30 plussers...Na hoeveel maanden waren jullie zwanger?

Hoi,

Ik was 33 jaar en ik was 16 jaar aan de pil geweest. Ik was 6 maanden gestopt met de pil en 3 maanden serieus bezig toen ik zwanger raakte.

Ik was 34 toen onze kleine meid werd geboren.



Nu ben ik 35 en we zijn bezig voor de tweede.

We hebben nu net 1 ronde gehad… en natuurlijk hopen we dat we niet te lang hoeven te wachten, maar we hebben de tijd :wink:

We hebben al een prachtige gezonde dochter!

De oudste twee zijn van voor mijn 30e, beide de eerste maand. En bij de jongste was ik 32 en ook in de eerste maand al zwanger.

hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en wil ook graag even meekletsen.



Ik was 24 toen ik voor het eerst zwanger raakte, eerste ronde



de tweede was ik 33 jr. 5de ronde en nu 37 en bezig voor beeb nr 3. 2de ronde.



1x ma gehad 17 jr (ergens blij mee was door de pil heen en nog thuis wonend) 1x mk 24 jr. meteen daarna zwanger van mijn oudste (binnen 6 wk). 1mk 35jr+curettage.



Gr, Marja

toen we voor de eerste gingen was ik 28, na 11 rondes en met behulp van clomid zwanger en was 29,5 toen ik beviel.

was bijna 30 toen we voor de tweede gingen en na 6 rondes was het raak en twee dagen voor mijn 32e verjaardag bevallen :inlove:

30 jaar: 1e ronde

33 jaar: 1e ronde (mk)

34 jaar: 1e ronde

Ik ben 35 en in de 2e ronde (met tussendoor even wat cycli waarin we weer condooms gebruikten en die dus niet meetelden) zwanger geworden. Ik had al jaren niet de pil geslikt; mijn hormooncyclus was dus al ‘ready to go’.

Van mijn dochter was ik na 3 maand zwanger, ze is geboren net na mijn 28e verjaardag (voor haar een kindje verloren, dus 3 maanden na het schoonmaken van mijn baarmoeder zwanger)

Van mijn zoon was ik 4 maanden na de geboorte van mijn dochter zwanger

Hij is geboren 2 maanden na mijn 29e



Nadien een aantal keer een vroege miskraam gehad, maar steeds wel binnen 2 maanden zwanger.

Uiteindelijk nog een miskraam gehad in augustus 2007 en in november 2007 bleek ik dan toch weer zwanger. Dus weer binnen 3 maanden.

Hij is geboren in 2008, toen was ik nog net geen 32.

Suus is vorig jaar geboren, net voor mijn 34e verjaardag en van haar heb ik geen tijdslijn want zij is door de pil heen geglipt en blijven plakken.

We waren voor haar dus niet bezig eigelijk… :shifty:

1e kindje: 28 jaar, 4e ronde raak.

2e kindje, 31 jaar, in 1x raak… :shock:

1e kindje was ik 31 jaar en was het (toch nog spontaan) na 5 jaar eindelijk raak.

2e kindje was ik (bijna) 33 jaar en was het de eerste maand meteen raak.

Ik was aan de pil, EN we gebruikten ook nog eens condooms, toen ik op mijn 24e zwanger raakte van Robyn. Daarna was ik 31, en was mijn spiraal er nog geen maand uit, toen we zwanger raakten van Isabelle. En nu was eveneens de spiraal er nog geen maand uit, en zijn we wederom zwanger… :oops: :oops: :oops:



Mijn man noemt me God’s akker… :wink:

Ik schaam me kapot, maar ben stiekem wel blij dat me zoveel geluk gegund is… :oops: :inlove:

1e kind op mijn 30ste, 1 maand.

2e kind op mijn 33ste ook na 1 maand zwanger.

Eerste kind, zwanger op mijn 30ste en in 1x raak

Tweede kind,zwanger op mijn 32ste en in 1x raak

Hoi

Ik ben nieuw hier.
Ik ben 34 jaar.
Omdat het al 2 jaar niet lukt om zwanger te worden… Lopen we nu bij de fertiliteitskliniek /gynacoloog.
Eerste bezoek inmiddels gehad.

Groetjes

Ik was bijna 31 toen ik stopte met de pil, nu ben ik net 33 en ben ik voor het eerst zwanger (7 weken inmiddels) hier heeft het dus zo’n 2 jaar geduurd waarbij ik dus wel moest ontpillen

Ik stopte in aug 2018.
En werd zwanger november 2018
Ik ben 31 jaar.
Bij mij ging het super snel! Was er zelf verbaast over! Normaal zou het na de pil, vaker wat langer kunnen duren. We hadden in dit geval onwijs veel geluk. Inmiddels ben ik 15wk zwanger van een jongetje :blue_heart::green_heart: