56 sterren tatoeëren in gezicht ...

Ik heb ook de naam van mijn vriend op mijn pols staan.

Ze raden het mij ook niet af hoor, ze maakte er wel een grapje over maar nu ken ik hun dan wel.

En och ja mocht het ooit mis lopen ( waar ik niet van uit ga )

Lang leve de lasertechniek indd :mrgreen: :mrgreen:

@romata wrote:

En och ja mocht het ooit mis lopen ( waar ik niet van uit ga )

Lang leve de lasertechniek indd :mrgreen: :mrgreen:

Ja we gaan er niet van uit idd!!

Maar ja, het ken gebeuren, nou ja…

:mrgreen:

@Rooike wrote:

@Madre wrote:
@Rooike wrote:
@Baby2008Diablow wrote:
Heb laatst een in mn nek gezet en daar kan je echt niet van lekker slapen.

Denk dat het voor iedereen anders is qua gevoel want ik heb toch echt liggen slapen met mijn nek tattoo. :mrgreen:

En ik ken een heleboel tattoeerders die gewoon namen zetten, zou niet weten waarom ze dat afraden???

Is dit serieus??

:shock:

Ja dit is serieus ja!!!

Geef me eens een reden waarom ze namen af zouden raden??

En de namen van je kinderen dan, raden ze die ook af???

Ik heb beiden namen in mijn nek en op mn pols staat de naam van mn vriend en beiden zijn niet afgeraden.

Ik ken heel veel ocaties in Nederland die het gewoon doen hoor!!!

Lang leve de lasertechniek zullen we maar denken…! :mrgreen:

Ik moet er gewoon hardop om lachen…

ik moet zeggen ik vind het ook nog wel wat uitmaken hoe je relatie is en heel veel uitmaken hoelang je al samen bent .

tuurlijk geeft dat geen garantie maar maakt vind ik toch wel wat uit.

ik zal nooit de naam van mijn vriend/man op me laten zetten en wil ook absoluut niet dat mijn vriend/man dat zou doen.

mijn ex wou dat en ik heb toen gezegd dat mag je doen maar dan heb je meteen spijt ervan want dan ben ik weg.

de namen van mijn kinderen vind ik heel wat anders die blijven voor altijd van mij :mrgreen:

ik heb na 6 samen zijn mijn lief zijn naam wel laten zetten , als het ooit over gaat dan blijft die naam ook gewoon staan , het is een deel van mijn leven en hij blijft de vader van mijn kinderen …

Ik ga er ook niet van uit dat mijn huwelijk ooit zal stranden en tóch komt er hier geen tattoo van hem op mijn lijf!

Kids wel, die zijn voor eeuwig…

@Madre wrote:

@Rooike wrote:
@Madre wrote:
@Rooike wrote:
@Baby2008Diablow wrote:
Heb laatst een in mn nek gezet en daar kan je echt niet van lekker slapen.

Denk dat het voor iedereen anders is qua gevoel want ik heb toch echt liggen slapen met mijn nek tattoo. :mrgreen:

En ik ken een heleboel tattoeerders die gewoon namen zetten, zou niet weten waarom ze dat afraden???

Is dit serieus??

:shock:

Ja dit is serieus ja!!!

Geef me eens een reden waarom ze namen af zouden raden??

En de namen van je kinderen dan, raden ze die ook af???

Ik heb beiden namen in mijn nek en op mn pols staat de naam van mn vriend en beiden zijn niet afgeraden.

Ik ken heel veel ocaties in Nederland die het gewoon doen hoor!!!

Lang leve de lasertechniek zullen we maar denken…! :mrgreen:

Ik moet er gewoon hardop om lachen…

Nou fijn toch, heb ik je toch nog een lolletje bezorgd! :mrgreen:

Je kan echt niet in slaap vallen tijdens dit soort dingen… dus die meid liegt enorm volgens mij…

@Yukiko wrote:

Je kan echt niet in slaap vallen tijdens dit soort dingen… dus die meid liegt enorm volgens mij…

Je moet wat terug lezen, daarin staat toch echt dat het wel mogelijk is.

Ikzelf heb het ook ervaren en ik ben echt niet de enige die in slaap valt.’

Ze zal misschien gelogen hebben ivm haar boze pa, maar geloof me, je kan echt in slaap vallen.

‘Sterrenmeisje opgenomen in psychiatrische kliniek’

Uitgegeven: 10 juli 2009 11:30

Laatst gewijzigd: 10 juli 2009 11:30

AMSTERDAM - Het meisje dat onlangs 56 sterren op haar gezicht liet tatoeëren is opgenomen in de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis in Kortrijk.

Dat schrijft de Belgische krant Het Nieuwsblad.

Kimberley (18) zou volgens haar oom Davy gezegd hebben dat ze dood wilde. Ze zal minstens twee weken opgenomen blijven.

“Naast mijn bed had ze een briefje gelegd met daarop de pijnlijke woorden: Ik zie het niet meer zitten, ik wil niet meer leven�, aldus Davy, bij wie Kimberley woont.

“We zeiden haar dat ze zich sterk moest houden. Dat ze niet mocht opgeven.�

Geen verbetering

Ondanks dat er de hele avond met het meisje is gepraat was er woensdag geen sprake van verbetering in haar mentale toestand.

Die avond is besloten Kimberley te laten opnemen. “Gelukkig ging ze akkoord en mocht haar oma haar donderdagmiddag naar het ziekenhuis brengen.�

Oom Davy vertelt verder dat Kimberley sinds de heisa die is ontstaan om haar persoon zes verschillende soorten pillen slikt.

Wereldnieuws

Het achttienjarige meisje werd vorige maand wereldnieuws toen Belgische media berichtten dat ze in slaap was gevallen terwijl er 56 sterretjes in haar gezicht werden getatoeëerd.

Ze zou slechts gevraagd hebben om drie sterretjes.

Later zou ze hebben toegegeven dat de tatoeages wel volgens wens waren gezet, maar dat ze na het zien van het eindresultaat bang was voor de reactie van haar vader.

:silenced:

:shifty:

Sterrenmeisje wil nu tattoo op haar rug
KORTRIJK - Het intussen wereldberoemde sterrenmeisje krijgt er maar geen genoeg van. Ze overweegt een tattoo met de naam van haar zusje op haar rug te laten zetten. Ze wil dat laten doen door een andere tatoeëerder dan de man die 56 sterren op haar gezicht zette, anders heeft ze straks wellicht haar hele familie op haar rug staan...

Kimberley Vlaeminck weet duidelijk hoe ze in het nieuws moet blijven. Vorige week werd bekend dat ze volledig is ingestort en vervolgens is opgenomen in een psychiatrische kliniek. Maar daarvandaan deed ze wel weer van zich spreken.

Ze liet weten dat ze, zodra de 56 sterretjes op haar gezicht helemaal zijn verwijderd, van plan is minstens drie nieuwe tatoeages te laten plaatsen, meldt Het Laatste Nieuws.

Als eerste wil ze de naam van haar zusje in speciale tekens op haar rug laten tatoeëren. Als dat maar goed gaat...

:lol: :lol: :lol: :lol:

:wall:

Het meisje heeft dringend hulp nodig…geen extra media-aandacht…maarre…dacht dat het een hoax was???

Wat mij betreft in ieder geval niet nieuwswaardig zoiets…raar meisje…

Zou de minimum leeftijd van “volwassen” zijn niet omhoog moeten???

Sommige hebben echt nog wat jaartjes extra nodig…