4 keer per jaar verheug ik me stiekem toch

ik heb net ook weer de h&m bezocht:)

zo fijn de kinderbijslag!

heb mezelf ff verwend met wat nieuwe make-up ( oke t is eigenlijk voor d ekids , maar meneer heeft vorige week nieuwe schoenen , nieuwe jas etc gehad dus mama mocht ook ene keer nu :wink: )

en de rest zet k appart voor wanneer t nodig is…

k bedenk me nu ineens…als ik nu ff in dec beval , inpl van januari dan gaat deze baby meteen mee in januari met de kbs :silenced:

De kinderen krijgen ook altijd dingen die ze nodig hebben van het gewone loon dus ik heb vanochtend even voor mezelf geshopt. moest dringend nieuwe schoenen en zag een leuke jas, wat sokken, ondergoed…ik kan weer vooruit.

En morgenochtend met m’n oudste dochter lekker shoppen voor wat extra kleding voor hun…truien, sokken, ondergoed voor de jongste dochter die op de wc wil plassen. Is zo’n gehannes met een romper.

:lol:

@mamatally wrote:

k bedenk me nu ineens…als ik nu ff in dec beval , inpl van januari dan gaat deze baby meteen mee in januari met de kbs :silenced:

Als je in december bevalt krijg je het 1 april. Als je in januari bevalt krijg je het 1 juli.

Ik ben 31 december bevallen en heb de hele dag moeten horen “da’s handig voor de kinderbijslag” :roll: :lol:

Hier ook. Ben op 30 september bevallen.

Gunst van het ziekenhuis, want dat was een geplande ks :stuck_out_tongue:

Kinderbijslag krijg je ook altijd aan het eind van een periode…niet aan het begin zoals velen denken. Vandaar dat je dan idd een kinderbijslag overslaat.

Ik dacht ook eerst dat toen SL nog net in maart geboren werd nog de kinderbijslag van april zou krijgen, maar niet dus :wink: .

Maar mijn moeder vindt nu dat ik eerst maar een jaarabonnement voor de bus moet kopen voor ik haar terug betaal :inlove: .

Had ik al gezecht dat mijn mama een lieverd is?! :wink:

Dat is heel verstandig van je moeder en vooral erg lief Marite !

Dat is lief van je mams!!! :mrgreen: :mrgreen: marite

Zojuist gecrediteerd : € 387,46 :thumbup: