ja in december zijn wij 3 jaar bezig
we hebben nu eindelijk een datum dat we mogen beginnen met zoek-icsi
wat voor behandeling hebben jullie gehad?
hoe oud is jullie dreumes?
Wij hebben iui behandelingen gedaan. Gyn had verwacht dat we met iui niet zwanger zouden worden maar gelukkig wel gelukt. Onze dreumes is ruim een jaar oud.
Spannend zeg. Wat houd een zoek-icsi in?
wat fijn zeg dat het gelukt is :thumbup:
bij zoek icsi gebruiken ze een speciale methode om heel goed naar levende zaadjes te zoeken!!
van de 6 semenonderzoeken zijn er 2 keer levende zaadcellen gevonden door deze methode!!
de icsi behandeling is wel gewoon hetzelfde als de normale ivf behandeling
Welkom Dreumesmama!
Sophie: wat super dat jullie zo snel al terecht kunnen, 2010 wordt jullie jaar :dance: :dance:
Sproetje: en weer goed gekeurd?
Marieke: ja ik last al dat je als gastouder weer de schoolbanken in moet :?
Dreumesmama, welkom!!
(als je op het lijstje erbij wilt - zie pagina 1 - moet je me maar even je gegevens pb-en).
Bij de vk was alles prima. Kleine ligt ingedaald en volgens de vk zal er nu niet veel meer veranderen. Dus gewoon rustig afwachten.
Vandaag niet zoveel gedaan verder.
Nieuwe auto opgehaald :dance:
Mijn man is nu naar voetbaltraining, dus die zal wel even gaan pronken ermee :mrgreen:
Bigsby en sproetje bedankt voor het welkom!
@ Sophie: oh ok nu begrijp ik het. Ik hoop dat het gaat lukken voor jullie.
@ Sproetje: Fijn dat alles goed was bij de vk.
Ik ga je een pb sturen.
:-* Dreumesmama
Je staat erbij…
Wanneer ga je het traject weer in.
Spannend hoor!
Dreumesmama welkom
Sophie ik vond het echt hartstikke gezellig!!!
En 2010 gaat echt jullie jaar worden hoor meis.
Hoelang heb je er zondag eigenlijk over gefietst?
Monique klopt ik mag de schoolbanken weer in.
Dit zijn modules via de gastouderacademie, is online.
Maar de Friese Poort (school waar ik in november dus naar toe moet) erkennen die modules, kan dus straks alleen maar schelen in de opleiding, scheelt weer werk. Dus ik probeer dat nu zo veel mogelijk te doen.
Hoe is het met jouw studie?
Sproet mooi dat je meisje is ingedaald en goed ligt!!!
Hou je het nog een beetje vol?
Nou ik stop met studeren voor vanavond, nog even een bakje koffie en dan straks nog een keertje zwijmelen bij Patrick Swayze in Ghost :inlove:
@ Sproetje: Bedankt!
Eind volgende maand is de 1e afspraak bij de gyn. Ik hoop dat we in november kunnen starten.
@ Marieke: Bedankt voor je welkom.
Ik hoop het zo meiden, ik hoop het zo…
loop al 2 jaar te roepen dit wordt ons jaar, zal het de laatste kerst met z’n tweeën zijn, hopelijk kunnen we het nu in december voor de laatste keer zeggen
ja marieke, zeker voor herhaling vatbaar en je hebt een erg grappig lief meisje :inlove:
dreumesmama fijn dat je zo snel al mag starten :thumbup:
ik heb ook ghost aan staan
Mogguh
Mogguh… BIB :mrgreen:
Marieke, lekker dat je de modules nu alvast kunt doen. Scheelt straks inderdaad weer :thumbup:
hhmmm…maandag pos. ovulatie test gehad, nu gevoel dat ik ongi ga worden…hoe kan dit??? duimen jongens dat het niet zo is!
Zeilertje… dat zou dan wel erg snel zijn inderdaad…
Hier een BIB
En zeilertje is het doorgebroken? ik hoop van niet
Dreumesmama, welkom!!
Zeilertje, het zou wel heel snel na een positieve ovulatietest zijn als je nu ongesteld wordt… Hopelijk heb je dit gevoel door een innestelling .
Monique, als je nog extra/betere uitleg van mij wilt, gewoon zeggen heh
Afgelopen weekend dacht ik ongesteld te worden, want had wat bloedverlies… maar helaas, het heeft niet doorgezet. Er werd al geopperd dat het een innestellingsbloeding zou kunnen zijn… maar da’s niet het geval… Beetje raar allemaal, wat mijn lichaam aan het doen is :? . Het zou overigens ook wel heel snel zijn, als mijn cyclus weer op gang is… hoewel dat na Ny.n.ke (ondanks volledige BV) wel het geval was na één maand :think:
Sproet, jeetje, het duurt nu nog max 4 weken. Wat is dat snel gegaan heh!! :inlove:
Sophie, ik hoop ook zo voor jullie dat dit inderdaad jullie laatste kerst met z’n tweeën is en dat jullie volgend jaar kerst met in ieder geval z’n drieën kunnen vieren
Is inderdaad wel snel gegaan…
De bevalling komt er al bijna aan :shifty: :shifty:
Maar bij jou zet het niet door dus? :think:
Zou wel weer lekker snel geweest zijn.
Monique… nog een paar dagen…
nog niks aan het handje! waswat anders wat dwars zat
dus we blijven hopen!
ICL: ja bedankt ik zal er aan denken :-*
Enne je geeft toch BV? maar hopelijk wordt je nu snel ongesteld kun je tenminste weer verder. Al kan ik me van mij nog herinneren dat ik daar nog helemaaaaal niet aan moest denken :shifty: Wel knap dat je er gewoon weer voor gaat :thumbup:
enne ik denk dat het deze ronde weer niet raak is, ik voel me niet anders dan normaal :think:
@ Sophie: Ik hoop dat het ook de laatste kerst met jullie 2en is
@ Sproetje: Nog steeds BIB?
Lijstje al klaar?
@ Zeilertje: En hoe gaat het nu? Nog ergens last van?
@ ICL: Bedankt voor je welkom.
En ongi alweer doorgebroken?
@ Bigsby: Hoeft niks te beteken als je je “normaal” voelt. Ik dat toen ik zwanger was van dreumes ook dat ik ongi zou worden…Maar werd het niet. Ik :thumbup: :thumbdown: voor je.
We hebben een heerlijk druk weekend gehad. Gisteren een drukke verjaardag en vandaag naar de kermis hier. Dreumes voor het eerts naar de kermis. De harde muziek vind ie maar niks…Maar de draaimolen was een succes :inlove:
Iedereen nog een fijn weekend!