40 weken zwanger (nu alweer 41 weken)

Dus je ziet : de ene bevalling zegt niets voor een volgende !

Goed dat je dat nog even zegt. Het is ook vast zo en toch denk ik steeds terug aan de vorige keer en vrees ik dat het deze keer wel weer net zo zal gaan. Jouw ervaring wijst iig echt anders uit.

Hoe is het kaka? Moet je nou vandaag weer naar zh?

Bij mij hebben ze na 40 weken 2 of 3 keer gestript. Maar dat kan alleen als de bmm al iets verweekt is. Ze zullen iig voelen of er al iets gebeurd is. En anders zou ik daar zeker om vragen.
Wil ik vanmiddag ook doen. En ik ben niet over tijd, dus ik weet niet of ze dat willen

ben vandaag bij de VK geweest, ze hebben een afspraak gemaakt in het ziekenhuis ik moet er maandag heen.

bij ons in het noorden is het zo dat je met 10 dagen overtijd naar het ziekhuis moet.

ik krijg dan een ctg van het hartje van de baby, en daarna gaan ze kijken of ik nog genoeg vruchtwater heb heb ik dat niet dan wilden ze het zo snel mogenlijk op wekken, en anders mag ik nog doorlopen tot die donderdag, en dna word het dan opgewekt.

maar dan zijn wel al weer een week verder dus ben benieuwd

vind het allemaal erg spannend…

liefs kaka

ps bedankt voor al jullie reacties :inlove:

bij ons in het noorden is het zo dat je met 10 dagen overtijd naar het ziekhuis moet.

Waar woon je dan?? Welk zh ga je?

Succes iig maandag.

Ik ben wel gestript vandaag. Er gebeurt nog niet veel nu hoor. Af en toe een krampje, maar die had ik ook al wel door de voorweeen.

ik woon in drenthe (assen) de VK vertelde mij dat je met 10 dagen doorgetsuurd word, en door mag lopen tot max 42 weken.

langer trek ik ook echt niet, alles doet mij zeer, mijn heupen mijn schaambot staat enorme druk op.

als ik snacht naar de wc moet en ik stap uit bed dan kan ik haast niet lopen vd pijn.

dus je bent vandaag al gestript? bij mij hebben ze nog niks gedaan, af en toe vloei ik wel een stuk meer…maar of dat een teken is?

spannend hoop voor je dat je snel de kleine in je armen hebt!!! :inlove:

kreeg toevallig vorige week het gesprek in handen ten tijden van de eerste weeen. Daar stond in dat ik idd ook meer aan het vloeien was die dag

Hoi, nou geen reactie op het strippen hoor. Helaas. Volgende week proberen ze het weer. Het was aan de vroege kant en met 41 weken is de kans wel groter dat er wat gebeurt.

Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat Kaka. Iedere dag na vandaag ben ik ook al ineens over tijd… Hmmm ik had gehoopt dat het deze keer anders ging.

hoe gaat t nu met je?

hoi

zegt dit genoeg :cry:

nee nog steeds niks…

gelukkig beweegt ze wel goed!! vanacht vooral, had toen echt zoiets moet dit nu??? dus amper geslapen en loop er als een zombie bij!!! :slight_smile:

tja toch zou ze een keer koude voetjes moeten krijgen, dan moet ze er echt aan gaan geloven :dance:

blijft spannend

wie weet dag is nog niet om :pray:

Vannacht bij mij precies hetzelfde. Hij was echt drukker dan ooit :shock: Ik lig nooit wakker van zijn bewegigen, maar vannacht…tjonge, niet normaal :shock:

Misschien heeft die volle maan daar wel invloed op gehad.

Zet 'm op he?

@jacq34 wrote:

Vannacht bij mij precies hetzelfde. Hij was echt drukker dan ooit :shock: Ik lig nooit wakker van zijn bewegigen, maar vannacht…tjonge, niet normaal :shock:

Misschien heeft die volle maan daar wel invloed op gehad.

Zet 'm op he?

heyy

hoe gaat het met jouw???

voel je al iets???

liefs kaka

Nee, gewoon BIB :? Gebeurt nog niet veel. Ik verlies wel veel slijm, maar ik denk dat dat nog van het strippen komt. Slijmprop die in stukjes verdwijnt. Had ik bij morris ook op deze manier. Vannacht paar keer goede krampen, maar het stopt steeds weer na een aantal. Helaas. En jij???

nou meiden ik wil die beebjes wel gaan zien hoor en jullie zeker nog liever dus vanavond

een lange wandeling

een hart van de annanas eten

een glaasje bitterlemmon

een of meerdere orgasmes

en een hele diepe slaap daarna

en dan …

hopen we dat het snel zo ver is :pray: :inlove: :inlove:

meiden succes ik hoop dat jullie snel mogen gaan genieten van die moppies :inlove: :inlove:

Dank je, de tonic is bijna op :wink:

volgens mij ben ik mijn slijmprop nog niet eens verloren , ik let daar juist extra op.

maar volgens de VK zegt dat ook niet veel!!!

ach ja en anders doen we er nog 9 maanden bij!!!

neeeeeeeeeeee toch maar niet :dance:

och meis ik lees nu pas dat je flink overtijd bent.

ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten en dat het misschien vanacht gaat gebeuren :wink:

sterkte :hug:

@kaka23 wrote:

volgens mij ben ik mijn slijmprop nog niet eens verloren , ik let daar juist extra op.

maar volgens de VK zegt dat ook niet veel!!!

ach ja en anders doen we er nog 9 maanden bij!!!

neeeeeeeeeeee toch maar niet :dance:

ik verloor de slijmprop om 11 uur en de weeen begonnen om 12 uur en zijn toen niet meer gestopt dus het kan wel zo zijn , maar ik ken er ook die met een week of 34 de slijmprop al kwijt waren en die kan ook pas loslaten tijdens de bevalling dus dat zegt niet heel veel hoor meid het is bij iedereen verschillend

morgen is het dan zover, voor het eerst naar het ziekenhuis voor een ctg en gynacoloog.

ben al erg zenuwachtig!!!.

zal wel tegen de gyn zeggen dat ik erg angstig ben, en dat ik toch (als het nodig is) goed voorbereid wil worden hoe alles gaat lopen!!!

He, alvast heel veel succes morgen!!!

CTG is gewoon een half uurtje liggen met een band om je buik die het hartje registreert en daarna weer naar huis. Tenminste, zo ging dat bij mij.

Wel een fijd idee dat je dan weet hoe de beeb het doet vind ik.

Sterkte en idd belangrijk dat je j egoed laat voorlichten.

@jacq34 wrote:

He, alvast heel veel succes morgen!!!

CTG is gewoon een half uurtje liggen met een band om je buik die het hartje registreert en daarna weer naar huis. Tenminste, zo ging dat bij mij.

Wel een fijd idee dat je dan weet hoe de beeb het doet vind ik.

Sterkte en idd belangrijk dat je j egoed laat voorlichten.

ik moet daarna (na de ctg) naar de gyn wat gaat die precies doen dan? ik had van de VK begrepen dat ze zowieso een echo gaan maken.

Dat zullen ze dan wel gaan doen. Deden ze bij mij niet, maar ieder zh doet het toch weer anders denk ik. Lijkt me wel fijn zo’n extra echo. Kunnen ze ok zien hoe het met de placenta gaat. Ngmaals veel succes. Het ;ijkt me dat er hoe dan ook wat gaat gebeuren met jou deze week. Daar zou ik wel naar informeren als ik jou was. Wat is normaal daar? Maximaal 42 weken of evt nóg langer. Dat lijkt me namelijk helemaal niets. 42 is mijn max :-*