30 plussers...Na hoeveel maanden waren jullie zwanger?

Ze zeggen dat na je dertigste je vruchtbaarheid afneemt.

Zelf ben ik bijna 33 en benieuwd hoe lang het duurde voor jullie zwanger waren!



Zelf net begonnen aan ronde 4.

Bedankt voor jullie reacties!

van de eerste 3 was ik voor mijn 30e zwanger, maar bij de jongste was ik 32. Was in de eerste maand zwanger (kwam niet net uit pilgebruik oid, dus mijn lijf hoefde niet meer te ‘resetten’ oid).

Ik stopte met de pil toen ik 34 jaar en bijna 3 maanden was, 2 maanden (dus in de 2e ronde) was ik zwanger maar dat werd een miskraam. Daarna even rustig aangedaan, 5,5 maand na 2 rondes echt proberen was ik weer zwanger. Een week na mijn 35ste verjaardag kreegi k weer eemiskraam. Totijdje aan de pil, een paar toen ik weer gestopt was werd ik in de 3e ronde zwanger van mijn dochter, een paar dagen voor mijn 36ste verjaardag. Daarna aan de pil. Toen weer met de pil gestopt en 4 maanden nadat ik de laatste pil had geslikt, 1,5 jaar na de geboorte van mijn dochter had ik weer een positieve test in mijn handen. Ik was toen 38 en ruim 2 maanden. Dat was mijn zoon.

Van de eerste was ik gelijk zwanger, ik was toen 35 en 36 toen ze geboren werd.

Van de tweede duurde het bijna anderhalf jaar. Ik heb toen 2 miskramen ervoor gehad.

Ik was uiteindelijk nog net 39 toen ik zwanger van hem werd en 40 toen hij geboren werd.

Hoi, ik ben nu voor mijn eeste bezig. Ik ben 33 jaar en ben bezig met ronde 8. Helaas nog geen geluk gehad, hopenlijk wordt dit mijn geluksmaand…

Op mijn 32ste in de 2 e ronde zwanger van mjjn eerste kind.



Op mijn 33/34ste in de elfde ronde zwanger en 2 miskramen rond de 7e week gehad. Dit kind wordt de laatste en ik ben nog net 35 als het geboren wordt!

Ik ben vlak voordat ik 30 werd gestopt met de prikpil, 1,5 jaar later voor het eerst zwanger maar helaas een mk, in 2010 nog 2 mk’s. Nu in ronde 6 alweer. hoop voor je dat het snel raak is!

Bij de 1e was ik 30 en na 5 rondes zwanger. Ik was al heel lang niet aan de pil oid.

Bij de 2e was ik 32 en weer na 5 rondes zwanger. Kindje was echter niet levensvatbaar door een aangeboren afwijking.

Daarna 33 na 2 rondes raak, maar een miskraam.

En nu ben ik 34 na 8 rondes ben ik weer zwanger. :inlove:



Succes met zwanger worden.

Bij de eerste duurde het 5 maanden en was ik 34. Bij de tweede was ik 35 en was het ongepland en in 1x raak (een leuk ongelukje dus :mrgreen: ).

1e zwangerschap, 21 ronde 1 gelijk raak, een ma met 7 weken.

2e zwangerschap, 28 door de pil heen, net na mijn mijn 29e is hij geboren. 3e zwangerschap, 30 ronde 3 raak (waarvan de 1e 2 niet heel hard ons best gedaan) kort na mijn 31e is hij geboren.

4e zwangerschap, 31 en door de minipil heen, een hele vroege mk.

5e zwangerschap, 33 ronde 1 raak, een ma met 12 weken.

6e zwangerschap, 33 ronde 1 raak, een ma met bijna 8,5 week.

7e zwangerschap, 33 ronde 1 raak, een vroege mk met net 4 weken.



En nu 34 en al 8 maanden bezig voor onze zo gewenste nummer 3 :pray:



Ik denk dat je niet heel erg veel kunt opmaken uit de leeftijd overigens, want zwanger worden (en blijven) is van zoooo veel verschillende factoren afhankelijk en het is dus elke maand een gok, ongeacht de leeftijd.



Succes evenzogoed met het zwanger worden :thumbup: :thumbup:

Bij de oudste (ik was toen 22) 7 maanden nodig gehad

Bij de jongste (ik was toen 33) in 1 maand raak

van de 1e was ik binnen 3 maanden zwanger (29 jaar)

de 2e heeft 2 jaar en 4 maanden geduurt voordat ik eindelijk zwanger raakte (33 jaar)

Bij Lars was ik 27 jaar toen ik zwanger raakte. De eerste maand gelijk raak.



Bij Elin was ik 30 jaar toen ik zwanger raakte. En dat was in de 3e maand.



Succes.

Bij de eerste was ik 33 en pas na anderhalf jaar zwanger



Bij de 2e (met inmiddels een andere partner) was ik 40 en binnen een maand zwanger…



Nu de 3e, ongepland, maar hij is 2 jaar na de 2e geboren…ik ben nu 42 (of zoals ik zelf zeg voor de 14e keer 28)



Gelukkig geen miskramen mee hoeven maken, 3 zwangerschappen, 3 gezonde kindjes…

Bedankt voor jullie reacties!! Wat een verschillen zeg. Om me heen hoor je natuurlijk ook van alles maar je hoopt toch dat het snel zo is dat je een positieve test in handen hebt en alles goed gaat.



Yvonne, we lopen bijna gelijk qua cyclus en ook ik ben bijna 33.





Voor de mensen die gestopt zijn hoop ik dat ze snel een positieve test in handen hebben. Uiteraard voor de mensen die nu zwanger zijn, geniet ervan en hoop dat jullie niet teveel of geen zwangerschapskwaaltjes hebben!



Liefs Puck

Ik was 31 toen ik zwanger raakte in de 4e ronde. Maar wegens wisselende cycluslengte hadden we 2 rondes niet op het juiste moment geklust. Overigens gebruikte ik toen al een half jaar geen hormoonhoudende anticonceptie meer.

1 like

Ik was net 33 toen we besloten voor een kindje te gaan. Ik hoefde niet te ontpillen maar het duurde 13 ronde (ruim een jaar dus) voordat ik zwanger was en ik had een super zwangerschap en een prima bevalling (was net 35). Nu gaan we voor een 2e en zitten we zo ongeveer in ronde 4 (cyclus is nog wat in de war). Ik ben uiteraard reuze benieuwd hoe het dit keer gaat en hoop natuurlijk dat we nog een keer zoveel geluk hebben!! Ik ben nu dus 36.

Ik ging er ook van uit dat het wat langer zou duren (was 36). Ik had binnen 2 weken een positieve test in handen. :shock: Meteen de eerste keer was raak.

Destijds met M (ik was toen 31) was ik na 4 Ã 5 cycli zwanger.

Ik ben 37 nu mijn cyclus loopt nog steeds niet goed.

Ben in Juli 2010 gestopt met de pil.

Ik zit nu in ronde 8.

Eerste kindje voor mij, vriend heeft een Dochtertje van bijna 9.



Ik ben ongesteld geworden 24 Maart. Dat duurde een week.

Paar dagen niks toen weer 4 April. En nu ben ik nog steeds aan het wachten.

Twee testen gedaan en beide negatief, wel last van mijn buik.

Hard in onderbuik, steken links in mijn onderbuik. Soms het gevoel dat ik moet overgeven. Moe, hoofdpijn, veel last van mijn ogen.



Mijn Cyclus is nu 51/41 :?

Met mijn 27 jaar zwanger van de eerste. Heeft een jaar geduurd. bevallen met 28 jaar. Vervolgens 1,5 jaar geprobeerd voor een tweede, niet gelukt. Nu met nieuwe partner wederom 1,5 aan het proberen, ben nu 32, nog steeds niet gelukt :frowning: .