40,2--> NIEUWE VRAAG VEEL SLAAP!

Bij hoeveel verhoging de hap bellen??

Help me meisje slaapt veel.

Gisteren om 23 uur gaan slapen en heb haar om 0800 wakker gemaakt.

Om 09.30 naar bed tot…

Ze slaapt veel en ze is aan de diarree maar drinkt en eet wel, help?!

Staat niet bij de bijwerkingen van de Ab

Als je het zelf niet vertrouwd zou ik bellen!!!

ik heb om 23 u zetpil gegeven check der even om 0000 uur en als niet minder is dan ga ik bellen… arm meisje…

@veertje wrote:

ik heb om 23 u zetpil gegeven check der even om 0000 uur en als niet minder is dan ga ik bellen… arm meisje…

Ja dat is echt sneu :hug: :hug:

Ik hoop dat het goed gaat en ze lekker door slaapt.

Als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen hoor!!!

Manlief laat even de honden uit, dan gaat zoonlief weer naar bed ( die is wakker geworden van Daphne der gehuil) en dan ga ik pom weer tempraturen… hopelijk heeft hij zijn werk gedaan…

Houd haar sowieso in de gaten vannacht met oog op koortsdippen na het geven van paracetamol.

Dan lijkt onder invloed van de paracetamol de koorts laag maar als het weer uitgewerkt is komt het misschien weer in alle hevigheid opzetten.

Niet te warm aankleden en eventueel een koud washandje gebruiken.

Beterschap.

Hoe is de nacht gegaan Veertje?

Vreselijk :cry:

Koorts bleef oplopen tot iets boven de 41.

Meerdere keren de hap gesproken om te evaluren hoeveel de koorts na een uur was en het zakte met 0,5 maar stijgde na 1,5 uur alweer. Uiteindelijk rnd 0300 bleef het tussen de 39 en 40 C koorts. Daphne was zo heet en ging in een romper om mijn borst. Had stuiptrekkingen soms en gilde het soms heel hard uit. Uiteindelijk tegen de ochtend weer gebeld met de hap en ze verdenken me meisje van hersenvliesontsteking.

Op naar het zkh, eenmaal daar allemaal " aparte" figuren, tja zaterdagnacht is voorbij :think: gelukkig was ik snel aan de beurt, mocht meteen doorlopen, na een spoedje. Ow gelukkig me meisje heeft geen hersenvliesontsteking. Het is een flinke oorontsteking. Nu 7 dgn, 3x daags antibiotica en 4x per dag pijnstilling. Maar het gaat nog steeds niet goed, ze heeft heel veel pijn en veel koorts :cry: en zoveel uur op, heeft mama ook der weerstand gekost, griep :cry:

Ach jeetje wat sneu zeg!

Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

Zielig altijd als die kleintjes ziek zijn :hug: :hug: :hug: :hug:

Gelukkig geen hersenvl. ontst. maar wel heel zielig dat ze zo ziek is.

Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op.

Gos meis, gelukkig geen hersenvlies maar wat een zorgen en wat een dagen.

Sterkte en beterschap!! :hug:

Ze slaapt, maar ze had overdag zoveel pijn :’(

Hoop dat morgen de ab gaat aanslaan is dan de derde dag…

aah wat sneu voor je kleine meisje…

wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat ze gauw weer beter te pas is… :-*

Oei, heb je geen neuspray gehad ook?

Dat wil wel eens helpen.

Neusspray tegen oorontsteking? tel me…

vannacht was drama overdag ging het gepaard met minder koorts…

hopelijk morgen nog iets beterder…

:-*

Het lijkt misschien vreemd om een neusspray te gebruiken, maar daar is een goede reden voor. Het middenoor staat in verbinding met de buitenwereld via de ‘buis van Eustachius’ die in de neus uitkomt. Als die buis dicht zit kan vocht of etter (snot), wat bij een infectie in het middenoor wordt geproduceerd, niet afvloeien. Dit veroorzaakt pijn en gehoorverlies. Een neusspray doet het slijmvlies van de neus en buis van Eustachius slinken, waardoor het vocht weer kan afvloeien en de druk afneemt.

Help me meisje slaapt veel.

Gisteren om 23 uur gaan slapen en heb haar om 0800 wakker gemaakt.

Om 09.30 naar bed tot 12.30

Fruit & BV

Om 13.15 naar bed tot 14.30

Limo

Om 16.00 naar bed tot 17.00

Eten danoontje

Om 18.30 naar bed tot…

Ze slaapt veel en ze is aan de diarree maar drinkt en eet wel, help?!

Staat niet bij de bijwerkingen van de Ab

Koorts hebben is natuurlijk ook heel vermoeiend, doet best een aanslag op zo’n lijfje. Ik weet van Sam met een oorontsteking, een ab kuur en hoge koorts vorig jaar dat ie 1 van zijn ziekzijn dagen bijna helemaal slapend heeft doorgebracht. Ik heb toen gedacht is alleen maar goed voor zijn herstel.

Maar als jij je zorgen maakt en het niet goed voelt gewoon opnieuw de ha bellen hoor! :-*

Diarree overigens wel een bijwerking van de ab toch?

Staat niet bij de verschijnselen, krampen wel… :think: