31 days to an organized home...

Oh, en 3 van de kastjes die we nu hebben, zijn belachelijk ondiep, en alle kastjes hebben maar 1 plank… :roll:

Zes man, check

3x per eters…hm 1a2 keer wel :slight_smile:



Ik heb wel twee of drie plankjes per kastje, maar diep zijn ze niet (er passen precies een stapel borden op). Ach ja… Je wordt wel selectief :mrgreen:

Petje af dan hoor! :lol: 8)

Maar meis als je dan toch mooie potten wilt gaan verzamelen is het dan een optie om wat van die zwevende planken aan ‘een muur’ (als je daar nog een stukje van hebt :wink: ) te maken en die daar op te plaatsen om ruimte vrij te houden in je keukenkasten? Ziet er vast mooi uit! :thumbup:

Onder je bovenkastjes kun je zo ook een paar kleine plankjes maken voor al je specerijen ed. scheelt ook alweer wat eventueel. En dan als je op de site hebt gekeken waar die organizing ideetjes wegkomen; aan de binnenkant van de kastdeurtjes van die organizerdingen hangen. Ik vond bv het idee van een roede aan de binnenkant van een lade voor de deksels van de pannen werkelijk briljant! Dat ga ik echt nog een keer uitvoeren.

Ik heb geen ruimte voor meer planken aan de muur! :lol: Als de keuken ooit verbouwd gaat worden wel, dus nog even geduld. :wink:

Dus ws dat je met dikke buik je keuken staat uit te pakken straks? :o

Oh oh wat moet je dan toch met de nesteldrang? Stiekem vond ik dat wel een beetje een voordeel trouwens…hoppa een lege keuken, een nieuwe daarna en alles schoon gepoetst erin. 8)

Nou nee, we gaan eerst de zolder uitbouwen, zodat we een extra kamer kunnen maken. Dan beide oudste kids naar boven verhuizen, isabelle naar de kamer van maarten verhuizen, isa’s kamer weer babykamer maken, robyn’s kamer wordt dan onze kamer… En dan is het geld wel weer op voor dit jaar! :lol: :mrgreen: Keuken is echt een tien jaren plan, ben ik bang. :frowning: Al kan ik manlief misschien wel ompraten, en kijken we of we extra budget kunnen krijgen om meteen de keuken ook te doen. :angel:

Jemig en daartussen in wil je nog een en ander organiseren? :o Hmmm al is inpakken en uitpakken van kamers ed wel een mooie aanleiding tot ‘plan opruim’. :think: Succes! :thumbup:

Hier een nieuw plannetje bedacht en uitgevoerd voor de kinderkamer. Een ‘wasmand’ gescoord voor Casper van Cars en daarin gaat op het eind van de dag alle speelgoed dat op de grond slingert! Werkt tot nu toe als een tierelier en bespaart tijd want ik zoek nietsss uit dat komt de volgende dag wel. :mrgreen: Hoppa 10 minuten van het avondritueel afgehaald. :dance:

Handig idee Rhiannon!



Hier schiet het even niet op met de gang… Een paar andere dingen hebben even voorrang, en ik ben zoooo moe :zzz:

Ik ben wel heel blij dat je deze site hebt aangehaald… Ik vind hem geweldig inspirerend… Heb van de week al zelf play doh staan maken met de kids volgens haar recept en werkt prima. Heb mijn eigen home-management binder gemaakt en hoewel ik er niet dagelijks in kijk, werkt het wel erg verhelderend om al je plannen op geeltjes te plakken en gewoon “ergens” te hebben verzameld. Mijn hoofd krijgt meer rust zo. Verder was ik al van alles knippen… broodkorsten, kipfilet… enz… alles word geknipt. Maar bij haar op de site zag ik nog de tip om gehalveerde appels te ontklokhuizen met een meloenbolletjesmaker en werkelijk… ge-wel-dig! Kids vinden het super om gewoon elk een halve appel zo te krijgen. Heeft dat ding eindelijk eens nut :lol:



Verder ben ik al door aardig wat ruimten gegaan en heb ik al aardig wat eeuwig voor me uitgeschoven kleine karweitjes ein-de-lijk eens aangepakt… Heerlijk hoor. Zit er elke avond wel even op te lezen. Die vrouw heeft humor, heel leuk.

Haha Cell, die meloenbolletjesmaker doet het ook goed voor appeltaartjes in een appel (staat ook wel op mijn blog geloof ik).



Hier vordert er toch weer langzaam wat… Maar nog niet af. Misschien ga ik morgen nog even bij de andere bouwmarkt kijken of ze daar een goede maat pvc-buizen hebben. En anders moet ik toch echt wat anders verzinnen. Ik heb al wel een ideetje, maar of dat moet ik nog even uitwerken… :think:

Mereltje ben benieuwd wat het gaat worden maar het komt vast goed en je hebt een plan de tijd is gewoon wat lastiger.



Hahaha Cell ik wist zelf al niet eens meer waar ik dat meloenbolschepje voor heb aangeschaft ooit. Maar ik gebruik hem dus nu ook voor de appel al is kindlief hier nog steeds enorme fan van de partjesmaker. Ooit hebben ze op de PSZ er eens van gemaakt dat je dan appeltaart met een kaarsje (het klokhuis met stokje is het kaarsje) dus ik wissel het af. :mrgreen: Maar het is vast ook heel leuk om met die bolletjesschepper een fruitsalade te maken. Al krijg ik nooit een perfekt mooi compleet en rond bolletje. :wall:



Morgen speelafspraakje (oeh de eerste van zoonlief) dus hier is de woonkamer zo goed als aan kant. Dat zal morgenvroeg wel niet lang duren. 8) :lol:

Expeditie bouwmarkt is geslaagd… Nou ja, in die zin dat ik geen pvc-buizen heb kunnen vinden in de maat die ik wil. Maar ik heb wel een ander idee en de basis daarvoor heb ik ook in huis nu. Nu nog wat meet-, reken- en denkwerk en dan nog de tijd vinden om het in elkaar te zetten.



Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat.

Nee joh wat goed! Maar nu idd wachten op je foto’s zodat wij ook weer ideetjes kunnen inspipikken. :mrgreen: Suc6!! :thumbup:

Hier lekker niets gedaan want gisteren druk geweest. Vandaag wel lekker de peuter des huizes in bad gemikt en morgen is het vaderdag dus ik mag nog 2 kadootjes inpakken morgenvroeg en ontbijt op bed maken.

En ach wie weet ook wat tijd om lekker wat puin te ruimen in huis. De eettafel is gelukkig weer eens bijna helemaal leeg op wat knutselprojectjes na. :dance:

Mereltje ik ben benieuwd naar je idee! Ik kan wel wat tips gebruiken hahaha

Nieuwsgierigerd :slight_smile:



Het vordort heeeeeeeel laaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaam… Maar het materiaal is in huis, ik weet wat ik moet knippen. En dan nog tijd om het ook echt te maken. Het wordt leuk :dance:



Nog even geduld dus, sorry :mrgreen:

@mereltje85 wrote:

Nieuwsgierigerd :slight_smile:



Het vordort heeeeeeeel laaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaam… Maar het materiaal is in huis, ik weet wat ik moet knippen. En dan nog tijd om het ook echt te maken. Het wordt leuk :dance:



Nog even geduld dus, sorry :mrgreen:




wie ikke?! helemaal niet… :liar: