5 dagen overtijd toch negatief getest met Kruid testen

:hug:

:hug: :hug:

jammer meid,maar je hebt wel duidelijkheid.

Hallo meiden/vrouwen,



Ik ben nu ook al 8 dagen overtijd… heb de 3e dag een test gedaan, de 6e dag en vandaag… Nog steeds negtief… :frowning:

Ik lees ook genoeg op bepaalde forums dat er meer vrouwen zijn da pas na zoveel keer testen eindelijk positief testte… Maar toch blijf ik in mn achterhoofd houden dat ik altijd nog mijn menstruatie kan krijgen, en dat ik mezelf misschien onbewust voor de gek hou???



Wie heeft hier ook ervaringen mee?

Hallo,



Ik ben nu al 13 dagen overtijd had de laatste tijd een regelmatige cyclus.

Verder niet echt last van kwaaltjes, ja wat vage buikpijn en heb ineens weer jeugdpuistje (leuk :? ). Heb vandaag voor het eerst getest kon niet wachten maar heb het niet met ochtendurine gedaan, helaas was de test negatief, Ik vraag mij nu ook af kan mijn lichaam mij nou voor de gek houden? Of maak ik gewoon nog niet het HCg hormoon aan? Heeft iemand ervaring?











@Candice85 wrote:

Hallo meiden/vrouwen,





Ik ben nu ook al 8 dagen overtijd… heb de 3e dag een test gedaan, de 6e dag en vandaag… Nog steeds negtief… :frowning:

Ik lees ook genoeg op bepaalde forums dat er meer vrouwen zijn da pas na zoveel keer testen eindelijk positief testte… Maar toch blijf ik in mn achterhoofd houden dat ik altijd nog mijn menstruatie kan krijgen, en dat ik mezelf misschien onbewust voor de gek hou???



Wie heeft hier ook ervaringen mee?

hoi hoi,

ik heb geen ervaring maar ik ben ook 5 dagen overtijd heb eerst een kruidvat test gedaan daarna een clear bleu test gedaan allebei negatief dus ik snap het ook niet het lijkt erop dat het lichaam met ons speelt