4 a 5 dagen voor eisprong sex gehad, kans op zwangerschap?

Kiara graag gedaan hoor :slight_smile:



nee hoor ik vind je gedachten gang niet raar :slight_smile:



Als hij het idd echt niet wil dan zal hij er ook voor moeten zorgen dat hij altijd een condoom gebruikt, echter zal hij misschien denken ow ze zegt niks dus het kan ook wel zonder ??? Ja dit klinkt misschien een beetje cruw ofzo maar ik bedoel het niet slecht :wink: Ik zelf kan niet tegen de pil en wij hebben ook condooms gebruikt echter bleek ik hier niet tegen te kunnen



toen was het ja maar nu is nog te vroeg etc dan maar voor zingen de kerk uit wat ook al geen veilige methode is , toen ook wel gezegd luister als ik zwanger raak je weet dat ik het wil dan moet je ook weten dat er altijd een kans is :slight_smile: niks is 100% :slight_smile: nou ja geen gemeenschap hahahaha . En op een gegeven moment was het nou ja we doen gewoon we zien wel maar ik heb ook PCOS dus zwanger worden uit zich zelf is erg moeilijk hahaha .



maar zie dat je een mooie cyclus heb :slight_smile: wat je ook nog kan doen maar is wel een dure op lossing is een persona aanschaffen :slight_smile: maar duurd ook even voor deze een goede veilige en niet veilige dagen laat zien dacht 2 maanden :slight_smile:



succes meid enne spannend nu voor je lees het wel denk :slight_smile:

Hij moet maar respect hebben voor het feit dat jij graag nog een kindje wilt, maar jij hoeft totaal geen rekening te houden met het feit dat hij het voorlopig niet wil? Beetje kromme gedachteā€¦ :think: Maar goed, jullie pakkie-an. :wink:

Jeetje lastig uitleggen zo zeg, heb gevoel of het overkomt dat ik bewust probeer zwanger te raken, dat is dus absoluut niet het geval!!



Ik heb er wel respect voor dat vriendlief er nog niet uit is of hij een 3de wil.

In begin van de cyclus tot ongeveer dag 15 a 16 gebruiken wij vaak niks, puur omdat we dit prettig vinden en ik atijd een lange cyclus heb. Normaal is mijn eisprong pas rond dag 28, vaak nog wat later.

Ik vertel vriendlief het altijd als ik op dag 16 zit, dan gebruiken we vanaf dat moment een voorbehoudsmiddel.

Dit keer is mijn eisprong veel eerder geweest op dag 14 ofzo, dit had ik niet zien aankomen.

Puur omdat ik hem niet zo vrioeg had verwacht.

Als ik eerder had vermoed dat de eisprong in aantocht was, had ik hem dit ook gezegd en hadden we gewoon met voorbehoudsmiddel gemeenschap gehad. Ik heb vriendlief ook gewoon verteld dat ik vermoed dat mijn eisprong eerder is. Hij Geeft aan dat hij even aan idee zou moeten wennen, maar dat het wel heel welkom is!





Ik zou nooit bewust een kindje willen waar we beide niet achterstaan, hoop dat het nu wel duidelijk overkomt!!

Mocht je nou zwanger zijn. Jij kan er niets aandoen dat je eisprong eerder is gesprongen dan jij had verwacht. Hij kan het je niet kwalijk nemen. Of ie nou slordig geweest is of niet :wink: Jij had het ook niet kunnen weten toch



Natuurlijk snap ik dat je wens er is en de situatie lastig maakt dat hij er nog niet aan toe is.



Gezien mij vorige postings ben ik nu anders gaan denken, vanwege de situatie die je hebt uitgelegd. Ik had idd niet zo snel conclusie moeten trekken en daarvoor bied ik mijn excuses aan. :oops:

volg dit topic al even :oops: wel spannend zeg, dat je eisprong nou ineens eerder is geweest! Ben benieuwd over ongeveer 2 weken (nou ja, nu dus nog een week), of het raak is!



En volgende cyclus toch maar beter erg in houden? :wink:

Ik snap denk ik wel wat je bedoeld hoor :slight_smile: hij wil wel maar wil liefst nog even wachten . en al zou het toch gebeuren dan is het niet erg . Zo is het hier altijd :slight_smile: geweest en zal het altijd zo blijven nu we vollop bezig zijn is het anders natuurlijk maar tussen door mocht ik toch zwager raken ja dan is dat een feest en geen probleem .



en ik denk dat het bij jouw dan ook zo is alleen staat het wat uhhh ja onhandig ā€¦ :slight_smile:

Je verhaal klopt niet. PUNT.



Eerst schrijf je in je eerste post over seks gehad 4 a 5 dagen voor eisprong.



Later schrijf je niet te weten wanneer je precies je ei hebt.



Weer later schrijf je dat je je ei meestal op dat 24 hebt.



En nu als laatste schrijf je dat je je ei op dag 28 hebt.



En nu heb je je ei blijkbaar ineens op dag 14 ongeveer gehadā€¦





Wat wil je nu van ons? Als iemand zijn mening geeft, voel jij je meteen aangevallen. Vraag het dan nietā€¦?



En ik ben het met Mariiyelle eensā€¦ een beetje rare reactie dat je vriend moet oppassen dat JIJ niet zwanger raaktā€¦ Seks heb je met zijn tweeen, de verantwoordelijkheid voor veilig of onveilig dan ook?

@Mariiyelle wrote:

Mocht je nou zwanger zijn. Jij kan er niets aandoen dat je eisprong eerder is gesprongen dan jij had verwacht. Hij kan het je niet kwalijk nemen. Of ie nou slordig geweest is of niet :wink: Jij had het ook niet kunnen weten toch



Natuurlijk snap ik dat je wens er is en de situatie lastig maakt dat hij er nog niet aan toe is.



Gezien mij vorige postings ben ik nu anders gaan denken, vanwege de situatie die je hebt uitgelegd. Ik had idd niet zo snel conclusie moeten trekken en daarvoor bied ik mijn excuses aan. :oops:




Excuus aanvaard :slight_smile:

Ik had zelf ook niet zo boos hoeven reageren, dus daar ook sorry voor.

Baalde alleen beetje van de reactie van marion en daarna die van jou.



Bij nalezen, las ik ook wel dat het er een beetje krom stond!

Het is gewoon dat ik vind dat vriendlief ook een verandwoordelijkheid heeft. Als hij het echt echt niet wil, dan is het verstandiger om het ook niet de eerste 2 weken onveilig te doen. Nu is wel gebleken dat een cyclus opeens een keer anders kan zijn.



Fijn dat nu wel goed overkomt :slight_smile:

@9month wrote:

Je verhaal klopt niet. PUNT.



Eerst schrijf je in je eerste post over seks gehad 4 a 5 dagen voor eisprong.



Later schrijf je niet te weten wanneer je precies je ei hebt.



Weer later schrijf je dat je je ei meestal op dat 24 hebt.



En nu als laatste schrijf je dat je je ei op dag 28 hebt.



En nu heb je je ei blijkbaar ineens op dag 14 ongeveer gehadā€¦





Wat wil je nu van ons? Als iemand zijn mening geeft, voel jij je meteen aangevallen. Vraag het dan nietā€¦?



En ik ben het met Mariiyelle eensā€¦ een beetje rare reactie dat je vriend moet oppassen dat JIJ niet zwanger raaktā€¦ Seks heb je met zijn tweeen, de verantwoordelijkheid voor veilig of onveilig dan ook?




:eh:

@9month wrote:

Je verhaal klopt niet. PUNT.





Eerst schrijf je in je eerste post over seks gehad 4 a 5 dagen voor eisprong. Waarom ik dit schreef, is omdat ik op zaterdag gemeenschap heb gehad en op zondag vruchtbaar slijm ontdekte. Mijn eisprong is dan vaak een dag of 3 later, dan kom je dus uit op 4 a 5 dagen na de gemeenschap. Dus wat klopt hier niet aan?



Later schrijf je niet te weten wanneer je precies je ei hebt. Inderdaad weet ik niet precies wanneer ik mijn ei heb, ben niet mega regelmatig. wat ik wel weet is dat mijn cyclus tot nu toe nooit korter dan 40 dagen is geweest, eerder veel langer. Hoe zou ik dan moeten weten wanneer mijn ei is :think:



Weer later schrijf je dat je je ei meestal op dat 24 hebt.

Misschien moet je even goed gaan lezen, want dit ging over mijn vruchtbare slijm, dit heb ik nog nooit eerder dan dag 24 gehad, vaak pas later!



En nu als laatste schrijf je dat je je ei op dag 28 hebt.

wanneer mijn cyclus 40 dagen is heb ik mijn eisprong niet eerder dan 28 dagen, staat ook bij dat deze vaak nog wat later is.

En nu heb je je ei blijkbaar ineens op dag 14 ongeveer gehadā€¦





Wat wil je nu van ons? Als iemand zijn mening geeft, voel jij je meteen aangevallen. Vraag het dan nietā€¦?



en inderdaad voel ik me aangevallen, heb niet om jullie mening gevraagd. Vroeg alleen of het mogelijk zou zijn dat ik zwanger was. Vraag niet of jullie me onder de loep nemen.



En ik ben het met Mariiyelle eensā€¦ een beetje rare reactie dat je vriend moet oppassen dat JIJ niet zwanger raaktā€¦ Seks heb je met zijn tweeen, de verantwoordelijkheid voor veilig of onveilig dan ook?

Volgens mij lees jij de helft maar, heb mezelf verduidelijkt en toen was mariiyelle toch echt veranderd van mening :think:

Heb ik ergens gezegd dat hij moet opassen dat ik niet zwanger raak? nee!! Ben eigenlijk gek dat ik op je reageer en ja ik word hier boos over. Ben je nou echt zo kortzichtig?? Kom op zeg, misschien moet je alles even lezen, voordat je met zoiets komt! Het is niet mijn intentie om zwanger te raken, door de omstandigheden is er deze keer dus wel een kans aanwezig, maar dit is niet bewust gegaan!

@Nathascha wrote:

Ik snap denk ik wel wat je bedoeld hoor :slight_smile: hij wil wel maar wil liefst nog even wachten . en al zou het toch gebeuren dan is het niet erg . Zo is het hier altijd :slight_smile: geweest en zal het altijd zo blijven nu we vollop bezig zijn is het anders natuurlijk maar tussen door mocht ik toch zwager raken ja dan is dat een feest en geen probleem .



en ik denk dat het bij jouw dan ook zo is alleen staat het wat uhhh ja onhandig ā€¦ :slight_smile:




Zo is die inderdaad! Hij wil het in de toekomst wel, maar wil nog even wachten.



En inderdaad staat het er allemaal beetje onhandig, ben gewoon niet zo goed in het overbrengen in schrift. Vind echt heel vervelend dat hier dan nu dus misvattingen door komen :frowning:

Kiara niet doen.:hug:



niet iedereen is goed in dingen zo precies onder worden brengen misschien .



als je er met zijn 2tjes volop voor gaat is het iets anders als je wilt maar even wilt wachten maar mocht je zwanger worden het niet erg zijn .



je hebt je nu duidelijk gemaakt toch ? wat je precies bedoeld :slight_smile:



dan moet men maar alles lezen en niet het eerste deel :wink:

Je hebt helemaal gelijk ook!

Thanks :-*

@9month wrote:

Je verhaal klopt niet. PUNT.



Eerst schrijf je in je eerste post over seks gehad 4 a 5 dagen voor eisprong.



Later schrijf je niet te weten wanneer je precies je ei hebt.



Weer later schrijf je dat je je ei meestal op dat 24 hebt.



En nu als laatste schrijf je dat je je ei op dag 28 hebt.



En nu heb je je ei blijkbaar ineens op dag 14 ongeveer gehadā€¦





Wat wil je nu van ons? Als iemand zijn mening geeft, voel jij je meteen aangevallen. Vraag het dan nietā€¦?





En ik ben het met Mariiyelle eensā€¦ een beetje rare reactie dat je vriend moet oppassen dat JIJ niet zwanger raaktā€¦ Seks heb je met zijn tweeen, de verantwoordelijkheid voor

veilig of onveilig dan ook?


Doe eens normaal jij! Spuit 11 wil zich er ook mee bemoeien??

Lees eerst de reactie van Kiara eens nirmaal voordat je zo doet.

TSSS dit slaat nergens op!

@Krabje wrote:

@9month wrote:
Je verhaal klopt niet. PUNT.



Eerst schrijf je in je eerste post over seks gehad 4 a 5 dagen voor eisprong.



Later schrijf je niet te weten wanneer je precies je ei hebt.



Weer later schrijf je dat je je ei meestal op dat 24 hebt.



En nu als laatste schrijf je dat je je ei op dag 28 hebt.



En nu heb je je ei blijkbaar ineens op dag 14 ongeveer gehadā€¦





Wat wil je nu van ons? Als iemand zijn mening geeft, voel jij je meteen aangevallen. Vraag het dan nietā€¦?





En ik ben het met Mariiyelle eensā€¦ een beetje rare reactie dat je vriend moet oppassen dat JIJ niet zwanger raaktā€¦ Seks heb je met zijn tweeen, de verantwoordelijkheid voor

veilig of onveilig dan ook?


Doe eens normaal jij! Spuit 11 wil zich er ook mee bemoeien??

Lees eerst de reactie van Kiara eens nirmaal voordat je zo doet.

TSSS dit slaat nergens op!




zo zat ik dus ook :shifty: voor iemand die 20 keer iets heeft gepost in 3 jaar dat ze geregistreerd staat, beetje hoog van de toren geblazen :wink:



maar goed, ga er verder niet op in, want het is niet ontopic, en wil er zelf ook niet een heel discussietopic van maken :wink:

bedankt meiden :-*



Als ik had gezien dat ze pas 20 berichten had gepost, had ik niet eens de moeite genomen op haar te reageren.

Wat een gekke discussie hier.



Iemand vraagt gewoon hoe het zit, omdat ze nu niet zeker is van haar cyclus. Misschien dat haar opmerking wat ongelukkig is geformuleerd, maar het feit dat mensen hier meteen conclusies uit trekken, ligt dus aan dƃĀ­ĆƒĀ© mensen.



Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenā€¦



Ontopic: Je hebt dus een kansje. Maar het blijft koffiedik kijken natuurlijkā€¦ maar afwachten tot je geschatte NOD en dan maar een testjeā€¦

Succes!

@Eppo wrote:

Misschien dat haar opmerking wat ongelukkig is geformuleerd, maar het feit dat mensen hier meteen conclusies uit trekken, ligt dus aan dƃĀ­ĆƒĀ© mensen.

Volgens mij heb ik mn excuus gemaakt voor wat ik zei en is het me vergeven door de TS. :)

@Mariiyelle wrote:

@Eppo wrote:
Misschien dat haar opmerking wat ongelukkig is geformuleerd, maar het feit dat mensen hier meteen conclusies uit trekken, ligt dus aan dƃĀ­ĆƒĀ© mensen.

Volgens mij heb ik mn excuus gemaakt voor wat ik zei en is het me vergeven door de TS. :)

Denk niet dat die opmerking van Eppo voor jou bedoeld is. :wink:

Daarbij kunnen sommige personen die reageren beter even voor hun eigen deurtje keren aangezien ze zelf ook niet geheel gepland zwanger zijn geraakt ...... :think:

Kiara, hoop dat alles gewoon op z'n pootjes terecht komt lieverd. Waar zo'n beetje passie niet toe kan leiden he! :mrgreen:

Wat jammer dat mensen meningen gaan geven over of iets ethisch verantwoord is of niet, terwijl hier door TS niet om gevraagd wordt.



Kiara, trek het je niet aan hoor meis :hug:



Ik hoop dat je, net als ik, je derde kindje nog mag krijgen. Welk tijdsbestek dit zal zijn zal de tijd uitwijzen. :wink:

Succes :-*