35 weken zwanger & op vakantie?

Over de terugvlucht en eventuele weigering. Het kan en het mag, airlines zijn arrogant en doen wat ze willen ondanks de regeltjes. Dat is mijn ervaring met de dagelijkse business travel die ik boek.

Maar daar zou ik me nog niet zo druk over maken, er zijn meerdere manieren om terug te komen, je kunt bijvoorbeeld ook nog de trein nemen of een andere airline proberen.

Maar grote kans is wel dat je ticket niet gerefund wordt, vooral als je een vrijwaringsverklaring hebt getekend, dan zal de airline claimen dat je wist van het risico en dit je eigen kosten zijn.

Dus het kan wel een hoop extra kosten met zich mee brengen.

Maar dat alles zou echt mijn laatste zorg zijn, ik zou inderdaad niet meer willen vliegen rond die tijd om alle mogelijke complicaties te voorkomen zoals wat het geboorteland van je kindje zou worden, de last die je daarmee kan krijgen en eventuele rompslomp mocht je toch vroeg bevallen etc.

Ik zou het dichter bij huis zoeken, Italië kwam voor mij dan wel een latere keer. Het land loopt niet weg, is er na de bevalling ook nog.

Zoals ik al zei: die beren op de weg zie ik persoonlijk gewoon niet zo. Nogmaals allen dank voor het meedenken, tzt nemen wij een besluit hieromtrent.