Help eens goed rekenen meiden.
Ik heb altijd gedacht een cyclus van 28 dagen te hebben.
Ik rekende dan van de eerste dag van mijn ongi tot aan de dag dat ik weer ongi werd. Die dag telde ik dus ook mee.
Volgens een lieve vriendin van mij moet ik die dag (dat ik weer ongesteld word) dus niet meer meetellen. Dat zou dus betekenen dat ik altijd een 27 dagen cyclus gehad heb :think:
Moet ik het rekenen zoals mijn vriendin zei?
Dus rekensommetje:
1e dag van laatste ongi is 23 augustus.
Wat is dan de nod bij een 27 dagen cyclus en een 28 dagen cyclus?
1e dag van je menstruatie is dag 1 van de nieuwe cyclus.
Dus in jouw geval heb je dan een cyclus van 27 dagen
NOD bij 27 dagen is 19 september (dit zou dus weer dag 1 zijn)
NOD bij 28 dagen is 20 september
Dreumesmama dankjewel :-*
Oké ik ben denk ik bijna overtuigd dat ik dus al die tijd een 27 dagen cyclus heb gehad en dat betekent dus dat vandaag mijn nod is :?
en ben je dan ongi geworden marieke??
Nee.
Ik rekende dus verkeerd maar kwam wel altijd op dezelfde dag uit, had de 19e zelf dus ook als nod.
Maar nog niks nee.
Zal wel komen vandaag ofzo.
oké of niet natuurlijk :-*
Ik zit nu op dag 27, en eerder werd ik dan altijd ongesteld. Nu ga ik maar van 28 dagen uit, we zien dus wel!
k ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld ga worden, tuurlijk zegt een gevoel niet alles maar bij Luca wist ik gewoon dat ik zwanger was (ik had geen klachten alleen een sterk gevoel)
Spannend Marieke, ik duim voor je meid
Ik duim ook heel hard voor jou Monique
Maar bij mezelf ga ik er echt niet vanuit hoor, zou dan echt een lucky shot wezen. Kans dat ik zwanger ben is deze maand zo goed als nihil.
Misschien 1%.
Nog geen BIB van sproet?
Marieke: bij mij ook weinig kans, niet dat we niet goed geklust hebben :mrgreen: :roll: maar ik geloof er niet meer zo in. Al komt het nu ook niet echt goed meer uit, maarja als ik daar altijd rekening mee moet houden :roll:
spannend meiden
juist misschien omdat jullie denken dat het niet zo is
zijn jullie strakjes beiden zwanger
Nou Sophie echt hoor, dan kun je me wegdragen als dat zo is :lol: :lol: :lol:
Wij hebben maar 1 keer gespeeld voordat hij wegging en dat was zelfs nog voor mijn ei (denk ik), dan zou hij echt superzaad hebben :lol: :lol: :lol:
wonderen bestaan :-*
Dan hoop ik ook echt dat er een mooi wonder jouw kant opkomt :-*
hihihi je bent een schat :-*
maar eerst jullie hoor!!!
BIB
En ik ben er weer vandoor.
Meiden, spannend hoor!
Ook al denken jullie van niet… zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn…
nog steeds BIB??
veel plezier vandaag sproetje
Ik zei toch dat het niet raak was, eerste rozige bloedverlies is er :?
Verder geen krampen gelukkig.
Nou maar weer even gaan rekenen voor volgende ronde.
toch weer balen meis :-*
Ja toch wel, ondanks dat ik wist dat het deze ronde eigenlijk kansloos was :?
Hi!
Ik heb nog steeds niks…dus we blijven afwachten. Mijn laatste cyclus begon op 22/8. En die was toen plots 23 dagen (de maanden ervoor 28-29dagen). Nu weet ik niet meer wanneer mijn NOD is. Iemand een idee? Mijn ovu test was maandag de 14e positief. Ben ik al overtijd? Ik denk dat ik pas op zijn vroegst as vrijdag een test ga doen. Wat denken jullie?
Liefs zeilertje