5 weken zwanger inplaats van 7?

ik zit ook al helemaal in spanning voor d’r

Maar ze moet ook terugkomen naar huis, en dan de comp aanzetten n dan typen… pfff duurt wachten lang zeg :eh:

ik hoop dat ze nu het goede nieuws aan het vieren is…

Hier ook 1 die in de zenuwen zit, ze zal de echo nu wel gehad hebben denk ik, oh hoop dat ze me snel smst :pray:

ooo, jij krijgt een sms… dan weten wij het ook eerder??? :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :: ::

Nou heb haar gevraagd om me te smsen maar heb nog niks pffff, of ze gaat nu uit haar dak samen met Peter en duikt de 1e de beste taartwinkel in wat ik hoop!!

Of ze is slecht nieuws aant verwerken bah krijg nog meer de zenuwen, vind zelf smsen beetje onbeleefd, had ik vorige keer wel gedaan :shifty: :shifty:

smsjes kan je ff niet beantwoorden, een telefoontje wegdrukken DAT is pas onbeleeft :wink:

gewoon doen :-*

Oh lieve Diana ik hoop dat al dat duimen heeft geholpen.

Liefs Marielle :vlinder:

hier nog eentje die zit te :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik hoop zo dat de echo een mooi knipperlichtje liet zien :pray:

oooo, nog geen nieuws??? Zit hier ook te zenuwen voor Diaan :shifty:

Hoop echt dat alles goed is!!!

oooo heb net gegeten… maar moet gelijk weer kijken…

nog niets??

Ojee. nu jullie allemaal zo in de stress zitten, ga ik ook in de stress zitten…

Diana, ik blijf voor je duimen. En hopelijk snel goed nieuws!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hai lieve meiden…

we hebben geen knipperent hartje gezien helaas,maaaaar we zijn wel iets wijzer geworden en dat is dat er nu wel een vruchtje te zien is en de vorige x niet .we zitten nu op 6 weken zwangerschap.het vruchtzakje is dus wel degelijk gegroeit…

volgende week woensdag moeten we weer terug komen.

enne heb nu een echo meegevraagt dus zal het jullie laten zien…

we hebben dus iets meer hoop,maar het kon nog steeds alle kanten opgaan zeiden die mutsen…ik ga liever van het positieve uit…

Ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat!

Tuurlijk van het positieve uitgaan!! Het is toch gegroeid!!!

Tcoh ook maar weer sterkte voor de komende week, want het zal wel weer schommelen worden tussen hoop en vrees, vrees ik…

:hug:

Nou meid we gaan ook positief blijven, want zolang er iets groeid is dat positief lijkt mij vorige keer geen vruchtje en nu wel lijkt me toch positief, maar toch nog weer een week in spanning pfff.

het is gegroeid, dat is toch goed nieuws :pray: :-*

Trouwens eh zus maakt verder niet uit maar je hebt de foto op de kop geplaatst die 2e :roll:

Het is gegroed, ik ben net als jullie en de andere dames positief :mrgreen:

Het zal waarschijnlijk weer een lange week worden, natuurlijk is dat kloppende hartje waar ej voor gaat en dat zullen jullie te zien krijgen ook!! Zo! ik heb gezegd :mrgreen:

En nu ga ik een setje nieuwe kaarsen kopen want ze zijn bijna op :wink:

gelukkig, we kunnen hoop houden want het is gegroeid én zichtbaar! Ook hier blijf ik voor je :pray: dat het allemaal goed komt hoor!

Wat goed! Gewoon lekker positief blijven en dankzij al die mensen die :pray: en :kaars: aansteken, moet het toch allemaal goed gaan!!