30+ (deel 4)

Ja, klopt…ik had de 14e een pos. test en de 23e brak mijn ongetseldheid echt door. dus wel wat vreemd…maar goed. Ben benieuwd wat mijn nieuwe cyclus gaat doen. Blijft altijd weer een verrassing. Ik had wel 31 dagen deze keer, vorige keren altijd ook tussen 28 en 30, alleen augustus plots 24.

@ Zeilertje: Temp je ook? Het kan ook zijn dat je luteale fase tekort is. Zoals ik nu lees is dus dan de 15e je ei geweest en de 23e de ongi. Dat houdt in de je een LF van 8 dagen hebt. En dat kan problemen geven met zwanger worden. Normaal is je lf gemiddeld 12-15 dagen. Dus een LF van minder dan 10 dagen is tekort. Bevrucht eitje kan niet lang genoeg nestelen doordat je bmslijmvlies te snel wordt afgebroken.

@ Bigsby: Succes met je nieuwe baan. We zien je vanzelf wel weer lanswaaien.

Bedankt voor de felicitaties, ik heb nog even geen tijd gehad om overal te reageren. Dat kom ik hier dus ook vanavond of morgen even wat uitgebreider doen.

Met ons gaat alles goed.

We zijn helemaal verliefd op ons mooie prinsesje :inlove::inlove:

Spam volgt!! :mrgreen:

Zeilertje, balen van de ongi.

Misschien een vakantiebaby nu dus!

En Bigsby, tijdelijk een fulltime job dus… Succes meid.

Tot gauw!!

sproetje fijn dat alles goed gaat

bigsby veel succes met je nieuwe baan

zeilertje balen van je ongi!! hopelijk krijg je wel een langere luteale fase, want dit is te kort om in te nestelen

dreumesmama mooi zeg zwart en wit, mooi strak

marieke hoe was het weerzien met je hubbie??

@dreumesmama; dat klinkt erg mooi zwart met wit.

@bigsby; succes met je nieuwe baan. Wel zwaar zo’n omschakeling ineens.

Hier een vreemde situatie. Ik gebruik sinds vorige cyclus ovulatietesten omdat mijn cyclus zo onregelmatig is/was. Afgelopen vrijdag had ik de eerste vette positieve test van deze cyclus, alleen hij is nu nog steeds vet positief. Al 4 dagen dus! Ik dacht dat dat max. 2 dagen kon. Wel goed geklust afgelopen weekend. Helaas is vriendje nu weer in t buitenland.

@Dreumesmama wrote:

Hoi,

ik zie hier een topic van 30+.

Mag ik met jullie meeschrijven?

Mijn naam is Dreumesmama en ben 30+.

Mijn man en ik hebben de wens voor een 2e kindje en willen gauw weer starten in de mmm.

Als je vragen hebt stel ze gerust.

:-* Dreumesmama

Nu maar even officieel…Ik ben dus dreumesmama.

Beheer heeft mijn dubbele account opgemerkt.

Ik ben dus Chantal, 33 jaar, getrouwd met F. en de trotse mama van Tycho :inlove:

haha grappig krabje :thumbup:

spannend voor jullie weer hoor

Hahaha Chantal… toch flauw heh, als je niet 2 accounts mag hebben op KoK… Niet even “stiekem” voor een 2e gaan :mrgreen:

Maar, nogmaals welkom natuurlijk :wink: .

Wanneer gingen jullie nog maar opnieuw starten met de mmm? (kan zijn dat je het al verteld had… maar heb nog een beetje last van dementie :oops: )

Monique, :thumbup: dat je een (tijdelijke) baan hebt gevonden maar :thumbdown: dat het fulltime is. Hopelijk vind je van hieruit snel een parttime baan. :pray:

Elle, een ovulatie test kan ook positief zijn door een zwangerschap :wink: :pray:

Wij zijn in de tussentijd niet echt bewust aan het klussen voor nr. 3… Ik dacht een kleine 3 weken geleden dat ik ongesteld was geworden… maar het heeft toen uiteindelijk niet echt doorgezet :? . Dus ja… geen idee of mijn cyclus inmiddels weer op gang is gekomen. Na N.ynk.e was ik na een maand weer ongesteld en daarna had ik ook meteen een regelmatige cyclus (ondanks volledige BV). Nu dus blijkbaar niet :think: (ook volledige BV) We’ll see… :angel:

@ ICL : Ja dat vond ik dus ook zo flauw :lol: maar ja dan maar gweoon onder mijn eigen naam weer verder.

We hebben deze maand :shock: de 1e afspraak bij de gyn. Ik hoop dat we gelijk mogen starten na de volgende ongi. Scheelt wel dat ik nu 3 dagen te laat ongi was, dus de volgende ongi komt pas een week na gyn bezoek…dus er zit nog een week tussen voor evt nodige testen van mij en hub.

Maar jullie willen ook nog wel een 2e wondertje?

@Krabje wrote:

Ons 2e wondertje :wink: is afgelopen 13 juli geboren en we gaan direct door voor nr. 3 :lol: :mrgreen:

@ICL wrote:

@Krabje wrote:

Ons 2e wondertje :wink: is afgelopen 13 juli geboren en we gaan direct door voor nr. 3 :lol: :mrgreen:

Oh zie nu door je quote dat ik 2e had gezet maar ik bedoelde idd een 3e wondertje…sorry :-*

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: gaat in een hoekje staan om te schamen

@ICL wrote:

Elle, een ovulatie test kan ook positief zijn door een zwangerschap :wink: :pray:

Wij zijn in de tussentijd niet echt bewust aan het klussen voor nr. 3… Ik dacht een kleine 3 weken geleden dat ik ongesteld was geworden… maar het heeft toen uiteindelijk niet echt doorgezet :? . Dus ja… geen idee of mijn cyclus inmiddels weer op gang is gekomen. Na N.ynk.e was ik na een maand weer ongesteld en daarna had ik ook meteen een regelmatige cyclus (ondanks volledige BV). Nu dus blijkbaar niet :think: (ook volledige BV) We’ll see… :angel:

Ik hoop het heel erg, maar durf ook weer niet te veel hoop te hebben. de vorige keren waren zo’n teleurstelling, en die stress helpt natuurlijk niet om zwanger te worden. Maar ja, ik kan helaas mijn gevoel niet uitschakelen.

HOI HOI

ik zie dat ik ook weer op het punt sta om een ei te leggen :lol: :lol:

Morgen maar ff testen of het al zover is.

Door alle drukt zijn we nog niet aan het klussen, maar we moeten dus snel gaan beginnen anders wordt het niks :shifty: :oops: :oops:

Gelukkig is het weekend :lol: :lol:

verder gaat alles goed, al hol ik me het benen uit het lijf :roll:

De eerste 3 dagen waren erug vermoeiend en saai, maar ik heb mijn limit gehaald (mezelf bewezen dus) en nu heb ik leuker werk gekregen :mrgreen: Dus vandaag was een heerlijke dag, al is fulltime wel erg (te) veel.

Gisteravond weer een toets gehad, ik hoop dat ik het een beetje goed heb gemaakt :pray:

Woensdag heb ik weer een sollicitatie gesprek (voor 27 uur in de week) en ik hoooop zoooo dat ik daar wordt aangenomen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Maar ik ga er maar niet teveel vanuit :roll:

Nou heb ik eindelijk weekend, moet dus ik veel huiswerk inhalen!

Nou ga ik er weer vandoor, ik ga sporten :mrgreen:

fijn weekend allemaal1

@bigsby wrote:

HOI HOI

ik zie dat ik ook weer op het punt sta om een ei te leggen :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@bigsby wrote:

fijn weekend allemaal1

Jaja, sporten…

Je bedoelt zeker klussen :mrgreen:

@Elle wrote:

@bigsby wrote:

fijn weekend allemaal1

Jaja, sporten…

Das ook topsport :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Krabje wrote:

@Elle wrote:
@bigsby wrote:

fijn weekend allemaal1

Jaja, sporten…

Daar heb je ook weer gelijk in…

@Elle wrote:

@Krabje wrote:
@Elle wrote:
@bigsby wrote:

fijn weekend allemaal1

Jaja, sporten…

En nog ontspannender ook :mrgreen: :lol:

@ICL wrote:

@Elle wrote:
@Krabje wrote:
@Elle wrote:
@bigsby wrote:

fijn weekend allemaal1

Jaja, sporten…

En nog ontspannender ook :mrgreen: :lol:

Ik houd helemaal niet van sporten maar deze sport doe ik graag en wil ik elke dag wel :mrgreen:

Wat een stilte hier…

Iedereen topsport aan het leveren zeker?!

Ik kwam even zwaaien.

De borstonsteking heeft niet doorgezet en onze kleine meid doet het hartstikke goed :mrgreen:

Hub heeft vandaag nog vrij en we hadden geen visite vandaag.

Ook wel even lekker!

Oh… en eind november gaan we met het gezin ( :lol: ) een lang weekend weg. Alleen nog een kwestie van uitzoeken :dance:

Tot later weer :-*