5 dagen overtijd toch negatief getest met Kruid testen

Hallo



Ik ben nu 5 dagen overtijd en heb alweer negatief getest



Ik test met kruidvat



en weet nu eigenlijk niet als er nog hoop is



En waardoor het zou kunnen komen



Heeft iemand hier ervaring mee

Als je in spanning zit kun je daardoor ook je ongi uitstellen. Maar het kan ook dat je laat positief test, dat gebeurt een enkele keer ook. Sommige vrouwen testen dan pas met 8 weken ofzo positief. Dus tja, het kan nog alle kanten op. Ben je normaal gesproken erg regelmatig? En zijn jullie al lang bezig?

Ik ben normaal wel altijd regelamtig



Dit is nog maar de 2e ronde



Ik heb vorige week wel wat ongi pijn gehad maar was niks

Je kunt dan (helaas) niet veel meer doen dan afwachten…als de ongi komt dan komt ie…en als je zwanger bent niet, daar hopen we natuurlijk op :thumbup: Over een dag of 2/3 nog eens testen. Ik hoop met je mee hoor :thumbup:

ik heb juist goede en vroege resultaten met de kv testen…

succes meid

Hier ook een late positieve tester. Meestal bij mij zo rond de 12 dagen overtijd. Kan je zeggen dat het behoorlijk frustrerend is.



Maar het enige wat je kan doen is om de 2 a 3 dagen testen. Meer niet helaas.



Wel spannend hoor!

@BiancaRamon wrote:

ik heb juist goede en vroege resultaten met de kv testen…

succes meid




nou daar heeft ze wat aan :eh: Ze vraagt toch of er nog hoop kan zijn?



prissie, al die zwangerschapstesten die heel vroeg positief kunnen zijn zeggen niets…het gaat echt om hoe snel jouw lichaam hcg aanmaakt in combinatie met wanneer de innesteling is geweest. Soms is die innesteling ineens een week later dan normaal. Dus gewoon geduld proberen te hebben en om de 2/3 dagen testen. Succes :-*

:smiley: Hey prissie.

wat spannend dat je in afwachting zit meid. :wall:

Ik zou gewoon na een paar dagen nog eens een testje gaan doen. Of anders een bloed test. Dan weet je het zeker. Soms houd ons lichaam ons ook voor de gek of is ons lichaam een beetje in de war.

Ik hoop dat je snel meer weet. :wink:

liefs mary.

Hey wola ik heb je berichtje nog gekregen. Nu ik begrijp waar die vlindertjes voor staan, schaam ik me diep. Het was niet mijn bedoeling om er iemand mee te kwetsen ofzo hoor. Ik vond ze gewoon heel erg mooi en bijzonder en dacht dat ik ze gewoon kon gebruiken. Ik wil bij een ieder die ik hebt gekwest me verontschuldigen. want ik weet hoe moeilijk het is als je een dierbaar iemand in je leven hebt verloren.

het was echter niet mijn bedoeling om iemand verdrietig ermee te maken.

Ik wil dan ook een ieder die hun kindje of een dierbaar iemand heeft verloren heel veel sterkte en troost toe wensen.

HEEL VEEL LIEFS van mary…

Hey iedereen



Bedankt voor de hulp



Ik denk dat ik vrijdag weer ga testen



denk dat ik dan voor de zekerheid wel een keer een andere test probeer





Groetjes Priscilla

De druppeltesten van het kruidvat gaven bij mij maar een zéér minimaal positief resultaat, je moest ze echt tegen het licht houden en zelfs dan twijfelde ik.

Heb dezelfde dag getest met de digitale van Clear Blue en toen ik kon ik erniet meer omheen toen er “zwanger” in het schermpje stond.

Hey



Ik heb vanochtend nog een keer getest maar weer negatief



Was wel weer een van kruidvat



We hadden er nog een liggen en konden ons niet bedwingen



Groetjes

ow jammer :hug: weet je nog niks dat is balen. Sterkte met afwachten :hug:

anders misschien eens een van een ander merk halen?

BAH!!!

Wat een onzekerheid!!! :frowning:



Sterkte meid!

wat een onzekerheid zeg! kan het ook zijn dat je later je eisprong hebt gehad? dat je cylcus nu langer is?

hoop dat je snel een positieve test in je handen mag houden :thumbup:

Het zou kunnen dat mijn cyclus nu langer is



We halen maandag een test van clear bleu op



Dus dinsdag ga ik weer testen



Bedankt voor alle info die jullie geven



Groetjes

Vandaag ongi geworden



jammer



Op naar de volgende ronde

:hug: klote meid :hug:



Maar gelukkig wel weer duidelijkheid!!!



Strkte

jammer meis op naar de volgende ronde :hug: