30+ (deel 4)

Jeetje Chantal… dat je zo’n last hebt van de bijwerkingen… :frowning:

Babyenschede… balen dat je zo mega ongi bent. Hopelijk heb je maandag ook een ‘positieve’ echo.

Ik ga een weekendje weg, dus meld me volgende week weer :slight_smile:

Vandaag weer een fm.

Links: 1 follikel van 13,5 mm

Rechts: 1 follikel van 15,5 mm.

Morgen tussen 18.00 en 20.00 uur pregnyl laten zetten en maandag de iui!!!

Ik ben weer terug! mijn examens zijn achter de rug :dance:

Krabje; dat is harstikke goed of niet?

Sproetje: fijn weekend!

Hey Bigsby, gezellig dat je er weer bent!

Hier een gezellig (maar druk) weekend achter de rug en nu ben ik helaas niet zo lekker. Straks bij het kdv op intake, dus toch maar even in de kleren…

Sproet snel weer beter worden hoor meis :hug:

Hoe is het met jullie kleine meisje?

Krabje ook hier ga ik heel hard voor je duimen :pray:

Babyenschede hoe was de echo gisteren?

Monique wanneer krijg je de uitslag van je examens?

Ik had het hier nog niet neergezet dus maar even onder de spoiler

Ik ben weer zwanger.

Na de vroege mk ben ik niet meer ongesteld geworden en ja hoor, een positieve test. Gezien de miskraam in mei heb ik recht op een vroege echo en die heb ik vorige week maandag gehad. Volgens de kalender zou ik toen 7 weken moeten zijn. Maar we zagen geen hartactiviteit en de lengte van het vruchtje was ook kleiner, dat zat tussen de 5 1/2 en 6 weken in. Dat verschil is te groot. Nu bestaat de kans dat ik korter ben maar we moeten reëel blijven. Die kans is minimaal. Het ziet er eigenlijk naar uit dat het niet goed is. Vanavond krijg ik weer een echo.

Ik had me er eigenlijk al op ingesteld, juist door de vorige ervaring. Soort van zelfbescherming zeg maar. Natuurlijk voelt het even heel erg k*t en verdrietig en heb ik er wat tranen om gelaten maar op dit moment ben ik vrij nuchter. Misschien komt die klap later nog, misschien ook wel niet.

Het had zo mooi kunnen wezen, 1 dag voor mijn “uitgerekende datum” een kloppend hartje maar het mocht niet zo wezen.

En nu dus onzekerheid en onwetendheid. Natuurlijk heb ik hoop op die paar procent dat ik misschien korter zwanger ben en we vanavond wel een kloppend hartje zien.

Maar de kans is dus groter dat dat niet gebeurt.

Tot op heden heb ik geen bloedverlies, krampen of wat dan ook.

Vanavond weten we meer.

lieve marieke,

ik hoop zo dat het goed zit meis :-*

krabje

succes op het wachtbankje

Hai allemaal,

Hier ben ik ook weer eens. Wij zitten weer op de wachtbank. As maandag of dinsdag is mijn NOD. Maar …

Ik heb tóch de stap naar de huisarts genomen en die heeft me diréct doorverwezen naar de gynaecoloog. We zijn tenslotte inmiddels als ruim anderhalf bezig, en het schiet niet op.

As maandag kunnen we al terecht, om 14.45 uur. Spannend!! Vriendlief gaat meteen mee, dus weet hij ook meteen wat er staat te gebeuren.

Dus dubbel spannend. Stel je nou toch voor: afspraak gemaakt, en mss tóch nog zélf zwanger…

spannend ying/yang hopelijk kunnen ze wat voor jullie betekenen of nog mooier is het al niet meer nodig

Marieke; meis :hug: :hug:

Weet je al meer?

YingYang; wat goed dat je de eerste stap hebt gedaan, al hoop ik dat het niet meer nodig is :pray:

Oja ik heb voor Terminologie een 8 :lol: :lol: :lol:

En beterschap voor Sproetje :hug:

Gaat alles verder goed?

Marieke dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik denk aan je!

Oh Marieke… :cry: :cry:

Ik las in het andere topic dat het niet goed was.

Hopelijk kun je inderdaad nog voor de feestdagen terecht.

Ik duim heel hard dat het jullie binnenkort opnieuw is gegund en dat het dan wél goed mag blijven gaan.

Maar eerst dit een plekje geven.

Heel veel sterkte meis!! :hug: :hug:

Bigsby… wat haal je toch prachtige cijfers meid.

Hier nog steeds niet topfit. Hopelijk kan ik vandaag nog wat slapen overdag. Ik zou bij een vriendin langsgaan vanmiddag, maar ik denk dat ik dat maar af moet zeggen…

2 weken sinds de mirena eruit is en vandag misselijk en krampen. Lichaam is echt een ritme aan het vinden. Ben benieuwd wanneer ik echt voor de 1e keer ongesteld ga worden

Zo…Vanmorgen nieuwe echo gehad. 1 eitje wordt groter, 10mm doorsnede, dus nog erg klein, maar er zit vordering in. Ik had deze keer een andere gyn en die zei:"goh mevrouw uw cyclus wordt wel erg goed gevolgd"op cynische toon haha…die vond het dus prima dat ik vrijdag niet kwam, maar as maandag weer…oef!

Ik hoefde ook zeker nog niet met ovu-testen aan de slag…dus geduld!

Spannend Fruttel en BE!

Vanmorgen weer echo gehad. Eitje was 2 mm gegroeid in 2 dagen, dus da’s niet veel…Maandag a.s. weer, en dan ook samenlevingstest. Ik mag nu weer aan de slag met ovulatietesten en bij positive test moet ik beginnen met utrogestan 3dd2. Ik ben benieuwd…Lijkt me wel gedoe!

Zo’n samenlevingstest lijkt me ook wel spannend! Hoop dat het goed is…

Iedereen alvast fijne feestdagen!!

Babyenschede, hopelijk is er maandag meer groe te zien, succes!

Hier vanmorgen een positieve test :lol:

Lieve meiden ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen!

Meiden, fijne kerstdagen allemaal!

Ik zal na kerst hier weer eens wat uitgebreider komen kletsen.

En mijn leeftijd mag weer met 1 jaartje omhoog