4 keer per jaar verheug ik me stiekem toch

op de kinderbijslag :angel: Hebberd ben ik he :oops:



Lekker shoppen voor de winterkleren en wat noodzakelijke dingen betalen.



Is toch fijn zo’n extraatje,zeker als je bedenkt dat wij een variabele rente hebben op onze hypotheek en sinds de crisis wij nu een procent per maand meer betalen :wall:

Lekker is dat he?

Morgen komt het toch?? 1 okt??

Idd altijd fijn die extratjes…



zijn hier ook altijd welkom :smiley: :lol:

hier nog een :think:



als het goed morgen binnen

Ik ook kan niet wachten lekker kids shoppen :oops: :oops:

Ben er al mee begonnen Van het normale geld.En van de kinderbijslag gaan we vederrrrrrrrrrrrr :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Als het goed is morgen , ja nu alweer voor 2 kids 378 euro :dance: :dance: :dance: :dance:

@Heleen wrote:

Lekker is dat he?

Morgen komt het toch?? 1 okt??




Ja morgen :thumbup:

Hier is hij al dik op :mrgreen: :oops: :angel: 8)

@kimmiejj wrote:

Ik ook kan niet wachten lekker kids shoppen :oops: :oops:

Ben er al mee begonnen Van het normale geld.En van de kinderbijslag gaan we vederrrrrrrrrrrrr :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:




Waarom :oops: :oops: Lekker shoppen meid!



Ik verheug me ook erop trouwens! :dance:

ik kan het ook goed gebruiken!! :dance:

jippieee :dance: ik krijg het altijd pas 2 oktober, maarre hier is het ook al op :mrgreen:

hier ook morgen winkelen… jongens hebben echt nieuwe kleding enzo nodig

wij hebben 151 euro per maand in kinderbijslag … :oops:

Ik heb al voor meer dan 150 euro voorgeschoten van mijn eigen rekening (winterschoenen, winterkleren enz) dus ik ben ook blij als het er morgen is :wink:

Ik heb 3 kids!! Tikt lekker aan, alleen is het meestal al op als ik het op de rekening heb staan :oops: :oops:

de betaling is



betaaldatum derde kwartaal: rond 5 oktober.

Per kind per kwartaal



0 t/m 5 jaar € 193,73

6 t/m 11 jaar € 235,24

12 t/m 17 jaar € 276,75

Ojaaaaaa kinderbijslag morgen :dance: :dance:

Ik was het echt helemaal vergeten he :lol:

Ik kreeg een brief. Omdat Emma 27 augustus 6 is geworden, krijg ik nu meer, maar dat gaat dus pas vanaf 1 januari in.

Vaag, hoor, ze weten het toch al 6 jaar, dus waarom niet gewoon per oktober?

Omdat het kwartaal al bijna om is…hier hetzelfde maar maak je niet druk krijg je gewoon een kwartaal langer dat geld straks en dan aan het eind weer…dus je komt niets te kort :wink:

Ik weet nooit waarneer het komt want ik geef het niet uit wij sparen ervan dus weet ook nooit hoeveel het is enzo,ondertussen is het wel al een heel bedrag wat we hebben gespaart.