4 a 5 dagen voor eisprong sex gehad, kans op zwangerschap?

Hallo,



Zaterdag hebben wij onveilig sex gehad.

Nu heb ik sinds gisteren vruchtbaar slijm, dus gok dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb.

Dan zit er dus 4 of 5 dagen tussen de gemeenschap en de eisprong.

Zaadcellen overleven toch niet zo lang??

sommige zaadcellen kunnen tot 7 dagen lang blijven leven.

het is dus wel mogelijk.

om zwanger te worden laat ik geen 4 a 5 dagen tussen zitten. Dan doe ik nog extra kluswerk een dag voor verwachtte eisprong.

de kans is misschien niet heel groot, hij is wel aanwezig.

Het kan idd wel. Mijn jongste is ook zo verwekt. Er zat vier dagen tussen! Ik kon het me niet voorstellen dat het zou lukken maar toch wel dus

Ik dacht dat vruchtbaar slijm wel 4-5 dagen voor de eisprong kan beginnen. Dan zou je eisprong nog iets later (kunnen) zijn.

Bij de meeste mensen kunnen zaadcellen 4-5 dagen in leven blijven in de baarmoeder, in extreme gevallen tot een week.

Als je zwanger wilt worden en in de gelegenheid ben zou ik nu gaan proberen het “samen gezellig te hebben”

We wachten het maar af, wat er van gaat komen.

Zou het wel leuk vinden om weer zwanger te zijn, alleen is mijn partner er niet over uit of hij er nog een zou willen.

Op dit moment zegt hij van niet, nou ja dan moet hij ook niet slordig zijn :wink:

:eh: :think:

@~Marion~ wrote:

:eh: :think:




Vertel??

Anders had je misschien beter niks neer kunnen zetten :wink:

Ik denk dat Marion haar reactie geeft vanwege deze zin;

@~Kiara~ wrote:



Op dit moment zegt hij van niet, nou ja dan moet hij ook niet slordig zijn :wink:


En dan denk ik; waarom zou hij slordig zijn terwijl jij diegene bent die precies weet wanneer je wel of niet vruchtbaar bent.

Je trekt wel snel je conclusie zeg!!

Want nee, ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is!!



Ik heb normaal altijd een cyclus van 40 dagen of langer.

Dit keer kreeg ik mijn vruchtbaar slijm op dag 13 i.p.v. Rond dag 24,

Dat is wel een wereld van verschil!!

Had ditniet verwacht, anders had ik het hem wel aangegeven, zoals ik anders altijd wel doe.



Misschien eerst iets vragen, dan weet je hoe de vork in de steel steekt :wink:

Kiara niks van aantrekken meid. Gewoon lekker laten kletsen.

Jij weet hoe het xit. :-*

@~Kiara~ wrote:

Je trekt wel snel je conclusie zeg!!

Want nee, ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is!!



Ik heb normaal altijd een cyclus van 40 dagen of langer.

Dit keer kreeg ik mijn vruchtbaar slijm op dag 13 i.p.v. Rond dag 24,

Dat is wel een wereld van verschil!!

Had ditniet verwacht, anders had ik het hem wel aangegeven, zoals ik anders altijd wel doe.



Misschien eerst iets vragen, dan weet je hoe de vork in de steel steekt :wink:


Ik hoef niet te weten hoe de vork in de steel steekt. Je gaat hem de schuld geven om iets waar jij zelf ook bij bent. Lekker makkelijk :doh:

Beter gebruik je voorbehoedsmiddel, Zeker als je partner er nog niet over uit is.

Moet hier erg om lachen.

Je weet heel de situatie niet en dan ga je gelijk oordelen :roll:

Houdan lekker je reactie voor je!!!



Je zal het zelf allemaal wel perfect op orde hebben,

Hou toch op zeg :wall:

@Krabje wrote:

Kiara niks van aantrekken meid. Gewoon lekker laten kletsen.

Jij weet hoe het xit. :-




Je hebt helemaal gelijk zou me er niks van aan moeten trekken.

Dankje je wel lieverd :-

@~Kiara~ wrote:

@Krabje wrote:
Kiara niks van aantrekken meid. Gewoon lekker laten kletsen.

Jij weet hoe het xit. :-




Je hebt helemaal gelijk zou me er niks van aan moeten trekken.

Dankje je wel lieverd :-


Graag gedaan :-*

hai Kiara zaad kan idd 7 dagen lang in leven blijven echter het echte vruchtbare slijm heb je 1 dag voor je eisprong en is maar kort aanwezig .



als je de billings methode na kijkt kan je zien wat ik precies bedoel



misschien een tip voor je ? zodat je zelf een beetje kan herkennen wanneer je vruchtbare fase er aan komt .



Mag ik vragen aan je wat jij nu met je eigen geschreven zin bedoeld ? : Op dit moment zegt hij van niet, nou ja dan moet hij ook niet slordig zijn.





[/b]

ja dat kan zeker. En heb wel eens gelezen dat je dan meer kans hebt op een meisje. Want jongentjes worden meestal ‘gemaakt’ van snelle zwemmertjes. :mrgreen:

Natascha@ bedankt voor je uitleg, had dit inmiddels ook gevonden.

Bij starten van mijn topic was ik ook gewoon benieuwd ofhet hier bij dames voor gekomen was, vandaar de vraag.



En tuurlijk mag je vragen wat ik daarmee bedoel :wink:

Het staat er beetje krom. Kort gezegd denkt vriendlief in de toekomst wel voor een 3de te willen gaan, maar vind nu nog wat te vroeg.

Wij gebruiken condoom als voorbehoudsmiddel.

In begin van cyclus gebeurd het weleens dat het zonder gebeurd, omdat ik tot nu toe altijd een lange cyclus heb en we zonder wat fijner vinden.

Wat ik dus eigenlijk bedoelde met de zin, is dat als je zonder doet dat de kans er dan altijd is om zwanger te rakEn, als hij dat echt nog niet wil, moet hij altijd een voorbehoudsmiddel gebruiken. Hij weet ook dat ik er zo over denk, toch gebeurd in begin nog weleens zonder, omdat hij de kans van zwanger worden wat onderschat denk ik.



Toch niet zo raar mijn gedachte gang?

@Mutsie86 wrote:

ja dat kan zeker. En heb wel eens gelezen dat je dan meer kans hebt op een meisje. Want jongentjes worden meestal ‘gemaakt’ van snelle zwemmertjes. :mrgreen:




Daarom heb ik dus nog een meisje gekregen :mrgreen: