@veertje wrote:
Neusspray tegen oorontsteking? tel me…
:-*
Ja, Riley heeft ook oorontsteking gehad, wij moesten iets bij de apotheek halen, weet niet zo 123 hoe het heet, heb het zelf ook geprobeerd… je werd er behoorlijk suf/stoned van, maar het holp wel. (pijn neemt weg, slaapt goed en zo jkan het herstellen).
Wij hebbe van de kruidvat gegeven overdag, de druk die op de oortjes staan, neemt weg met neusspray (neus/oor staat verbonden met elkaar.)
Maar goed dat ik zoveel forum
Wij allen bij elkaar hebben meer kennis dan die artsen 8)
petra_k
8 oktober 2009 om 19:08
Veertje ik denk inderdaad dat ze haar slaap juist hard nodig heeft nu en dat het goed voor haar is! Maar als je écht twijfelt of je gevoel iets anders zegt vertrouw dan alsjeblieft niet alleen op alle goedbedoelde adviezen hier op kok, maar raadpleeg ook een arts he!
:hug: Sterkte ermee en hoop dat die kleine meid snel weer opknapt!
@Affie wrote:
Veertje ik denk inderdaad dat ze haar slaap juist hard nodig heeft nu en dat het goed voor haar is! Maar als je écht twijfelt of je gevoel iets anders zegt vertrouw dan alsjeblieft niet alleen op alle goedbedoelde adviezen hier op kok, maar raadpleeg ook een arts he!
:hug: Sterkte ermee en hoop dat die kleine meid snel weer opknapt!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Slaap is alleen maar goed voor je meisje… Haar lichaam heeft dat nodig en voor haar is het alleen maar prettig want zo voelt ze geen pijn…
hoe is het vanancht en vandaag overdag gegaan?
Ben ook benieuwd hoe het nu is. Knapt ze alweer wat op?
Jaaa, het gaat veel beter, slaapt nog veel maar is weer fit naar mijn idee.
Morgen kuurtje afgelopen. Duimen dat alles nu goed is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Dikke :-* van Daphne voor jullie medeleven!
Fijn dat de ab zijn werk doet :thumbup:
Ze was vandaag helemaal happy.
Klonk alleen erg vol met ademen, nu duimen dat goed blijft gaan.
onderwijl ik dit typ hoor ik der speentje vallen, mmh dat wordt er vannacht een keer uit
Hoe was jullie nacht?
Speentje nog op moeten rapen? Of mop zo lekker tukken dat ze 'm niet gemist heeft…
Jeetje meis! Wat een toestand! Gelukkig geen hersenvliesontsteking. Hoe is het nu met Daphne?