Leuk heh Sproet, nu ben je een gezin van 3 ipv 2 :inlove:
@Krabje wrote:
@ICL wrote:@Elle wrote:@Krabje wrote:@Elle wrote:@bigsby wrote:
Nou ga ik er weer vandoor, ik ga sporten :mrgreen:
fijn weekend allemaal1
Jaja, sporten…
Je bedoelt zeker klussen :mrgreen:
Das ook topsport :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Daar heb je ook weer gelijk in…
En nog ontspannender ook :mrgreen: :lol:
Ik houd helemaal niet van sporten maar deze sport doe ik graag en wil ik elke dag wel :mrgreen:
pff op dit moment vind ik het ff niet onspannend, ik denk ondertussen na over wat ik allemaal nog moet doen :oops: :oops:
enne wij hebben alleen zaterdag geklust, toen had ik een postieve ovu test, de dag daarna was hij alweer negatief.
Het klussen schiet er hier ff bij in, we zullen zien of die ene keer ook kan helpen :lol: :lol:
Zo zal hier ook even een verhaal doen. Ik heb sinds maandag al hele erge last van mijn rug en pijn met ademhalen (in e rug) en in de longen. Heb toen gelijk ha gebeld voor advies en de ha belde me gelijk terug. Ik moest dinsdag bij haar komen.
Dinsdag daar geweest en ze dacht dat het kwam dooor de spieren tussen de ribben. Voor de zekerheid moest ik naar het zkh om een longfoto te laten maken. Dat heb ik dus gelijk gedaan. Toen ik 's avonds thuis kwam stond de ha op antwoordapparaat of ik haar terug wou bellen.
Woensdag heb ik gebeld en ze vertelde toen dat de foto niet goed te beoordelene was en dat ik een CT scan moest laten maken. Alleen mag zij die scan niet aanvragen maar alleen de longarts.
Maandag moet ik dus naar de longarts toe…
wordt vervolgd
Hee Chantal, dat is ff schrikken natuurlijk.
Hopelijk krijg je na de afspraak van maandag snel meer duidelijkheid.
Ondertussen rustig aan hè… :hug:
Hier aan het bijkomen van een gebroken nacht.
Ik kijk nu al uit naar de keer dat ik weer eens langer dan drie uur achter elkaar kan slapen…
Wat schrikken zeg krabje, hopelijk is alles goed met je :hug:
Sproetje: hahaha ff wennen h’e :mrgreen: :-*
VAnmiddag dus de afspraak bij de longarts gehad.
Er zit een cyste(??? denken ze) achter mijn luchtpijp (geloof ik)
De arts weet niet waar de pijn vandaag komt. Maar hij vind het wel verstandig om een CT scan te laten maken.
woensdag over 2 weken de scan en de week erna terugkomen voor longfunctie test en afspraak bij de longarts.
Hij vroeg me ook of ik op dit moment zwanger ben/kan zijn. Maar dat is dus niet zo.
Heb hem wel verteld dat we volgende week een afspraak bij de gyn hebben ivm 2e kindjeswens.
Hij zei toen dat we die afspraak wel door kunnen laten gaan maar we wel moeten kijken of we de mmm in kunnen. Dit ligt dus aan de uitslagen van de scan…
Ben er bang voor dat we pas in decmber met iui kunnen beginnen ipv november…
Hee Chantal, wat vervelend!
Dat is natuurlijk niet de uitslag die je wilde horen … :hug:
Hopelijk geeft de scan wel wat meer duidelijkheid, want ze moeten toch iets tegen de pijn gaan doen.
En nu maar duimen dat het de planning van de iui niet in de weg staat
Hier alles goed. Femke blijft spoken van 23.00 uur tot 02.00 uur, dus ik ben nog steeds gesloopt. Verder gisteren naar de HA geweest en een AB zalf voor haar oogje gekregen. Hopelijk gaat het hiervan over, want er zit nu steeds viezigheid in waardoor haar oog meer dicht dan open is.
:oops: Ik had me hier aangemeld en vlak daarna geen berichten meer gehad :shifty:
Maarr wilde wel even het goede nieuws laten weten, ben namelijk zwanger! :inlove: Uitgerekend op 23 juni 2010.
Amaya… gefeliciteerd!!!
Hoe is het met de rest?
Hier een redelijke nacht gehad. Twee dagen niet overdag geslapen en dat breekt wel op
Femke zit onder de bultjes in haar gezicht. Schijnt van de BV te komen.
Ziet er erg sneu uit, maar gelukkig lijkt ze er zelf geen last van te hebben.
Nu snel in de kleren, want er komt zo visite om ons pukkelmeisje te bewonderen :lol:
Heeft je pukkelmeisje ook nog opgezette borstjes?? :mrgreen:
Eeh, nee… dat niet
Heb net al drie keer haar hoofd de andere kant opgedraaid…
hoezo voorkeurshouding… pff :roll:
@Sproetje wrote:
Amaya… gefeliciteerd!!!
Hoe is het met de rest?
Hier een redelijke nacht gehad. Twee dagen niet overdag geslapen en dat breekt wel op
Femke zit onder de bultjes in haar gezicht. Schijnt van de BV te komen.
Ziet er erg sneu uit, maar gelukkig lijkt ze er zelf geen last van te hebben.
Nu snel in de kleren, want er komt zo visite om ons pukkelmeisje te bewonderen :lol:
Hopelijk kun je vannacht dan een keer lekker doorslapen…
Hier is t wel goed. Ik had vrijdag een testje gedaan van babyboom shop en daarop was een heel licht tweede streepje te zien. Gisterochtend nog een KV test, maar die was negatief
Ik zit nu op dag 43 van mijn cyclus en nog geen :evil: :evil: te bekennen. Ik weet met mijn cyclus natuurlijk ook niet precies wanneer mijn NOD is. Ik had deze rond wel 6 dagen achter elkaar (of langer, maar toen waren ze op) positieve ovulatietestjes. Heel vreemd allemaal. Er zit helaas niets anders op dan afwachten, en daar ben ik zo slecht in (ik wil zo graag).
Elle, wat een onzekerheid.
Wel spannend zeg!
Ik ga voor je duimen
Helaas, weer niet…
Vanmiddag ongesteld geworden, dus een cyclus van 44 dagen.
hè wat jammer meis :hug:
Amaya gefeliciteerd met je zwangerschap!
Sproet: Hoe gaat het nu met het oogje van Femke? Al weer wat beter?
Elle: Dikke knuffel. Helaas weer op naar de volgende ronde…
Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen naar de gyn…BEn best wel zenuwachtig nu…
Sja, d’r zit niks anders op dan naar de volgende ronde. Maar ik vind het wel moeilijk. Misschien dat ik te gestrest ben over zwanger worden, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet verminderen. Ik wil zo graag een kindje.
Succes morgen Chantal!
Elle, inderdaad moeilijk om iets dat je zo graag wilt van je af te zetten.
Alsof je daar door je cyclus niet constant mee bezig bent :liar:
Met het oogje gaat het sinds gisteren goed. Vanmorgen maar 1x schoon hoeven te maken. Ze zit nu wel helemaal in haar gezicht onder de pukkels in combinatie met rooie vlekken. Arm kind. Maar ook daar lijkt ze gelukkig geen last van te hebben.
Ben er weer vandoor.
Zwaai :-*
Hoi!!!
HEb nu even tijd. Pffff ben erg druk geweest vandaag!
Verslag gyn:
We kwamen binnen bij de gyn en ze begon al gelijk tegen Tycho: Hallo dwarsligger, wat ben je al groot geworden!! ;D ;D ;D
Daarna gingen we zitten. Ze had de brief al doorgelezen, dus ze begon gelijk al: Jullie willen dus graag een 2e kindje…
Wij: Ja! Ze vroeg hoe mijn cyclus nu was (tussen de 30 en 32 dagen) ze vond dat wat lang…Is voor mij normaal. Ook vroegze of ik de laatste tijd zwaarder was geworden, Nee dus!
Maar nu tot de conclusie van het verhaal:
Ik moet op dag 2, 3 of 4 van de nieuwe cyclus bloed laten prikken. F. moet zijn sperma laten onderzoeken. Als dat alles goed is gaan we van start!!! Gyn gaat er vanuit dat we gewoon mogen beginnen.
Wel afgesproken om pas in december te beginnen ivm de uitslagen bij de longarts.
De 1e IUI ronde begin ik weer met 50 mg clomid. Om te kijken hoe dat nu aanslaat, daarna bij een eventuele 2e poging 100 mg clomid ( Tycho is ook verwekt met 100 mg clomid)
Dus we gaan de MMM weer in!!! En weer op naar een septemberbeebje :inlove:
Chantal… dat klinkt goed!! :dance: :dance:
Lekker joh!
Op naar een septemberbeeb :inlove: