5 weken zwanger inplaats van 7?

Hoi!

Nou dat klinkt heel positief, dat het vruchtje gegroeid is!! :thumbup: :thumbup: En ik duim voor jullie dat er volgende week een knipperend hartje te zien is… :pray: :pray:

ga maar van het positieve uit, dat is ook veel beter voor je zwangerschap…stress is niet goed en negatieve gedachten kun je altijd nog hebben als het volgende week ineens toch niet goed blijkt te zijn…

Sterkte meid!!!

Groetjes, Marie-Jeanne

Goed nieuws Diana, vervelend dat je wéér een week moet wachten, maar deze keer is het ook goed gegaan, dus waarom volgende week niet.

Het lijken op de echo trouwens net twee oogjes die je aankijken!!!

groetjes en niet te veel gaan piekeren…

En als je vorige week 5 weken was, klopt het nu gewoon dat je nu 6 weken bent. Dan zal deze week wel het hartje gaan kloppen.

Ik zou zeggen, je bent gewoon wat korter zwanger dan je dacht!!!

Meid mijn duimen zijn al blauw en rauw maar ik duim gewoon door voor je hoor :mrgreen: Fijn dat het vruchtje in ieder geval gegroeid was.

Liefs Marielle :vlinder:

Lieve diana,

Wat een goed nieuws en wat lekker dat je volgende week al terug mag komen… Ik ga weer voor je duimen :thumbup: :thumbup: en brand heel wat kaarsjes af voor je :kaars: :kaars: :kaars:.

Liefs Patricia

Dit MOET gewoon goed gaan Diaan! En zoals alle dames al zeiden… het

groeit! Dat lijkt me heel positief.

Hopelijk ben je idd gewoon minder lang zwanger dan je dacht.

Manuela

gelukkig, we kunnen weer adem halen :wink:

ik ben zooooo blij voor jullie :mrgreen:

Meid, dit moet inderdaad gewoon goed gaan. Ik vind het erg positief in ieder geval dat het vruchtje is gegroeid!! Blijf duimen hier! :thumbup:

bedankt meiden voor alle lieve berichtjes ,en ik zou zeggen laat ze komen,want we hebben nog steeds alle steun nodig .ik ga samen met peter en jullie heeeeeeeeeeel hard duimen voor een echo volgende week met erin een mooi kloppend hartje…

:smiley: :smiley: :smiley:

we hopen en duimen weer verder gaan door met goede moed weer een weekje tegemoet, meis het kklingt supergoed dat het wezentje gegroeid is,

succes en toytoytoy :-*

Wat fijn dat er een hartje te zien was!

Ik denk aan jullie en hoop op weer een positieve echo!

Liefs,

Super :dance:

Volgens mij zit het helemaal goed hoor!

Maar wat extra duimen (ben haast niets anders meer gewend de laatste tijd, haha) kan natuurlijk nooit kwaad.

Ik doe nu in elk geval ff een dansje hier :dance:

En volgende week gaan we helemaal los, met een disco lampje! :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@mickey wrote:

Liefs,

ik heb het niet over een hartje gehad hoor…een vruchtje…er was nog geen knipperend hartje te zien…hopelijk wel volgende week :smiley:

Wij duimen met je mee :pray: :-*

ooh goed nieuws toch hartsikke mooi.

mickey schreef:

Liefs,

ik heb het niet over een hartje gehad hoor..een vruchtje..er was nog geen knipperend hartje te zien..hopelijk wel volgende week

Sorry, sorry, sorry.. dan ga ik heel hard :pray: dat het vruchtje weer gegroeid is de volgende keer en dan wel met kloppend hartje :-*

Dit is in ieder geval al hartstikke positief :dance: :thumbup: en we blijven gewoon duimen voor een kloppend hartje volgende week en dat gaat gewoon gebeuren :thumbup:

Ik blijf deze week ook nog kaarsjes voor je branden. Het is in ieder geval hoopgevend dat het vruchtje gegroeid is !

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Ojee meis… Dit komt zeker te weten goed…

Ik heb 2 jaar geleden het zelfde gehad als jouw… Ik had ook eerst een lege echo… Zou week later terug moeten komen… Alleen bij mijn bleef hij leeg… Bij jou is het gegroeid…

Dit kleintje komt er ! Let maar op !

:-*