Dat zullen ze dan wel gaan doen. Deden ze bij mij niet, maar ieder zh doet het toch weer anders denk ik. Lijkt me wel fijn zo’n extra echo. Kunnen ze ok zien hoe het met de placenta gaat. Ngmaals veel succes. Het ;ijkt me dat er hoe dan ook wat gaat gebeuren met jou deze week. Daar zou ik wel naar informeren als ik jou was. Wat is normaal daar? Maximaal 42 weken of evt nóg langer. Dat lijkt me namelijk helemaal niets. 42 is mijn max :-
ja volgens mij is 42 weken hier het max, en voor mij is dat cker, het kan wel goed gaan met de baby, dat is natuurlijk dan super, maar ik houd het niet vol!!
mijn bekken doen zo zeer, en mijn vriend moet mij vaak helpen omhoog te takelen. ik denk dat er idd deze week bij mij wel wat staat te wachten ik hoop het
alles is goed gegaan bij de CTG alles was prima, heb in de half uur 3 harde buiken gehad, kwamen om de 10 min…
bij de gyn was ook alles goed, vruchtwater nog genoeg, moederkoek was al wat aant verouderen, maar was nog wel sterk genoeg voor door te gaan tot donderdag.
woensdag weer heen, weer CTG en naar de gyn, hij wil dan ook een inwendig onderzoek doen, kijken of de boel al wat verweekt is.
en dan donderdag eventueel inleiden.
het woordje inwendig keek ik wel zo :shock: slik.
maar goed zal wel goed komen, de baby moet er ook nog uit hahaah.
Tja, da’s toch de plek waar het allemaal gebeurt he?!
Gelukkig viel het je mee. Lijkt me prettig om precies te weten hoe en wat, bijv dat verouderen placenta maar dat het nog wel kan. Dat vind ik nu alleen maar gissen. Maar goed, jij bent verder over tijd.
Hopelijk komt het nog vanzelf vóór donderdag. :thumbup:
Onze Nathalie is 18 dagen te laat geboren. In het ziekenhuis zeiden ze zolang het kindje het goed doet laten we de natuur zijn werk doen en dat kan tot 43 weken. Nou dat scheelde dus niet veel. Ik ben met 42+3 opgenomen en toen hebben ze met gel gewerkt omdat inleiden met een infuus nog niet mogelijk was omdat ik nog maar 1 cm had. Uiteindelijk is Nathalie dus pas de volgende dag geboren.
Hopelijk zijn deze beebjes al onderweg of inmiddels al geboren!
Ja dat vond ik ook al. Dan denk ik dat er toch iets gaande is???
Bij mij nog niet helaas. Vanmiddag weer strippen door vk. Dus…ik houd maar hoop door iedere actie die ik onderneem. Of het nu acupunctuur, voetmassage of strippen. Geeft de burger moed zeg maar
Ik was toch niet van plan tot 43 weken rond te lopen. Weet wel dat het per vk en zh verschilt wanneer ze ingrijpen. Ik ben in principe al inleidbaar volgens vk. Ik mocht iig heel duidelijk aangeven dat als ik het niet meer trek, ik ingeleid mag worden. (ivm vorige zwangerschap) Maar ik wil zo graag natuurlijk en niet weer met infuus…