Hallo allemaal!
Daar ben ik weer eens…heb net een heerlijke vakantie gehad 12 dagen op gran canaria!! echt verukkelijk. Helaas bij terugkomst werd mijn vader ernstig ziek, dus daar wel zorgen om.
Ondertussen braaf blijven tempen, en dat blijft goed gelijk. Ik was gelukkig ongesteld af toen we vertrokken! Nu dus afwachten verder, want een nieuwe NOD is een raadsel, maar ik denk ergens rond de 30e. Maar heb nu nog geen pos.ovulatietest gehad, dus we zullen zien.
24 november afspraak bij fert.arts. In de tussentijd spulletje van vriend laten onderzoeken.
Bente, enorm balen voor je!!
Iedereen die zwanger is, leuk voor jullie. Hopelijk lukt het hier nog in 2009
Update van vandaag!
Pfff wat doodop van de zenuwen en een slechte nacht met Tycho gehad.
Bij de longarts: Er zit inderdaad extra weefsel bij de luchtpijp. Ze vermoeden dat het gaat om weefsel wat na verloop van tijd weer verwdijnt. Kinderen hebben dit ook, dit heeft te maken met weerstand/afweer.
Om zeker te zijn dat het inderdaad zo is moet ik over een half jaar weer een CT scan laten maken. De longarts heeft me wat dat betreft wel gerust gesteld…
MAAR de radioloog heeft wel wat anders gezien om de CT. In mijn linkerborst zit een knobbel(???) van bijna een 1 cm doorsnee.
Morgen om 8.15 uur moet ik een mammografie laten maken.
Vrijdag om 14.00 uur heb ik een belafspraak met de longarts voor de uitslag van de mammo.
Ben hier helemaal kapot van. Heb zo ongelooflijk gehuild. Ben zo bang…
Mijn mams heeft ook borstkanker gehad en we moeten nog 1 persoon in de familie hebben om te kijken of het erfelijk is…
Dus logischerwijs ben ik nu echt heel bang. Frank probeert me wel gerust te stellen maar ik ga uit van het ergste.
Willen jullie AUB duimen voor een goede afloop voor me???
Liefs Chantal
Hallo
Ik mag mij dus ook bij deze topic aansluiten. Ik heb zondag positief getest.
Ik ben bijna 36 en ben al een trotse moeder van 3 kinderen.
allemaal veel succes
Zo ik ben er weer. Tycho ligt nu lekker in bed te slapen en dus heb ik even tijd voor een update.
MAmmo ging goed maar was wel even pijnlijk. Daarna een echo gehad van de borst. De bobbel zit dus onderin mijn borst.
Ik lag daar voor de echo en ik zei tegen die vrouw dat ik toch liever een ander soort echo had, want dat was iets leuker om naar te kijken. De radioloog kwam erbij en hij vertelde dat hij idd iets zag op de scan en hij vond dat hij dat toch moest melden.
Met de echo gekeken en zoals het er naar uit ziet is het een cyste. Dus ik ben weer heel even opgelucht. Nu maar wachten tot de definitieve uitslag vrijdag. MAar het ziet er dus toch goed uit…
Liefs, een toch wat opgeluchte Chantal
Jeutje Chantal, da’s even enorm schrikken :hug: . Ik hoop dat de uitslag vrijdag ook gewoon goed is.
Het is hier wel rustig…
Moos1 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
HIER nog wat nieuws over ons…
DAnk je…Ik ga gelijk ook even jouw nieuws lezen…
Tis hier echt rustig :think:
ICL: ahhh je arme kleine man
en hoe gaat het nu met hem? en met jullie? :hug: :hug: :hug:
Krabje: wat een verschrikkelijke stress heb jij gehad zeg! hopelijk is alles goed
HEt is waarschijnlijk niks kwaadsaardigs en het beeld past dus bij een cyste.
Het ziet er dus goed uit. Wat ik nu moet doen weet de longarts ook niet. Hij wil het weer bij de ha neerleggen. Hij wil een brief schrijven naar de ha.
Ik zei dan maak ik volgende week wel een afspraak met de ha, maar dat vond hij nog te vroeg. Ws had hij dan nog niet de brief klaar…
Maar ik bel dus volgende week de ha wel want die weer erop zijn ze met vakantie…
Chantal, hoe is het nu? Heb je al contact met de HA gehad?
Monique… nog 1 dag… hopelijk is het dit keer raak voor je :-*
Verder is het hier wel errug stil :shifty:
Bij ons gaat het goed. Femke is over het geheel genomen erg tevreden.
Ik ben nu aan het kolven geslagen, daar moet ik nog wat ritme in zien te krijgen. In ieder geval staat er 150cc in de koeling en zou ik dus vanavond eventjes weg kunnen.
En volgende week naar de nagym. Ik heb al zin om tzt weer te gaan sporten!!
Hi,
ff een update…mijn vriend heeft net zijn spulletje laten nakijken, en daar mag hij zo voor bellen, voor de uitslag. En de 23e gaan we dan nd fertiliteitsarts. Ik ben benieuwd! Ik heb 3 cycli getempd en ovulatietesten gedaan, zou toch genoeg moeten zijn?
Ik blijf hier wel lekker lezen, maar heb dus niet zoveel te melden voorlopig. wel ga ik binnenkort weer beginnen met ovulatietesten.
Liefs zeilertje
Sproet
Hier staat een update…http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=81945&start=60
Maare heb je nog een beetje Femke spam??
Zeilertje: 3 cycli tempen is genoeg hoor. Daar kunnen ze echt wel aan aflezen of je een eisprong hebt. Zie je hem zelf ook in het grafiekje?
Ik zal voor je duimen dat de zwemmers van je vriend goed zijn.
Straks moet ik naar het zkh voor de punctie van de cyste. Ga dan gelijk door naar de gyn met de vraag of mijn bloedtest goed was en of hub’s zwemmers goed waren en we over 3 weken kunnen beginnen
Helaas, zijn maar voor 20% actief…te weinig dus…maar goed dat we die afspraak hebben voor de 23e. geen idee hoe nu verder. Het is erg balen!
Even snel, ik heb een ontzettend vervelend en huilend mannetje hier.
Cyste is leeg, er kwam zo weinig vocht uit dat het niet wordt opgestuurd. Afspraak voor dinsdag blijft wel staan.
Maar grrrrr wat een horken daar zeg :x :x
Gyn update: We mogen beginnen in december :crazy: :crazy: :crazy:
Zaad van hub was idd weer van verminderd kwaliteit. De A tjes (het beste sperma) is van slechter kwaliteit maar de Btjes (het iets minder van kwaliteit van A) maken het ruimschoots goed!!! :inlove:
Vanaf cyclusdag 3 beginnen met clomid tot en met dag 7. En dag 8 de 1e follikelmeting!!!
Op naar december!!!
Hallo ik kom ook met jullie mee kletsen zit ook op het kletsmama forum maar helaas word daar weinig geklets in het zwanger worden vandaar dat ik hier ook gezellig kom mee schrijven.
Sinds een paar maandjes ben ik ook een 30ger, haha dus hoor ik er ook bij, haha
We willen graag een derde en zijn half okt gestopt met de pil heb 22 nov mijn nod en ben weer zo benieuwd kan de dagen wel voorbij kijken, bij beide kids was ik in 1 keer zwanger nu weet ik dat dat natuurlijk geen garantie is en ben onwijs benieuwd, we zullen zien.
He Esty ook hier welkom :mrgreen:
Esty, welkom hier.
Op het moment is het hier ook wat rustig, maar daar komt vast weer verandering in.
Bij deze in ieder geval even: UP!
Chantal, dat klinkt goed…
En het is al bijna december :dance: :dance:
Nou het is hier wel mega rustig houden jullie alvast een winterslaap.
Hi!
Ik ben er nog hoor! Maar ivm privacy redenen ben ik van z…76 overgegaan op deze naam. Ik ben dus nog wel dezelfde persoon…Morgenochtend om 8.30uur nd ferti-arts. Spannend!!
Maar wat heeft je nick nu te maken met de woonplaats van toen? :think: :think:
hoi meiden, heb een heftige buikgriep ben gelukkig weer iets aan het opknappen, gieteren helaas een neg test wacht dus nu de mijn ongi hoop dat ie snel komt heb geen idee hoe mijn cyclus zal zijn heb die sinds 14 niet meer gezien, haha we wachten hier af.