaal doorhebt…

(en bij het scrollen zag ik dat bianca al een leuk tekeningetje erin had gemaakt, zo zie ik ‘hem’ dus ook! :mrgreen: )

ik zou ook zeggen een jongen hoor :smiley:

ook hier zie ik een jongetje erin. Bij meiden zie je echt duidelijk een hamburgertje :mrgreen:

Kroes, waar woon je?

Bij Echobureau utrecht is alleen geslacht bepaling 25 euro.

alleen geslachtsbepaling 2D

• inclusief foto’s

€25,00

• € 15,00 • meerprijs DVD met of zonder ingesproken uitleg

(Als de geslachtsbepaling niet lukt kom je later in de zwangerschap,

zonder extra kosten, terug voor een nieuwe poging.)

Ik woon in de haarlemmermeer… mijn nieuwsgierigheid is ook weer niet zo groot

dat ik half nederland ga doorkruisen … nog 9 weken dan heb ik weer een echo :slight_smile:

Wie weet bel ik nog even rond of ze hier ook alleen een geslachtsbepaling doen …

Lijkt mijn duidelijk een knul hoor! :inlove:

Kroes, lekker laat :wink: maar gefeliciteerd ik zeg ook een knul :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Hier even een redelijk gelijkende echofoto van Joon bij net 20 weken :inlove: En ik vind ook alleen maar bureau’s die 50 a 55 euro aangeven hier in de buurt :? Dus als je dat niet wilt uitgeven, is het idd nog even geduld hebben tot de 30 weken :wink: :-*