5 weken zwanger vandaag echo niks te zien wie ook? helpp

trying

i hope sow.

ik maak me wel wat zorgen maar teveel is ook niet goed voor mijn kindje.:frowning:

ik zie maar aan dat het goedkomt.

pff weet het ook niet ,

mijn man is aan de klus bovenste kamer haha ,

hij is wel lief voor mij en steunt me op alle mogelijke manieren ,

maar dat hoort erbij he , want we willen het allebei zo graag ,

ik geef mijn hoop niet op hoop is altijd nogā€¦

groetjes xx bedankt :-*

toetieee, ik herken je spanning helemaal. Ik kreeg een echo bij 7 weken (dacht ik). Maar we zagen geen kloppend hartje. Dit had ik niet verwacht :cry: Twee weken later zou ik weer een echo krijgen en dan moest blijken of het ā€˜misā€™ was ƃĀ³f dat ik minder ver was dan we dachten.

En kijk eens naar mijn onderste banner :wink: Ik was dus minder ver en daarom was er nog bijna niks te zien. Bij de 1ste echo was ik nog net geen 6 weken. En nu ligt Merijn hier naast me te slapen :inlove: .

Ik hoop dat je hier hoop uit kunt putten.

Hou moed meid, over 2 weken zal je ws een mini-mensje zien :thumbup: :hug:

hallo marietje .

leuk dat je mij een hart onder het riem wilt steken ,

natuurlijk heb ik er nog hoop in ,

mijn kwaaltjes worden met de dag meer , ik let er niet op maar soms als ik loop krijg ik bm krampen en echt pijn maar naar een paar sec is het weer weg , en klinkt miss stom maar het doet zon pijn by myn achterse :oops: som krijg ik ontzettende pijnlijke steken ,

maargoed , ik krijg hoop nu ik jouwn verhaal lees ,

sooo what iedereen mee heeft gemaakt , vind ik heel erg ,



ik ben 3 maanden zwanger geweest vorig jaar had mk , helaas kwam mijn beebje zo eruit en had ik al een voorgevoel

ik werd wakker leek net of iemand in mijn buik had geschopt:( ik zei tegen mijn man dit klopt niet , ik had zon pijn een week later kwam het al eruit :cry:

ik helemaal down , zeker 4 maanden geduurt voordat ik erover heen was , en toen weer zwanger geraakt helaas had het niet goed ingenesteld.



maargoed ditkreeg krijg ik geluk ik voel het gwn :slight_smile:



bedankt allemaal en marietje als je nog wilt blijven kletsen ik kan wel wat steun gebruiken even ergens anders met mijn gedachten .



had zoā€™n zin in een kipetje dat mijn man naar de winkel moest voor hem te halen nu ben ik hem lekker aant eten haha :oops:



eerste paar dagen had ik geen honger zat zo snel vol en nu eet ik weer supperveel , raar :smiley:



groetjes xx toetiiee

ik had met 7 weken mijn eerste echo en zelfs toen was er nog bar weinig te zien hoor

pas met 9 weken was het goed duidelijk!



maar ik zou me niet ongerust maken hoor als je gyn zegt dat je zwanger bent en je test ook dan kan ik je alleen maar heel hartelijk feliciteren!!!

dankjewel meid ,

ja dat is eigenlijk ook zo

maar ik heb al 2 keer meegemaakt dat ze het zeiden en niet zo was , maar toen had ik een andere , als ik zie vrouw zie ben ik echt boos , alleen omdat ze het al gezegt had.



maarja , als de gyn mij dat zegt is dat ook zo ,

:-*

Zwanger zijn is geweldig en tegelijk heel eng! Dat heb ik wel geleerd in de afgelopen jaren.

Na 5,5 jaar eindelijk zwanger van Aron, na 11 keer IUI, 1 mk en 2 keer IVF. En daarna zomaar spontaan zwanger van Merijn



Bij beide zwangerschappen heb ik vanaf het begin veel echoā€™s gehad en zelfs dat stelde me niet altijd gerust. Ik heb bij beide bijvoorbeeld tot 12 weken bloedverlies gehad, terwijl de kindjes het gewoon prima deden. Alleen vertelt niemand je dit van te voren. Ook niet dat je mestruatie-achtige krampen kunt hebben en je dus bij elk toiletbezoek denkt ā€œnu zal het wel mis zijnā€.



Misschien klinkt het heel nuchter, maar ik zou proberen toch te genieten. Mijn gyn zei ooit tegen mij ā€œmeid, je bent NU zwanger. Ik kan niet garanderen dat het goed blijft gaan, maar wel dat je NU zwanger bent. Geniet daarvan, want dat pakt niemand je afā€. En dat is waar.



Ik duim voor je voor een goede echo!

marietje

je hebt helemaal gelijk ik ga ook genieten en even liggen ben zoo kapot van het niks doen :naughty:

haha wat raar:)

ikk geloof er ook in het komt wel goed denk ik ,

ik laat je weer wat weten als ik mijn echo heb gehad.

goed of slecht nieuws je hoort het toch



konden vrouwen maar zwanger zijn en zeker weten dat er niks fout kon gaan was het voor ons heeeeeel veel lasten minder haha

slaap lekker alvast en tot morgen :-*

Meis toch, wat is die spanning toch vrƃĀ©selijk, hƃĀØ?! Ik snap je zo goed! Voor de geboorte van mijn dochter Arwen heb ik 2 mkā€™en gehad en voor deze zwangerschap ook 2! Ik kan gewoon niet meer onbezorgd zwanger zijnā€¦ Maar ik probeer het toch! Ik probeer het los te laten dat het mis kan gaan en me te focussen op wat ik wel voel, zoals bv. misselijk zijnā€¦ Het is absoluut makkelijker gezegd dan gedaan, maar stress is ook echt niet goed voor je kleintje. Probeer te vertrouwen op je gevoelā€¦ Je schrijft zelf dat je bij een eerdere mk wist dat het mis wasā€¦ Zegt je gevoel nu dat het goed gaat? Probeer daarop te vertrouwen!



Sterkte met wachten, meis, en schrijf het hier maar van je af! :hug:

@t trying ,

ja ik probeer ook zoveel mogelijk positief te denken ,

inderdaad voelde ik zelf al dat het niet goed was ,

ditkeer heb ik er echt eengoed gevoel over ,

heb heel erg last van rugpijn en spierpijn in de zij ,

zoals ik al zei . ik weet wat mijn lichaam voelt . ik voel me alleen maar moe moe en nog eens moe , heel vervelend:)

maar hopen dat alles goed komt ,

groetjes :-*

Hoe is het vandaag? Nog steeds zo moe? Heel goed teken :wink: :thumbup:

hallo marietje

goed , ja ben nog steeds zo erg moe , heb net een uurtje geslapen haha ,

en heb veel honger weer.

en met jou?

lief dat je dat vraagt

vandaag was een drukke dag , ben bij me ouders geweest enzo .:slight_smile:



xx :-*

Ik snap gewoon heel goed hoe je je moet voelenā€¦het liefst deed je je ogen dicht, slapen en pas wakker worden op 17 februari!

Moe zijn en trek hebben zijn goeie tekenen meis :hug:

hallo marietje

hou op hou op ,

ik ben zo moe

en heb nergens zin in hihiā€¦

gelukkig heb ik een lief ventje in huis wonen :inlove:

:inlove: misselijk niet :naughty: maar daar mag ik blij omzijn ,

alleen voel ik soms druk op mijn blaas en dan ga ik komt er een mini straaltje uit , nee is geen blaasontsteking heb geen pijn daar ,

en bmkrampen :hand: zo erg dat is soms een spastishe beweging maak.

haha was mijn ouders vandaag en kreeg zoā€™n kramp en me zus zegt wat is er met jou aan de hand ik zeg nee niks , maar ze kon het volgens mij zo van mijn og :hand: n aflezen dat ik zwanger ben , maar wil het nog geheim houden tot de 12 wken ,

en hoe was jou dag meis?

sorry voor de late reactie :-*

Ik heb bij 5 weken alleen een zwangerschaps ring gezien meer niet maar bij mijn derde ook niets een week later zagen we een hartje kloppen het kan dus nog alle kanten op.



sterkte meid !!!

ja dat is idd zo.

maar dat is altijd zo bij een zwangerschap

nou ik probeer de 2 weken toch lekker te genieten want de kwaatjes worden steed meer.

bedankt

groetjes :-*

@toetieee!! wrote:

ja dat is idd zo.

maar dat is altijd zo bij een zwangerschap

nou ik probeer de 2 weken toch lekker te genieten want de kwaatjes worden steed meer.

bedankt

groetjes :-*




Daā€™s een goed teken :thumbup:

marietje

alles goed met jou meis?

ik denk het is toch zo stil maar jij was er niet :naughty:



hoe was je dag vandaag?

pff sorry voor de late reactie gister



xx :-*

:lol: Prima dagje hoor, relaxed met mā€™n jongens :inlove:

Geeft toch niet een latere reactie. Ik zit ook niet elke seconde achter mā€™n pc :wink:

haha gelukkig.

leuk die kleintjes van jou :inlove:

Heej hallo toetie,



Kwam toevallig hier terecht. Ben nu zelf 4 weken en 6 dagen zwanger. Met 6 weken en 3 dagen heb ik mijn eerste echo, waar ik me ook best een beetje zorgen over maak. Mogelijk was mijn eisprong wat later (4 dagen) dus het zou ook kunnen zijn dat ik dan pas 5 wkn en 6 dagen benā€¦



Hoe is het met jouw tweede echo gegaan? Ik neem aan goed aan je banner te zien??



groetjes Sjaantje