5 weken zwanger vandaag echo niks te zien wie ook? helpp

hoihoi



Toen ik zwanger was van nienke was er met 5 weken nog niks te zien. Ik moest zelfs nog een zwangerschapstest in het ziekenhuis doen. Die was raak. Twee weken later was er wel wat te zien en nu heb ik een mooie dochter.



Deze verhalen zullen je twijfel niet helemaal weg nemen. Piekeren hoort nu eenmaal bij een zwangerschap. dus veel sterkte de aankomende tijd



groetjes

marlies

toen ik net zwanger was van esmee kreeg ik ook een echo met 5 weken en toen was er ook nog niets te zien… wel een zwarte vlek wat erop kon duiden dat de menstruatie eraan kwam of dat er een zwangerschapsring gevormd ging worden…

en het laatste was het geval… :mrgreen: zie mn banner… :mrgreen:

denk dat je over 2 weken een mooi klein boontje ziet met een kloppend hartje meid…

gefeliciteerd trouwens!!! :lol:

Klein boontje met hartje zou geweldig zijn. Tuurlijk maak ik me zorgen, ik heb al twee miskramen gehad en we zijn inmiddels al 1,5 jaar aan de klus… dus van mij mag het nu wel!!!

Wat spannend Sjaantje :hug: :pray: Ik zal voor je duimen hoor!

volgens mij schrijft Toeieee hier niet meer, weet dus ook niet of haar banner nog wel klopt

Halloooo…



ik heb ongeveer heT ZELFDE probleeem… mijn menstruatie (laatste) was op 30 mei 2010 duss ik ging er van uit dat ik al een tijdje zwanger was ong bijna 8 weken dus vandaag (22-07-2010) ben ik bij de gyn geweest nou ze wou met echo kijken want ze zij je kan nu dan het babytje wel zien (ze ging er ook vanuit dat ik 8 weken was ). maar in plaats van een babytje zag ze een ringetjee en ze meete het op was net net ongv 6 weken en je zag vder niks ze vond raar en ze keek naar het monitor en zij klopt iets niet als je 8 weken zwanger was/ bent dan zag je ook het hartje enzoo en toen zij ze ik ben bang dat het uitloopt naar een miskraam ( heb al 3 miskramen gehad :cry: :cry: )… nou ik was geschokt… wist niet wat ik moest doen hoe ik moest reagere me man ook niet en we waren allebei zo blij ons eerste kindje zou ondrweg zijn … nu heb ik over een weekje weeer een afspr om te kijken hoe het gaat verlopen… alle raad is welcome … plieeeesss :cry:

Hoe lang duurden je menstruaties meestal? Weet je wanneer je ovulatie was?

Ben bang dat er niks anders op zit dan afwachten meis :-



Ps: wil je je berichten de volgende keer in een normale lettergrootte typen? Dit komt best heftig over zo groot, dik en rood :-
Thx! :thumbup:

Ik ben vandaag 7 weken ongeveer (iets meer misschien), n ben eerder dan jou ongesteld geweest (19 mei), Mijn cyclus is langer dan het gemiddelde ( 28 ), en was 43 dagen.



Kan het zijn, dat je cyclus langer was, dan gemiddeld, dan je zelf dacht?

Was je regelmatig ongesteld?

Htn, ik zou je willen zeggen dat het nog alle kanten op kan. Ik heb helaas heel recent hetzelfde meegemaakt en dat ging mis (was hier ook niet de 1e keer helaas :cry: ). Maar in de onzekere wachtweek heb ik zoveel lieve en positieve mailtjes gekregen van dames hier die precies hetzelfde hebben meegemaakt maar WEL een gezond kindje hebben rondhobbelen uit die rare beginecho :thumbup: Dus het enige is echt helaas geduld hebben en ik hoop heel hard voor je mee dat je inderdaad een langere cyclus hebt en dat je echt gewoon korter maar gezond zwanger bent :pray: :pray: :pray: Sterkte de komende dagen nog tot je echo :hug: