30+ (deel 4)

Oh, balen Esty.

Beterschap!

Zelf ook in de lappenmand ivm een dreigende borstontsteking. Gisteren flink koorts gehad. Daarvoor wel de mg prik gehaald.

Femke heeft haar eerste inentingen gekregen en is vandaag ook alweer bijna de oude.

hoi meiden. ik ben ook 30+ en woensdag 2 dec gaat de mirena eruit. kan ik me dan ook hier bij dit groepje aanmelden?

gezellig fruttel dat je ook hier komt meeschrijven.

Ik verwaarloos jullie :oops:

Zit gewoon eventjes niet zo lekker in mijn vel.

Maar ik ga mijn best doen :smiley:

Sterkte Marieke!

Ik ben aanhet wachten tot die ovulatietest eindelijk een positief wordt, dan kan ik beginnen met de duphaston! Zit nu op dag 19 vd cyclus, dus zou een dezer dagen echt pos.moeten worden…

babyenschede dankjewel.

Wat is duphaston als ik vragen mag?

Sproet hoe is het met je meisje en kan ik ergens foto’s van haar bewonderen? Of heb je op hyves wat staan?

En een borstontsteking, auwie, dat is niet prettig kan ik me nog herinneren :hug:

Mijn cyclus is van de leg. Vorige maand een vroege mk gehad en nu is het dus even afwachten wanneer alles weer normaal is.

Hi duphaston is een progesteron…zelfde idee als utrogestan.

sterkte met je cyclus!

Marieke… :hug: :hug:

Er staan hier nog geen nieuwe foto’s… op Hyves idd wel een aantal.

Onze kleine meid heeft zelfs al een eigen pagina :smiley:

Ga ff mee proberen te tukken… :zzz:

Sproet mag ik dan je hyveslinkje? :angel: :mrgreen:

Fruttel… welkom hier!

Chantal, ik zal je ff een pb sturen.

En we moeten nodig nieuwe foto’s maken van de kleine meid.

Eerst had ze babypukkels en nu berg, maar dat mag de pret niet drukken :silenced: :smiley:

Hi!

Vanmorgen pos.ovuilatietest gehad!! Zat er aldoor al op te wachten en had gisteren buikpijn…maar dat verklaart wel. Gelukig gisteravond nog geklust, en morgenochtend weer. Ook morgen beginnen met duphaston!! Duimen dus!!

Liefs babyenschede

Ik denk dat de 1e ronde gaat beginnen. Ik wordt ongi. Even kijke of het goed doorbreekt maar denk wel dat morgen dag 1 is. Dan ook maar even zkh bellen voor de 1e fm op dag 8.

Spannend!

Oh, spannend meiden!!

Wij waren een weekendje weg. Is goed bevallen, alleen niet echt uitgerust natuurlijk ha ha.

Over twee weken ga ik met haar naar mijn ouders, eens kijken hoe het dan gaat :smiley:

Ik kom ook ff gedag zeggen :oops: binnenkort als de drukt voorbij is kom ik wel weer vaker langs :shifty:

Welkom nieuwe meiden!

Hoi Monique :mrgreen:

Krabje heb je de fm-meting al gehad?

Marieke, nee maandag is de 1e fm

Spannend :pray:

Vandaag de 1e fm gehad…

Links: 1 groot follikel van 10 mm

Rechts: 1 groot follikel van 10 mm en een aantal kleintjes

Baarmoederslijmvlies: 6,5 mm

Vrijdag op dag 12 weer een fm. Gyn vermoed dat na het weekend de iui is. Dus ik denk dat het zaterdag of zondag pregnyl spuiten wordt

Hi allemaal!

Ik ben vanmorgen weer bij de fertiliteitsarts geweest voor 2e echo. Ben inmiddels dag 5 van mijn cyclus, en mega-ongi…bah! Kon van die tabletten komen zei ze. Gelukkig was bloeduitslag helemaal goed, en echo was ook goed verbeterd (baarmoederslijmvlies dikte was maandag nog 12mm, en nu 6mm).

Had gisteren wel ff hormonen-dipje…vriendin van me vertelde dat ze ook ging stoppen met de pil…wedden dat zij straks heel snel zwanger is…zie daar nu al tegenop! heb dat natuurlijk niet gezegd tegen haar…maar zo’n gevoel krijg ik wel! En vriendlief snapte dit totaal niet, grrr…Ook vanmorgen mega-buikpijn, en vriend was wel lief, maar snapte het allemaal toch niet zo. Ach ja…einde vd week hopelijk beter.

Zo, weer ff fgespuid…maandag mag ik opnieuw voor de echo. helaas elke keer om 10uur, en moet eigenlijkom half 9 op mijn stage plek zijn…niks aan te doen, ze zijn wel op de hoogte!

Vanaf gisterenavond heel erg last van bijwerkingen van de clomid. Sta te tollen op mijn benen. Toe ik gisteravond in bed lag was het net of ik dronken was, alles draaide, zelfs mijn bed ;D

Vanmorgen weer zo duizelig, dus ik heb me ziek gemeld vandaag. Kijk het straks nog aan of ik morgen wel of niet ga werken.