56 sterren tatoeëren in gezicht ...

@Ilse81 wrote:

Wat ik me afvraag … kan je zomaar in slaap vallen als ze je aan het tatoeêren zijn in je gezicht? :think:

Kan zeker wel...
Bij mij in mn nek waren ze ook bezig en was ook in slaap gevallen.
Maar..... als het maar 3 sterretjes waren is ze wel heel snel in slaap gevallen..... :liar:

@fiep klophout wrote:

afraden is wat anders dan verbieden idd. Ik neem aan dat de meeste tattooeerders namen (grappig, ik type na de N en de A vanzelf de N en de O!) van (prille) geliefden ook afraden.

Nope dat raden ze niet af, mijn vriend en ik hebben onze namen ook laten zetten 4 weken geleden. We zijn nu een dikke 3 maanden bij elkaar! :mrgreen:

Normaal raden ze dat wel af hoor Rooike!

Ken geen 1 tattoo artist die dat zomaar doet.

Mijn broertje zit nog steeds in die wereld en die kreeg zelfs de vraag toen hij en zijn vriendin vorige maand hun trouwringen lieten zetten…

@Rooike wrote:

@fiep klophout wrote:

afraden is wat anders dan verbieden idd. Ik neem aan dat de meeste tattooeerders namen (grappig, ik type na de N en de A vanzelf de N en de O!) van (prille) geliefden ook afraden.

Nope dat raden ze niet af, mijn vriend en ik hebben onze namen ook laten zetten 4 weken geleden. We zijn nu een dikke 3 maanden bij elkaar! :mrgreen:

echt waar? uh....jemig....

Ik vind het zo een vreemd verhaal.

Ten eerste je kan echt niet zomaar in slaap vallen tijdens het tattoeren.

Op die plek heb je echt veel gevoel,

Heb laatst een in mn nek gezet en daar kan je echt niet van lekker slapen,

Verder tekent de tattoeerder altijd eerst de voorbeeld hoe je het wilt hebben en wat precies.

Ik blijf effe updaten hoor.

Hier net op WTV meer nieuws over Kimberley.

Ze mag van haar advocaat geen interviews meer doen, want hij is haar dosier aan het voorbereiden.

Morgen of overmorgen maakt hij dat openbaar en kan er opnieuw verder gesproken worden over dit alles.

Ze zou ondertussen begonnen zijn met de laserbehandeling die minstends een jaar zal duren.

Tja … ik dacht dat ze langer moest wachten om het tel aten laseren. :think: :think:

http://focus-wtv-kw.rnews.be/nl/regio/wvl-8500/advocaat-roept-sterrenmeisje-op-om-te-zwijgen/Article-1184683226347-1194513671862.html

Ik vroeg me al af hoe het nu verder ging.

@Ilse81 wrote:

Ik blijf effe updaten hoor.

Hier net op WTV meer nieuws over Kimberley.

Ze mag van haar advocaat geen interviews meer doen, want hij is haar dosier aan het voorbereiden.

Morgen of overmorgen maakt hij dat openbaar en kan er opnieuw verder gesproken worden over dit alles.

Ze zou ondertussen begonnen zijn met de laserbehandeling die minstends een jaar zal duren.

Tja … ik dacht dat ze langer moest wachten om het tel aten laseren. :think: :think:

http://focus-wtv-kw.rnews.be/nl/regio/wvl-8500/advocaat-roept-sterrenmeisje-op-om-te-zwijgen/Article-1184683226347-1194513671862.html

Nu weet ik niet wanneer die sterren zijn gezet maar het lijkt mij dat de tattoo’s eerst moeten helen. Op de foto’s zag het er nog niet geheeld uit…

Dat dacht ik dus ook Madre, dat de tatoo’s gewoon nog veel te vers zijn om daar al met een laser op te gaan. :think:

Misschien moet ze eerst nog op een wachtlijst of zo. Of nog verschillende gespekken ondergaan. Geen idee. :think:

Voor zover ik begrepen heb, is dit een regelrechte HOAX!!! :wink:

Ik denk ook nog steeds dat het een grap is, al vind ik het wel een beetje vreemd dat ze er zo lang over door gaan…

Die website met dat je je eigen sterren op je foto kan doen bestaat al sinds april he… :wink:

Maar goed, dank Ilse dat je steeds upt want hier in Nederland schenkt niemand er aandacht aan…

@Madre wrote:

Maar goed, dank Ilse dat je steeds upt want hier in Nederland schenkt niemand er aandacht aan…

Hihi, groot gelijk eigenlijk … zouden ze hier beter ook doen. :wink: Maar zie, ik blijf zelf nieuwsgierig omdat ik nu vooral wil weten of het een hoax is of niet.

Al moet ik zeggen dat ze toch redelijk doorgaan met advocaat en zo. Doe je toch niet als het een hoax is, want zo raak je toch steeds verder in je ‘leugens/grap’ verzonken. :think:

Ah we horen wel hé. :wink:

dit las ik vandaag op msn-nieuws:

Het hoge woord is eruit: ‘sterrenmeisje’ Kimberley Vlaeminck wilde wel degelijk 56 sterretjes op haar gezicht. Hoewel de Vlaamse de afgelopen week steen en been klaagde over hoe ze maar 3 sterren in haar gezicht wilde laten tatoeëren, heeft ze nu opgebiecht dat dit een leugen is. Vlaeminck liet de uitgebreide tatoeage vrijwillig zetten en viel niet in slaap, zoals ze eerder beweerde. Pas toen haar vader de tattoo-shop binnen kwam en weigerde te betalen voor de absurde gezichtsversiering, besloot te 18-jarige Kimberley de schuld op de tatoeëerder af te schuiven. Ze heeft dit verteld tijdens een opname van de Jakhalzen, die een interview met haar hadden voor De Zomer Draait Door. Onder het mom ‘de camera doet het niet’ namen zij stiekem haar off-the-record bekentenis op.

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/28108/sterrenmeisje-krijgt-baan-in-tatoeageshop.html

@knipoogje1983 wrote:

dit las ik vandaag op msn-nieuws:

Het hoge woord is eruit: ‘sterrenmeisje’ Kimberley Vlaeminck wilde wel degelijk 56 sterretjes op haar gezicht. Hoewel de Vlaamse de afgelopen week steen en been klaagde over hoe ze maar 3 sterren in haar gezicht wilde laten tatoeëren, heeft ze nu opgebiecht dat dit een leugen is. Vlaeminck liet de uitgebreide tatoeage vrijwillig zetten en viel niet in slaap, zoals ze eerder beweerde. Pas toen haar vader de tattoo-shop binnen kwam en weigerde te betalen voor de absurde gezichtsversiering, besloot te 18-jarige Kimberley de schuld op de tatoeëerder af te schuiven. Ze heeft dit verteld tijdens een opname van de Jakhalzen, die een interview met haar hadden voor De Zomer Draait Door. Onder het mom ‘de camera doet het niet’ namen zij stiekem haar off-the-record bekentenis op.

goh…

wat een verrassende uitkomst… :mrgreen:

@Karin2 wrote:

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/28108/sterrenmeisje-krijgt-baan-in-tatoeageshop.html

Zo jeetje zeg …

Wel opmerkelijk dat de tatoeeërder nu excuses wil. Al kan ik het wel begrijpen. Hij werd immers in een enorm zwart daglicht gesteld. :wink:

Ik hoorde vaag iets op het nieuws over een job, maar wist nog niet wat en hoe.

Nu weer op de hoogte. :wink:

@Baby2008Diablow wrote:

Heb laatst een in mn nek gezet en daar kan je echt niet van lekker slapen.

Denk dat het voor iedereen anders is qua gevoel want ik heb toch echt liggen slapen met mijn nek tattoo. :mrgreen:

En ik ken een heleboel tattoeerders die gewoon namen zetten, zou niet weten waarom ze dat afraden???

@Rooike wrote:

@Baby2008Diablow wrote:

Denk dat het voor iedereen anders is qua gevoel want ik heb toch echt liggen slapen met mijn nek tattoo. :mrgreen:

En ik ken een heleboel tattoeerders die gewoon namen zetten, zou niet weten waarom ze dat afraden???

Is dit serieus??

:shock:

@Madre wrote:

@Rooike wrote:
@Baby2008Diablow wrote:

Is dit serieus??

:shock:

Ja dit is serieus ja!!!

Geef me eens een reden waarom ze namen af zouden raden??

En de namen van je kinderen dan, raden ze die ook af???

Ik heb beiden namen in mijn nek en op mn pols staat de naam van mn vriend en beiden zijn niet afgeraden.

Ik ken heel veel ocaties in Nederland die het gewoon doen hoor!!!

Lang leve de lasertechniek zullen we maar denken…! :mrgreen: