Zeilertje, bij mij zat er altijd 15 dagen tussen mijn ei en mijn ongi, dus in dat geval zou vrijdag testen te vroeg zijn. Maar het is bij iedereen anders natuurlijk.
Marieke, je blijft toch dat beetje hoop houden zolang de kansen niet nihil zijn. Toch jammer dat jullie deze ronde niet hebben kunnen benutten :hug:
Hier alles prima overigens. Dus BIB
De kleine zit nog goed en ik vind het ook prima. Ik hoef niet zo nodig voor de uitgerekende datum te bevallen :shifty:
Sproet zie je tegen de bevalling op?
Jaaaa, eigenlijk wel.
Ik was zo dom om laatst naar een filmpje te kijken :wall:
Maarja… het moet er toch een keer uit hè…
Maar van mij mag het wel gewoon op 1 oktober, de uitgerekende datum
Helaas ga ik ook weer door naar de volgende ronde
sjips balen meiden
grrrr die stomme ongi ook!!!
Hè Bigsby… wat jammer meis! :hug: :hug:
Toch een domper ook al meende je je al niet zwanger te voelen.
Sproet ik zal zo straks even rekenen en dan zal ik je mijn nieuwe nod geven.
Enne…
GEEN FILMPJES MEER KIJKEN :naughty: :naughty: :naughty: :mrgreen:
Ik kopieer ff mijn stukje:
BIB
Hier een rotnacht achter de rug, met veel krampen. Ook slijm aan het verliezen, dus er is wel wat voorwerk aan de gang geloof ik.
Vanmiddag naar de vk.
Ivm mijn spastische darm weet ik niet zo goed wat ik nu voel, aangezien mijn darmen sinds gisteren ook van streek zijn :think:
Spannend sproet, was het de slijmprop?
Wil je eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis?
spanned zeg sproetje
heb je je lijstje wel afgewerkt
Spannend Sproetje, dit is misschien het begin al
Ik heb gevoel dat de ongi komt…leek ook iets licht roze te zien. Afwachten maar…1 voordeel: dan kan ik vrijdag drinken op de bruiloft van een vriendin, en mag vriendlief bobben!
Je moet er toch maar positief mee bezig blijven he.
Volgende maand zijn we met vakantie tijdens mijn eisprong waarschijnlijk dus wie weet…en na de vakantie gaan we zaadjes van vriend na laten kijken.
Liefs zeilertje
Sproet en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femke :inlove: :inlove: :inlove:
h’e heeft mijn vorige berichtje toch gehopen :mrgreen:
Sproetje; van harte gefeliciteerd me jullie dochter
Sproetje en hub gefeliciteerd met jullie dochter Femke!
@ Zeilertje: EN heeft je ongi al doorgezet?
@ Bigsby: Balen meid. Dikke knuffel.
KAn niet verder teruglezen, sorry.
Met de rest alles goed?
Hier gaat alles goed. We hebben net 3 dagen de schilder gehad en aan de buitenkant zit nu alles weer strak in de verf. Alle deuren en uitzetramen zijn zwart en de kozijnen zijn wit. Erg gewaagd maar heel mooi.
Iedereen een fijne dag.
:-* Dreumesmama
Helaas, mega-ongi!! grrrr…
Ach, nu kunnen we misschien wel een vakantie-kindje verwekken…volgende ovulatie zal tidjens vakantie zijn.
Snap alleen niet waarom temp hoog blijft…ben wel snipverkouden, dus misschiend aarom…
Balen zeilertje :hug:
Zwart met wit is wel erg mooi Dreumesmama :thumbup:
@ Zeilertje: Dikke knuffel voor je ongi.
Wanneer had je nou een positieve ovutest gehad? Dat was toch pas geleden?
@ Bigsby: Dank je, wij vinden het ook erg mooi.
Ik ben voorlopig ff minder online, want ik heb een tijdelijke baan gevonden maar dat is wel voor heel veel uur (fulltime) maar helaas heb ik geen keus. En daarnaast heb ik Luca en mijn studie ook nog :roll: Manlief gaat het huishouden dan van mij overnemen want dat wordt mij wel te veel